Mitä haluaisit, että kahvilla tarjottaisiin sinulle?
Jos olet kahvipöydässä vieraillessa, mitä toivoisit saavasi syödä?
Kommentit (88)
Täytekakku, pikkusuolaisia, kaneliässiä, näin ensalkuun. Charlotte Russe on myös hyvää, jos ollaan vähän herraskaisempia. Tiramisukin käy, jos on halua tarjota muuta kuin sitä iänikuista mansikkaa ja kermavaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
vain kahvia, ei kokoaikaa tartte syödä eikä se verensokeri laske sekunnissa.
Ällöttää ylipainoiset pullanmussuttajat muutenkin.
Minua ällöttää kaltaisesi tyhjäpäät, jotka katsovat oikeudekseen väheksyä muita ihmisiä.
Toivottavasti karma kostaa, ja kostaahan se.
T. normaalipainoinen
Kakkua, pullaa, kääretorttua tms.
Itse joisin mieluummin vihreää teetä.
Pizzan palanen. Itse ostan pakastepizzoja vierasvaraksi pakastimeen ja tuunaan lisäjuustolla. Saa nopeasti ja vieraat ovat tykänneet. Leikkaan pyörö leikkurilla sopivan kokoiseksi. Saa pehmeämpää ja maukkaampaa jos tiputtaa tippoja vähän päälle voin makuista rypsiöljyä.
Pieniä lohileipiä (ruis+graavilohi) tai jotain muuta pientä suolaista. Makeista ois ihanaa joku kakku (ei kerma). Lidlin tiramisu on muuten tosi hyvää, kehtaa tarjota vaativammallekin vieraalle.
Lohivoileipä olisi ihana! Tai joku pororieska menisi myös. Jos on pakko olla makeaa, niin rahkapiirakka.
Riippuu kuka tarjoaa kahvit ja missä.
Joltain komealta hopeaketulta odotan vähän erilaista tarjontaa kuin sukulaistädiltä.
Jos nyt oikein saa valita suosikkitarjoilun niin se olisi pieniä savuporoleipiä ja juustolaipää lakkahilloalla tai lakkukakkua..Mustikkapiirakka vaniljakastikkeella myös olisi hyvää.
Jotain suolaista, esim. lohi-/kinkkuvoileipiä, karjalanpiirakoita, pasteijoita tai jonkun jo ehdottamia pizzapaloja. Yhdistelmä kahvi + makea aiheuttaa minulle helposti oksettavan ja huteran olon ja olen muutenkin enemmän suolaisen ystävä.
Normaalisti sanoisin, etten välitä makeista vaan arvostan suolaisia tarjottavia, esim. ihan juustovoileipää tai jotain leivottua pikkusuolaista. Täyte on tärkeämpi kuin se itse leipäosuus. Juusto lähes kaikissa muodoissaan!
Nyt kuitenkin imetän ja sen myötä on tullut makeanhimo, etenkin suklaa on jotain niin ihanaa. Kermaleivoksia, bebe-leivoksia, suklaalla päällystettyjä piparkakkupalloja, voikreemillä täytettyjä ja valkosuklaalla kuorrutettuja leivoksia ja sen sellaista, kiitos! Geisha-keksit ovat myös hyviä. Tai ihan vain suklaarasia pöytään!
Joku todella hyvä juustokakku olisi ihana
Vierailija kirjoitti:
Jotain suolasta, niitä on vaan vaikea keksiä. Teen aina piirakan...
Leipäjuusto on hyvä vaihtoehto. Ilman marmeladia, kiitos. Eihän niistä toki kaikki pidä.
Jotain suolaista, esimerkiksi piirakkaa.
Tuoretta tummapaahto kahvia, ruisleipää, jonka päällä kunnon juustoa ja tomaattia. Suklaakeksi tai kaksi.