Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö siis niin että hyvännäköiset ja meikatut naiset ei mielellään tervehdi naapurissa asuvia miehiä?

Vierailija
06.12.2019 |

Norminäköiset tervehtii ja juttelee hyvinkin paljon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ei välttämättä tarvi tervehtiä naapureita. Jotkut pikkukylistä muuttaneet tai ulkomailla asuneet vahingossa tervehtii. Sosiaallinen normisto kyllä ajan myötä suitsii ulospäin suuntautuneet suomalaiset naapurien häiritsijät hiljaisemmiksi. 

Varsinkin jos olet iloinen ja meikkaat ja tervehdit niitä miehiä, niin niiden muijat luulee että se tyttö flirttailee. Seuraavilla kerroilla vaimo mulkoilee niin kuin olisit murhaaja. Myöhemmin jopa niiden koira murisee sulle jos yrität tervehtiä. 

Eli kannattaa nauttia kevyestä sosiaalisuudesta niin kauan kuin sitä kestää. Vai luenko rivien välistä, että sinäkin toivoisit niiden flirttailevan, eli just söpisten pitäis tervehtiä?

Vierailija
2/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tervehdin kaikkia tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että nimenomaan nuoret miehet ei tervehdi kerrostalossa naapureitaan. Eläkeikäiset kyllä tervehtii ja saattavat vaihtaa muutaman sanankin. Tosin en ole sitä ap:n kaipaamaa ihmistyyppiä, eli nuori meikattu nainen.

Vierailija
4/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun kohdallani. Tänäänkin oikein hyvännäköinen naapurin nainen tervehti minua.

Vierailija
5/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvännäköisten meikkinaamojen salaseurassa on juuri tuollainen sääntö.

Vierailija
6/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kompastuneet harhaan, että ystävällisyys on monelle miehelle iskuyritys.

Vierailija
7/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kyllä meillä tervehditään naapurit.

Vierailija
8/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tervehdin kohdatessa naapureita kerrostalossa karkeasti puolet eivät tervehdi takaisin.

Vierailija
9/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh ei, yleensä kauniit on ystävällisiä ja rumat vaikka olis meikattuja niin on huonokäytöksisiä.. mulla menee usein noin päin.

Vierailija
10/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Ihminen, joka ei vastaa tervehdykseen on oman kokemukseni perusteella todennäköisemmin ruma, katkera ja vähemmän huoliteltu.

Vierailija
11/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin mutta viimeksi mies ei vastannut mitään. Eli en tervehdi jatkossa.

Vierailija
12/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi jos on jo mies jotain läähättäviä kuuskymppisiä moikata.

Vierailija
13/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tervehdin kaikkia naapureita ja monen kanssa olen jutellutkin, miesten ja naisten, tosin en ole sen suhteen aloitteellinen paitsi lasten kanssa hiekkalaatikolla. Ja minkä perusteella luokittelen itseni hyvännäköiseksi niin minä nyt vaan olen, en ala täällä kasvottomalla palstalla vakuuttelemaan.

Vierailija
14/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan ei välttämättä tarvi tervehtiä naapureita. Jotkut pikkukylistä muuttaneet tai ulkomailla asuneet vahingossa tervehtii. Sosiaallinen normisto kyllä ajan myötä suitsii ulospäin suuntautuneet suomalaiset naapurien häiritsijät hiljaisemmiksi. 

Varsinkin jos olet iloinen ja meikkaat ja tervehdit niitä miehiä, niin niiden muijat luulee että se tyttö flirttailee. Seuraavilla kerroilla vaimo mulkoilee niin kuin olisit murhaaja. Myöhemmin jopa niiden koira murisee sulle jos yrität tervehtiä. 

Eli kannattaa nauttia kevyestä sosiaalisuudesta niin kauan kuin sitä kestää. Vai luenko rivien välistä, että sinäkin toivoisit niiden flirttailevan, eli just söpisten pitäis tervehtiä?

Joo muistan kerran kun hississä oli pariskunta ja kun tulin sinne niin ilme oli jotenkin epäluuloinen sillä naisella (en tiedä kuvittelinko vaan) mutta kun ne molemmat tapitti siihen malliin. Ei kuitenkaan sitten puhuttu mitään. Oli kyllä söpö pari kun nainen oli sellainen pieni ja mies iso ja pyöreä. Kävi vähän kateeksi hah.

Vierailija
15/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua Vantaalla duunari lähiössä?

Vierailija
16/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tervehdin kaikkia vastaantulijoita taloyhtien pihalla vaikka en tiedä asuvatko naapurissa vai ovatko vieraita. 90% ihmisistä tervehtii takaisin. Olen maalta kotoisin ja siellä oli tapana tervehtiä kaikkia. Tuntuu typerältä jos pitää vain kävellä ohi ja molemmat hiljaa tuijottaa maahan tai sivulle 😁

M33

Vierailija
17/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tuollaiset snobit tervehdi.

Vierailija
18/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö se niin että rumat ukot luulee että hyvänn'köset naiset on heistä kiinnostuneita ?

Vierailija
19/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa naapureita tervehditään.

Vierailija
20/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meneekö se niin että rumat ukot luulee että hyvänn'köset naiset on heistä kiinnostuneita ?

Vai luuleeko ne hyvännäköiset naiset että rumat ukot olisivat heistä kiinnostuneita?