Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkaa joulusiivous

Vierailija
06.12.2019 |

Kaapit ja vetolaatikot pitäisi tyhjentää turhista ja vanhentuneista turhakkeista, pikkuhiljaa tavaroita taas kertynyt vaikka miten aikoinaan "konmaritin" :D

Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole koskaan käsittänyt. Miksi ne kaapinperukat pitää siivota juuri jouluksi?

Oma äitini harrasti samaa. Itse siivoan ympäri vuoden, enkä ymmärrä miksi koko kämppä pitää kääntää ylösalaisin juuri jouluksi? 

Vierailija
2/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin projektia.

Vierailija
4/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siivottiin eilen kaapit ja laatikot hukkunutta valoketjua etsiessä. Ei kyllä normaalisti jouluksi ihan näin perusteellisesti jynssätä, mutta tulipa toteutetyua sekin että vaihdettiin kaappien sisällöt järkevämmiksi, ei enää tarvi kurkotella turhia päivittäin käytettävien asioiden perässä kun ne on siirretty paremmin ulottuville.😃

Vierailija
5/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan käsittänyt. Miksi ne kaapinperukat pitää siivota juuri jouluksi?

Oma äitini harrasti samaa. Itse siivoan ympäri vuoden, enkä ymmärrä miksi koko kämppä pitää kääntää ylösalaisin juuri jouluksi? 

Kai se on enemmänkin tekosyy itselleni kun ei muulloin saa vain aikaseksi. Jouluna kaaokseton koti on mitä parhainta, siksi. Ap

Vierailija
6/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ajankohta kausisiivoukselle, jos muuten ei ole aikaa. Joulu on sopiva maali johon voi tähdätä.

Monille joulu tulee nimenomaan siivoten. Etenkin jos juhlassa on paljon järjestettävää.

Olen henkilökohtaisesti siirtänyt vuosisiivoukset enemmän kesään, mutta joskus teen ne myös joulun alla. Kesäksi siivoan perusteellisemmin, koska meillä lämmitetään koko talven oikukkaasti vetävää takkaa.

Vierailija
7/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me siivottiin eilen kaapit ja laatikot hukkunutta valoketjua etsiessä. Ei kyllä normaalisti jouluksi ihan näin perusteellisesti jynssätä, mutta tulipa toteutetyua sekin että vaihdettiin kaappien sisällöt järkevämmiksi, ei enää tarvi kurkotella turhia päivittäin käytettävien asioiden perässä kun ne on siirretty paremmin ulottuville.😃

Saisinpa aikaiseksi. Koko syksy on mennyt toimimattomia kaappeja manatessa.

Vierailija
8/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se jollekin tuo joulumielen, niin ei kai se sinulta ole pois?

Minusta on ihanaa kun jouluna on kaapit puhtaana ja tehty oikein kunnon siivous. Se tuo itselleni joulutunnelmaa.

Minä olen jo aloittanut kaappien siivouksen, mutta tämä vuonna ei ole voimia samalla tavalla tehdä asioita kuin ennen. Eikä se mitään, mutta silti siivoilen sen mitä voin.

Tänään ohjelmassa on siivota keittiön kaapit loppuun.

Vierailija
9/10 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on osa vetolaatikoista saatu raivattua 😁 onneksi olen näinkin ajoissa ennen joulua, hommaa riittää :D ap

Vierailija
10/10 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän