Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemusta venäläisistä? Ovatko "kaikki" näin vaikeita...

Vierailija
06.12.2019 |

kuin millaisiin itse olen tutustunut? Sanotaan että suomalaiset miehet on melankolisia mutta omakohtaisten kokemusten perusteella venäläisten miesten melankolisuus on jo ihan toisella tasolla. Esittävät ilmeisesti ihan alussa kivoja ja iloisia mutta kun itse alat lämmetä kovastikin niin tuo kivuus loppuu ja alkavat todella kylmiksi.

Vai onko minun kohdalleni vain sattunut juuri tällaisia?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn ainoastaan sellaisen venäläisen, jonka nimi lukee hautakivessä tai sellaisen, jonka ruumis mädätessään lannoittaa Ukrainan peltoja.

Vaikea uskoa, että olisit muka suomalainen. Tavallista ihmistä ei pitäisi noin paljon liikuttaa kahden sukulaiskansan, Venäjän ja Ukrainan, välinen sota tuhansien kilometrien päässä. Oletko ukrainalainen?

Kaunein venäläinen nimi on hautakiveen hakattu nimi.

Säälin sinua, että olet tuon saatanallisen ideologian, rasismin, vallassa. Se on yhdenlainen demoni sekin, joka ottaa ihmisen otteeseensa.

Myös kaltaisesi venäjän kätyrin nimi hautakivessä olisi mieluisaa katsottavaa. Voisitko tehdä jotain, että pääsen ihailemaan nimeäsi?

Sielusi tulee tuhoutumaan kuolemasi jälkeen. Lakkaat olemasta kuin saippuakupla, joka hajoaa. Vihan vallassa oleva ihminen tuhoutuu.

Vierailija
42/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin amisopettajana huomannut, että yrittävät huijata minkä ehtivät. Kokeet, tentit, aina ihme säätöä ja vessaankin pitäisi päästä kesken tentin.

Meillä peruskoulussa piti kieltää suomalaisilta oppilailta tunnin aikana vessaan meno, kun menivät myymään nuuskaa vessaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi