Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö matkoilla alusvaatteita vai onko joka

Vierailija
06.12.2019 |

Päivälle alkkarit ja peset vasta kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos hotellissa on mahdollisuus pyykin pesuun, mikä ettei. Muuten laitan likaiset pikkarit muovikassiin ja pesen kotona. Ostan kyllä matkoilta aina lisää vaatteita et puhtaita riittää kuitenkin.

Vierailija
2/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, tai vien pesulaan yleensä. Ei mulla edes ole niin paljon esim alushousuja että riittäisi vaikka kahden viikon matkalle joka päivälle omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joka päivälle puhtaat. En todellakaan ala pesemään pyykkiä jollain viikon lomalla.

Vierailija
4/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikon reissu, niin otan puhtaat alkkarit mukaan joka päivälle ja kahdet rintsikat. Yli viikon reissussa pesen.

Vierailija
5/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen alkkarit ja sukat, vaikka olisikin tarpeeksi, koska inhottaa kuljetella likaisia vaatteita.

Vierailija
6/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän reissun pituudesta. Viikon reissulla ei tartte pestä, mutta kuukauden mittaisella tarttee.

Vierailija
7/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen alkkarit ja sukat, vaikka olisikin tarpeeksi, koska inhottaa kuljetella likaisia vaatteita.

Mä laitan sen pyykkipussin matkalaukkuun päällimmäiseksi, jos paluumatkalla tulli tai lentokentän porukat haluu avata laukun.

Vierailija
8/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pesen saippualla jos yhtään pitempi reissu, ja uusiakin on tullut heräteostoksena ostettua ja nekin olen pessyt ennen käyttöä. Etelässä kuivuu nopsaan.  Joskus kokeilin pikkuhousunsuojia, mutta mielummin tämä pesuvaihtoehto, on hengittävämpi.

Vierailija
9/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ne aina hotellihuoneen vedenkeittimessä sillä olen tarkka hygieeniasta.

Vierailija
10/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese koskaan. Joka päivälle on omat kalsarit, ei ne paljoa tilaa vie vaikka olisi yli 2 viikon matka. Joitain muita vaatteita saatan pestä, jos tarpeen.

Ja ei niihin likaisiin kalsereihin kukaan kuole. Matkalaukut hukkui matkalla Etiopiaan ja  keskellä ei mitään ei ollut mahdollisuutta ostaa uusia. Viisi päivää meni samoilla.

Vierailija
11/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu matkan pituudesta. Yli viikon mittaisilla reissuilla pesen kyllä jotain pyykkiä, minulla ei ole koskaan paljon vaatteita. 

Vierailija
12/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä pessyt. Kerään likapyykin (alusvaatteet ja sukat) muovipussiin ja pesen sitten kotona.

Vierailija
13/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan sellaisia alushousuja jotka voi heittää roskiin käytön jälk eikä jää harmittamaan. Ärsyttää jos tullimiehet penkoo minun likapyykkiä.

Vierailija
14/14 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Ostan uusia tarpeen mukaan. Noin kerran kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän