Mitä ajattelisitte jos mies jonka kanssa teillä oli flirttiä ja hyvä ystävyys....
Laitoin viestiä eräälle henkilölle jonka kanssa minulla oli ”juttua”, emme edenneet pidemmälle koskaan, sillä elämäntilanne oli sellainen. Nyt olemme elåneet täysin hiljaiseloa muutaman kuukauden, mutta nyt piti kysyä häneltä eräs asia liittyen jokapäiväiseen juttuun mutta jonka hän vain minulle tietää kertoa.
Laitoin ensin viestiin ”mitä kuuluu” hymiön kera, ja kävin sitten asiaan.
Mies vastasi heti viestiin, aloitti lähettämällä kuvan hänestä ja naisystävästään ja kävi sitten asiaan ja vastasi ystävällisesti.
Kiitin ja toivotin hyvää jatkoa.
Olin vähän hämmentynyt - miksi laittaa kuva jossa myös naisystävä...
Mitä mieltä?
Kommentit (37)
Varmisteli selustaansa, jos tyttöystävä vaikka tutkii puhelimen.
En ajattele mitään 15-vuotiaiden teinisekoiluista.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele mitään 15-vuotiaiden teinisekoiluista.
Heh, olemme 4- ja 5-kymppisiä...😊
Ap
Haluaa tehdä mustasukkaiseksi? Haluaa näyttää että ”katos mitä mulla on” ja tehdä kateelliseksi?
Varmaan halus tehdä selväksi, että on löytänyt naisen, eikä aio alkaa mihinkään flirttiin sun kanssa enää. Vähän kömpelösti joo, mutta ainakin asia tuli selväksi. Tulihan?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan halus tehdä selväksi, että on löytänyt naisen, eikä aio alkaa mihinkään flirttiin sun kanssa enää. Vähän kömpelösti joo, mutta ainakin asia tuli selväksi. Tulihan?
No tämä juuri kävi mielessä, mutta ihmettelen miksi - emme ole olleet missään tekemisissä kuukausiin enkä ole siis jäänyt ”roikkumaan” kuten ei toki hänkään. Siksi ei tavallaan mielestäni ole mitään syytä terottaa edellä mainittua, kun ei siihen ole mitään riskiä muutenkaan 😂
Tökeröä ehkä juu...🤔 Jäi vaivaamaan, miksi toimi näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai halusi näpäyttää ap:ta kun pettyi siihen ettei suhde koskaan edennyt vakavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai halusi näpäyttää ap:ta kun pettyi siihen ettei suhde koskaan edennyt vakavaksi.
Tähän en usko, koska se oli hän joka lopulta jarrutteli ja sitten vetäytyi....
Ap
No toihan oli ihan selkeä message ettei halua jatkaa mitään viestittelyä/flirttiä sun kans. Sinä taidat olla hieman kiinni miehessä kun täällä vauvapalstalla joudut kyselemään neuvoa miksi mies toimii noin vaikka tiedät jo kyllä vastauksen.
^ mutta ap sanoi että eivät ole olleet tekemisissä kuukausiin, miksi kukaan tuollaisen ajan jälkeen edes miettisi ekana tuollaista, että teenpä tässä selväksi että olen varattu enkä halua viestitellä....
Itse laitoit "mitä kuuluu?" Kait hän vaan rehellisesti vastasi sinulle kuvan kera.
Mies teki kömpelösti mutta kuitenkin fiksun suoraselkäisesti ja rehdisti heti selväksi, että ei enää flirttiä tms.
Näin varmaan itekin olis pitänyt pari kertaa toimia...
Muutaman kerran käynyt niin, että mies jonka kanssa ollut joskus "vähän jotain", on pitkästä aikaa laittanut viestiä ja kysellyt kuulumisia. Sitten kun olen vastaillut niitä näitä ympäripyöreitä töistä ja loman odotuksesta tms (mutta en ole töksäyttänyt että olen nyt parisuhteessa) niin viestejä on alkanut tulla lisää ja yhä vihjailevampia, ja sitten kun olen nätisti sanonut että hei nyt iisimmin, en oo enää vapaa, niin on suututtu "miksi et heti sanonut!?"
Eli joo, jos joku kysyy mitä kuuluu, fiksuinta heti pamauttaa että suhteessa olen, jos olen. Oli tökeröä tai ei... eipähän tule syytöksiä "harhaanjohtamisesta" 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä juuri kävi mielessä, mutta ihmettelen miksi - emme ole olleet missään tekemisissä kuukausiin enkä ole siis jäänyt ”roikkumaan” kuten ei toki hänkään. Siksi ei tavallaan mielestäni ole mitään syytä terottaa edellä mainittua, kun ei siihen ole mitään riskiä muutenkaan 😂
Tökeröä ehkä juu...🤔 Jäi vaivaamaan, miksi toimi näin.Ap
Hän ei voinut tietää, millä asialla liikut, vaikkapa teit tikusta asiaa kysymykselläsi. Hän halusi heti tehdä selväksi, mikä on hänen tilanteensa, ettei yhteydenottosi johtaisi pitempään viestittelyyn. Musta ihan ok.
Kysyit mitä kuuluu ja hän vastasi kuvalla, millaista. Kuvassa olisi voinut myös olla vaikka uusi kissanpentu, kesämökki, vauva tai kuva lomapaikasta. Työkaveri- yms. miehet saattavat näyttää kuvaa uudesta naisesta, jos näytettävää on. Hiukan kiusallista oli katsoa työkaverimiehen viisikymppisen tyttöystävän bikinikuvaa. Hyvä kroppa kyllä.
Enemmän tässä analysoinnin aihetta antaa sinun käytöksesi, tämä aloitus tänne.
Ei sinulla ollut mitään ihmeellistä kysymystä ja olisit pärjännyt vallan hyvin ilman sitäkin, mutta olet munan tarpeessa ja päätit vielä kokeilla jos mieheltä irtoaisi.
Eli toisin sanoen mies ei ole sinusta pätkääkään kiinnostunut, mutta sinä haluat roikkua tyypissä ja hän haluaa sinut tnyt täysin pois kuvioista. Ehkä se kuva on hieman kömpelö juttu ja mies olisi voinut laittaa vain selkeän viestin, että ei välitä saada sinulta enää mitään viestejä, mutta nyt viimeistään sinun pitäisi tajuta lopettaa jahtaaminen.
Ignore. Mieheltä selvä vihjaus siitä, ettei halua yhteydenottojasi, ja kuva on _kuittailua_. Ei siis enää edes tervehdystä. Tun off-toimintaa mieheltä, jopa kiusaamista.
No mikä pakko teidän on roikkua joissain mesetutuissa?
Teki selväksi sulle että enää ei oo mitään kiinnostusta 'juttuun'. Ja samalla teki selväksi naisystävälleen, että ei ole kiinnostunut muista.
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Itse kysyit mitä kuuluu ja hän vastasi. Älä kysy jos et halua saada vastausta.
Up