Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemusta venäläisistä? Ovatko "kaikki" näin vaikeita...

Vierailija
06.12.2019 |

kuin millaisiin itse olen tutustunut? Sanotaan että suomalaiset miehet on melankolisia mutta omakohtaisten kokemusten perusteella venäläisten miesten melankolisuus on jo ihan toisella tasolla. Esittävät ilmeisesti ihan alussa kivoja ja iloisia mutta kun itse alat lämmetä kovastikin niin tuo kivuus loppuu ja alkavat todella kylmiksi.

Vai onko minun kohdalleni vain sattunut juuri tällaisia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut venäläisen miehen kanssa yhdessä. Tavallaan oli herttainen koska oli kasvanut kulttuuriin, jossa naiselle avataan ovia, tuodaan usein kukkia, annetaan lahjoja yms. Mutta oli myös rasittavan mustasukkainen ja omistushaluinen, jos lähdin vaikka työkavereiden kanssa syömään niin aina soitti kesken kaiken ja kysyi että missä menen. Miehet odottavat myös naiselta käytännössä rajatonta tukea eri kriiseissä, esim. työasioissa mies odotti että annan pyyteetöntä henkistä tukea asioissa jotka hän oli itse täysin möhlännyt omaa jääräpäisyyttään.

Venäläiset naiset ovat olleet yleisesti ottaen mukavia, myös miehen sukulaiset. Keskustelukulttuuri on kuitenkin suorempaa kuin Suomessa, esim. kerran sukulaisnainen ihmetteli suoraan että miksi olen päästänyt kynteni "rapistumaan" kun viimeksi ne olivat olleet niin kauniit :D En siis ollut ehtinyt tehdä manikyyriä :D

Kyllä kelpais mulle!

Eiku vaan Tinder auki ja kokka kohti Viroa! Noita meinaa pyörii Tallinnankin alueella. Hyvällä tuurilla löydät sellaisen joka käy välillä töissä täällä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi