Onko teillä kokemusta venäläisistä? Ovatko "kaikki" näin vaikeita...
kuin millaisiin itse olen tutustunut? Sanotaan että suomalaiset miehet on melankolisia mutta omakohtaisten kokemusten perusteella venäläisten miesten melankolisuus on jo ihan toisella tasolla. Esittävät ilmeisesti ihan alussa kivoja ja iloisia mutta kun itse alat lämmetä kovastikin niin tuo kivuus loppuu ja alkavat todella kylmiksi.
Vai onko minun kohdalleni vain sattunut juuri tällaisia?
Kommentit (41)
Ne tekee piraattia kaikesta . Kopioi ja piraattia. Käännöksiä mitkä nekin on sekundaa. Huijaa vain. Höynäyttää kaikkia saadakseen etuja itselleen. Ne on näissä medioissa .
Se oli kai lasnamäki ja kopli Tallinnassa se rikollisten paikka.
Seurailee ihmisiä ja varastelee. Älä päästä kotiisi kyllä lähtee heti kahvikuppia ja vaatetta.
Hyväksyn ainoastaan sellaisen venäläisen, jonka nimi lukee hautakivessä tai sellaisen, jonka ruumis mädätessään lannoittaa Ukrainan peltoja.
Eräs venäläinen varasti naislääkäriltä KENGÄT KÄVELYKENGÄT .
Tiedetään yksi joka käy helluntaiseuroissa niin peruukkipää joka varastelee muiden vaatteita . Kotoisin Pietarista.
Suomalainen on opitmistinen versio venäläisestä. Sama pessimisti ei pety kulttuuri on kuitenkin vallitseva.
Ystävystyin venäläisen naisen kanssa yli 20 vuotta sitten. Olen hänen lapsensa kummi. Minulla ei ole hänestä mitään negatiivista sanottavaa, päinvastoin.
Vaikeita tapauksia. Yksi virassa oleva täysin leväperäinen ja epärehellinen.
Hirveät kokemukset.
Sitten hyppivät silmille kaupassa.
Ylimielisiä, aggressiivisia.
Myllypuron leipäjonossa tapasin kerran hyvin ystävällisen venäläisen miehen, taisi ihastua meikäläiseen, ihastus ei ollut molemminpuolista koska olin silloin varattu. Nykyisin ei ole edes enää Myllypuron leipäjonoa, harmi.
Seurustelin 70-luvulla hetken venäläispojan kanssa, kävn hänen luonaan Moskovassa. Tunteellinen ja herkkä kundi. Paljon kohteliaampi kuin suomalaiset miehet.
Naapurina on venäläinen nainen, työskentelee siivoojana. Juttelen hänen kanssaan silloin tällöin ja vaihdetaan kukan taimia. Venäläiset vaikuttavat juurevammilta kuin suomalaiset.
Kannattaa ottaa huomioon, että Venäjä on monikulttuurinen maa, ja se vaikuttaa siihen, että on monenlaisista taustoista tulevia ihmisiä.
Venäläiset uusrikkaat hienoissa paikoissa eivät ole oikeita venäläisiä, heitä inhotaan myös Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn ainoastaan sellaisen venäläisen, jonka nimi lukee hautakivessä tai sellaisen, jonka ruumis mädätessään lannoittaa Ukrainan peltoja.
Vaikea uskoa, että olisit muka suomalainen. Tavallista ihmistä ei pitäisi noin paljon liikuttaa kahden sukulaiskansan, Venäjän ja Ukrainan, välinen sota tuhansien kilometrien päässä. Oletko ukrainalainen?
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset naiset kollegoina/työkavereina ovat lähinnä hel...tistä. Saavat hässäkän ja draaman aikaiseksi ihan mistä vaan. Yleisesti ottaen venäläiset ei vieraille hymyile tai juttele, mutta ystäville ovat tietysti mukaviakin.
Meillä taas venäläisnaiset tekevät niin vähän/hitaasti kuin suinkin mahdollista, mutta kuitenkin niin, että et näe heitä koskaan laiskottelemassa. Oikeastaan joskus jopa ihailen, miten voivat kuluttaa työpäivän niin, että näyttää kuin olisivat kovinkin ahkeria! :D
Eikö nuoret venäläiset ole kovin woke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että olisit muka suomalainen. Tavallista ihmistä ei pitäisi noin paljon liikuttaa kahden sukulaiskansan, Venäjän ja Ukrainan, välinen sota tuhansien kilometrien päässä. Oletko ukrainalainen?
Kaunein venäläinen nimi on hautakiveen hakattu nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua, että olet tuon saatanallisen ideologian, rasismin, vallassa. Se on yhdenlainen demoni sekin, joka ottaa ihmisen otteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin sinua, että olet tuon saatanallisen ideologian, rasismin, vallassa. Se on yhdenlainen demoni sekin, joka ottaa ihmisen otteeseensa.
Myös kaltaisesi venäjän kätyrin nimi hautakivessä olisi mieluisaa katsottavaa. Voisitko tehdä jotain, että pääsen ihailemaan nimeäsi?
Näin amisopettajana huomannut, että yrittävät huijata minkä ehtivät. Kokeet, tentit, aina ihme säätöä ja vessaankin pitäisi päästä kesken tentin.
Eiku vaan Tinder auki ja kokka kohti Viroa! Noita meinaa pyörii Tallinnankin alueella. Hyvällä tuurilla löydät sellaisen joka käy välillä töissä täällä Suomessa.