Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Ruotsiin miehen töiden perässä. Osaan onneksi todella hyvin ruotsia mutta matkaan lähtee myös pieni vauvamme.

Vierailija
06.12.2019 |

Hoidan häntä alkuun kotona mutta sitten kun mun pitäis kanssa tehdä jotakin niin menen varmaan opiskelemaan jotakin tai yritän tehdä jotain töitä. Kaikki varmaan järjestyy mutta hieman jännittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinpäin Ruotsia olette muttamassa?

-Oletteko tutkineet alueenne, ettei ole ns NoGo-alueella, johon poliisikaan ei uskalla?

Olkaa nyt tarkkana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vauva on ongelma. Se ei osaa ruotsia.

Vierailija
4/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmaan. Mies on ennenkin asunut siellä ja itse olen kanssa käynyt Tukholmassa kymmeniä kertoja.t.ap

Vierailija
5/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla siis ole vielä mitään ammattia vaan pitää aloittaa opiskelut pohjalta? Olet vieraassa maassa täysin riippuvainen miehestäsi, joka on päivät poissa?

Vierailija
6/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänestä riippuvainen, menen tietenkin vauvan kanssa erilaisiin äitiryhmiin ja tutustun muihin suomalaisiin jne. Olen ennenkin asunut ulkomailla joten tiedän kuviot.

Vierailija
7/7 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla siis ole vielä mitään ammattia vaan pitää aloittaa opiskelut pohjalta? Olet vieraassa maassa täysin riippuvainen miehestäsi, joka on päivät poissa?

Ruotsisa on avokätinen sosiaaliturva. Vaimo ei todellakaan ole taloudellisesti riippuvainen miehestään vaikka olisi kouluttamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan