Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pikkuflunssasss/kurkkukivussa ja ääni lähti. Menenkö töihin yksin kauppaan?

Vierailija
06.12.2019 |

Tosiaan, ääni on pois eikä muutenkaan ole voittaja fiilis. Olen töissä pienessä kaupassa ja minulla olisi huomenna vika työvuoro ennen viikon lomaa. Muuten uskon kykeneväni tekemään vuoron, mutta en saa mitään ääntä kurkusta. Perus asiaskaspalvelutilanteet hoituu puhumattakin, mutta jos tulee jotain "säätöä" (yleensä 1-3 per vuoro) ja puhelimeen vastaamiset ei luonaa.

Tiedän että sijaista on hankala saada, mutta nyt lähinnä haen sitä onko äänettömyys ongelma jonka perusteella saisi saikkua? Joos ei menen kiltisti töihin valmiiksi kirjoitettujen lappujen kera (kiitos, hei, ole hyvä ja anteeksi mutta ääneni kadonnut väliaikaisesti).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene.

Vierailija
2/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene töihin kipeenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sairaana tarvitse mennä ja jos ääni on täysin lähtenyt, niin paras hoito siihen on puhumattomuus. Ja puhumattomuus on melko vaikeaa asiakaspalvelutyössä. Tosin mulle vastikään kävi niin, että olin jo lähes toipunut ja koin itseni työkykyiseksi ja lähdin sitten aamulla töihin. Töissä huomasinkin, että ääni olikin yön aikana kadonnut johonkin. Mulle olikin iskenyt kurkunpääntulehdus. Kerta olin jo työpaikalla ja oli lyhyt päivä kyseessä, niin kyllä se siitä suuttaantui. Ihmiset olivat varsin ymmärtäväisiä. Itsekin teen siis asiakaspalvelutyötä.

Vierailija
4/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuota pitää vielä kyselläkin, ei tietysti tarvitse töihin mennä.

Mä saikutan heti, KUN olen kipeä.

Turha heittäytyä marttyyriksi ja kärsiä töissä.

En tosin ole sairas ollut moniin vuosiin.

Vierailija
5/5 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene töihin. Mun entisessä työpaikassa oli naurettavaa, että jokainen sairauspoissaolopäivä piti korvata myöhemmin joko tekemällä pidempia päiviä tai sit jonkun la-su vuoron, sairastele siinä sitten rauhassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän