Muutto Ruotsiin miehen töiden perässä. Osaan onneksi todella hyvin ruotsia mutta matkaan lähtee myös pieni vauvamme.
Hoidan häntä alkuun kotona mutta sitten kun mun pitäis kanssa tehdä jotakin niin menen varmaan opiskelemaan jotakin tai yritän tehdä jotain töitä. Kaikki varmaan järjestyy mutta hieman jännittää.
Kommentit (7)
Mihinpäin Ruotsia olette muttamassa?
-Oletteko tutkineet alueenne, ettei ole ns NoGo-alueella, johon poliisikaan ei uskalla?
Olkaa nyt tarkkana!
Tuo vauva on ongelma. Se ei osaa ruotsia.
Tukholmaan. Mies on ennenkin asunut siellä ja itse olen kanssa käynyt Tukholmassa kymmeniä kertoja.t.ap
Eikö sinulla siis ole vielä mitään ammattia vaan pitää aloittaa opiskelut pohjalta? Olet vieraassa maassa täysin riippuvainen miehestäsi, joka on päivät poissa?
En ole hänestä riippuvainen, menen tietenkin vauvan kanssa erilaisiin äitiryhmiin ja tutustun muihin suomalaisiin jne. Olen ennenkin asunut ulkomailla joten tiedän kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla siis ole vielä mitään ammattia vaan pitää aloittaa opiskelut pohjalta? Olet vieraassa maassa täysin riippuvainen miehestäsi, joka on päivät poissa?
Ruotsisa on avokätinen sosiaaliturva. Vaimo ei todellakaan ole taloudellisesti riippuvainen miehestään vaikka olisi kouluttamaton.
Aha.