Mitä haluaisit, että kahvilla tarjottaisiin sinulle?
Jos olet kahvipöydässä vieraillessa, mitä toivoisit saavasi syödä?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Kahvin kanssa riittää maito. Jos tiedän että tunnet nirsoilujeni kohteet ja olet hyvä leipomaan, voisin jotain suolaista syödä. Mutta parempi kun ei tarjota mitään. On kamalaa kun minua varten on leivottu ja en pidäkään juuri siitä tuotteesta, mutta kohteliaisuudesta on pakko syödä. Myöskin ajoitan ruokailuni tietyllä tavalla enlä tykköö sotkea sitä rutiinia.
Vaikuttaa raskaalta ihmiseltä.
Laktoositon kahvileipä. En ole nirso. Jokin peruspulla olisi kiva. Suolaista jos olisi, niin karjalanpiirakka jollain päällisellä, esim.munavoi tai kinkkuviipale.
"saisko nyt sitä piparia kiitos?"
Mitä tahansa suolaista, vaikka Tuc-keksejä mielummin kuin makeaa.
Hyvin outoa, tiedän., mutta jostain syystä minulle tulee yhdistelmästä kaneli ja kahvi todella, todella huono olo. Inhottavinta on, kun kahvipöytään on minua varten katettu korvapuusteja. Vaikka kahvin ystävä olenkin, niin silloin otan yleensä mielummin teetä. Korvapuusti sinänsä on makeista leivonnaisista parhaasta päästä ja vaikka kylmän maidon kanssa oikein hyvää.
Riippuu vähän tilanteesta. Jos on vähän nälkä, niin karjalanpiirakka olisi mainio. Jos taas ei niin nälätä, niin joku pieni pulla tai vaikka tiikerikakkupala olisi hyvä. Tai keksit. Tai jäätelö. Tai konvehti. Kahvin kanssa maistuu hyvin niin moni asia. :)
Riisipiirakat munavoilla tai joitakin suolaisia pasteijoita, esim. paprika-juustokiekkoja. Nyt joulunaikaan myös joulutortut on kiva vaihtoehto, kun ne maistuu aina hieman erilaisilta eri ihmisten tekemänä.
Tumma kahvi ja mahdollisesti loraus maitoa, mutta ei ole pakollista. En pidä kahvittelua ruokailu- tai herkutteluhetkenä.
Vähän ajasta riippuen joko jotain suolaista tai makeaa. Suolaisena vaikkapa karjanapiirakka, voileipä tms. Makeana pullasta lähtien kaikki kahvileivät.
Jos kahville kutsutaan, niin oletan saavani jotain syötävää myös, en pelkkää kahvia.
Arvostan eniten itse tehtyä, jossa on huomioitu vieraan ruokavalio. Ei ole väliä onko suolaista vai makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä kahvi riittää, kiitos. En ole makeiden ystävä varsinkaan, enkä muutenkaan syö jatkuvasti.
vaikea ymmärtää, että jos kysytään mitä haluat SYÖDÄ (ei siis juoda) kahvipöydässä, niin miksi täytyy tulla kertomaan, että minä ainakaan en halua syödä mitään? Ookoo.
Ihan yhtä hyvä vastaus se on kuin mikä tahansa muukin.
Mieluummin suolaista kuin makeaa. Ilahdun enemmän siitä, että pöydässä on limppu, voita ja leikkeleitä, kuin upeasta täytekakusta. Unelmien herkku olisi hyvä voileipäkakku. Sen lisäksi vaikka konvehteja tai suklaakeksejä, jos pitää jotain makeaa olla. Kaupan pullaa tai kuivakakkua otan vain kohteliaisuudesta.
Suolaista esim. täytetty croissantti sekä makeaa esim. pieni leivoksen tapainen tai vaikkapa suklaapala.
Jotain pikkusuolaista, tyyliin karjalanpiirakat munavoilla, tai valmiit voileivät täytteillä ( tomaatti,kurkku, salaatti ,kalkkuna tai katkarapu ,muna jne . Yksi laji riittää.
Olen ilmeinen poikkeus, sillä itse pidän enemmän makeasta
Vierailija kirjoitti:
Viinereitä tai munkkipossuja kiitos.
Mun inhokit 😂
vain kahvia, ei kokoaikaa tartte syödä eikä se verensokeri laske sekunnissa.
Ällöttää ylipainoiset pullanmussuttajat muutenkin.
vaikea ymmärtää, että jos kysytään mitä haluat SYÖDÄ (ei siis juoda) kahvipöydässä, niin miksi täytyy tulla kertomaan, että minä ainakaan en halua syödä mitään? Ookoo.