Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemusta venäläisistä? Ovatko "kaikki" näin vaikeita...

Vierailija
06.12.2019 |

kuin millaisiin itse olen tutustunut? Sanotaan että suomalaiset miehet on melankolisia mutta omakohtaisten kokemusten perusteella venäläisten miesten melankolisuus on jo ihan toisella tasolla. Esittävät ilmeisesti ihan alussa kivoja ja iloisia mutta kun itse alat lämmetä kovastikin niin tuo kivuus loppuu ja alkavat todella kylmiksi.

Vai onko minun kohdalleni vain sattunut juuri tällaisia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut venäläisen miehen kanssa yhdessä. Tavallaan oli herttainen koska oli kasvanut kulttuuriin, jossa naiselle avataan ovia, tuodaan usein kukkia, annetaan lahjoja yms. Mutta oli myös rasittavan mustasukkainen ja omistushaluinen, jos lähdin vaikka työkavereiden kanssa syömään niin aina soitti kesken kaiken ja kysyi että missä menen. Miehet odottavat myös naiselta käytännössä rajatonta tukea eri kriiseissä, esim. työasioissa mies odotti että annan pyyteetöntä henkistä tukea asioissa jotka hän oli itse täysin möhlännyt omaa jääräpäisyyttään.

Venäläiset naiset ovat olleet yleisesti ottaen mukavia, myös miehen sukulaiset. Keskustelukulttuuri on kuitenkin suorempaa kuin Suomessa, esim. kerran sukulaisnainen ihmetteli suoraan että miksi olen päästänyt kynteni "rapistumaan" kun viimeksi ne olivat olleet niin kauniit :D En siis ollut ehtinyt tehdä manikyyriä :D

Kyllä kelpais mulle!

Eiku vaan Tinder auki ja kokka kohti Viroa! Noita meinaa pyörii Tallinnankin alueella. Hyvällä tuurilla löydät sellaisen joka käy välillä töissä täällä Suomessa.

Vierailija
22/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekee piraattia kaikesta .  Kopioi ja piraattia. Käännöksiä mitkä nekin on sekundaa.  Huijaa vain.  Höynäyttää kaikkia saadakseen etuja itselleen. Ne on näissä medioissa .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kai lasnamäki ja kopli Tallinnassa se rikollisten paikka.  

Vierailija
24/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailee ihmisiä ja varastelee. Älä päästä kotiisi kyllä lähtee heti kahvikuppia ja vaatetta.  

Vierailija
25/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn ainoastaan sellaisen venäläisen, jonka nimi lukee hautakivessä tai sellaisen, jonka ruumis mädätessään lannoittaa Ukrainan peltoja.

Vierailija
26/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs venäläinen varasti naislääkäriltä KENGÄT KÄVELYKENGÄT .  

Vierailija
27/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään yksi joka käy helluntaiseuroissa niin peruukkipää joka varastelee muiden vaatteita .  Kotoisin Pietarista. 

Vierailija
28/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on opitmistinen versio venäläisestä. Sama pessimisti ei pety kulttuuri on kuitenkin vallitseva.

Vierailija
29/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin venäläisen naisen kanssa yli 20 vuotta sitten. Olen hänen lapsensa kummi. Minulla ei ole hänestä mitään negatiivista sanottavaa, päinvastoin. 

Vierailija
30/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita tapauksia. Yksi virassa oleva täysin leväperäinen ja epärehellinen.

Hirveät kokemukset.

Sitten hyppivät silmille kaupassa.

Ylimielisiä, aggressiivisia.

Vierailija
31/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron leipäjonossa tapasin kerran hyvin ystävällisen venäläisen miehen, taisi ihastua meikäläiseen, ihastus ei ollut molemminpuolista koska olin silloin varattu. Nykyisin ei ole edes enää Myllypuron leipäjonoa, harmi.

Vierailija
32/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 70-luvulla hetken venäläispojan kanssa, kävn hänen luonaan Moskovassa. Tunteellinen ja herkkä kundi. Paljon kohteliaampi kuin suomalaiset miehet.

Naapurina on venäläinen nainen, työskentelee siivoojana. Juttelen hänen kanssaan silloin tällöin ja vaihdetaan kukan taimia. Venäläiset vaikuttavat juurevammilta kuin suomalaiset.

Kannattaa ottaa huomioon, että Venäjä on monikulttuurinen maa, ja se vaikuttaa siihen, että on monenlaisista taustoista tulevia ihmisiä.

Vierailija
33/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset uusrikkaat hienoissa paikoissa eivät ole oikeita venäläisiä, heitä inhotaan myös Venäjällä.

Vierailija
34/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn ainoastaan sellaisen venäläisen, jonka nimi lukee hautakivessä tai sellaisen, jonka ruumis mädätessään lannoittaa Ukrainan peltoja.

Vaikea uskoa, että olisit muka suomalainen. Tavallista ihmistä ei pitäisi noin paljon liikuttaa kahden sukulaiskansan, Venäjän ja Ukrainan, välinen sota tuhansien kilometrien päässä. Oletko ukrainalainen?

Vierailija
35/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset naiset kollegoina/työkavereina ovat lähinnä hel...tistä. Saavat hässäkän ja draaman aikaiseksi ihan mistä vaan. Yleisesti ottaen venäläiset ei vieraille hymyile tai juttele, mutta ystäville ovat tietysti mukaviakin.

Meillä taas venäläisnaiset tekevät niin vähän/hitaasti kuin suinkin mahdollista, mutta kuitenkin niin, että et näe heitä koskaan laiskottelemassa. Oikeastaan joskus jopa ihailen, miten voivat kuluttaa työpäivän niin, että näyttää kuin olisivat kovinkin ahkeria! :D

Vierailija
36/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuoret venäläiset ole kovin woke? 

Vierailija
37/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että olisit muka suomalainen. Tavallista ihmistä ei pitäisi noin paljon liikuttaa kahden sukulaiskansan, Venäjän ja Ukrainan, välinen sota tuhansien kilometrien päässä. Oletko ukrainalainen?

Kaunein venäläinen nimi on hautakiveen hakattu nimi.

Vierailija
38/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinua, että olet tuon saatanallisen ideologian, rasismin, vallassa. Se on yhdenlainen demoni sekin, joka ottaa ihmisen otteeseensa.

Vierailija
39/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sinua, että olet tuon saatanallisen ideologian, rasismin, vallassa. Se on yhdenlainen demoni sekin, joka ottaa ihmisen otteeseensa.

Myös kaltaisesi venäjän kätyrin nimi hautakivessä olisi mieluisaa katsottavaa. Voisitko tehdä jotain, että pääsen ihailemaan nimeäsi?

Vierailija
40/42 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin amisopettajana huomannut, että yrittävät huijata minkä ehtivät. Kokeet, tentit, aina ihme säätöä ja vessaankin pitäisi päästä kesken tentin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi