Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte jos mies jonka kanssa teillä oli flirttiä ja hyvä ystävyys....

Vierailija
05.12.2019 |

Laitoin viestiä eräälle henkilölle jonka kanssa minulla oli ”juttua”, emme edenneet pidemmälle koskaan, sillä elämäntilanne oli sellainen. Nyt olemme elåneet täysin hiljaiseloa muutaman kuukauden, mutta nyt piti kysyä häneltä eräs asia liittyen jokapäiväiseen juttuun mutta jonka hän vain minulle tietää kertoa.
Laitoin ensin viestiin ”mitä kuuluu” hymiön kera, ja kävin sitten asiaan.

Mies vastasi heti viestiin, aloitti lähettämällä kuvan hänestä ja naisystävästään ja kävi sitten asiaan ja vastasi ystävällisesti.

Kiitin ja toivotin hyvää jatkoa.
Olin vähän hämmentynyt - miksi laittaa kuva jossa myös naisystävä...

Mitä mieltä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis itse olen parisuhteessa. Ja mies tietää tämän.

Mutta minulle ei tulisi mieleenkään laittaa miesystäväni kuvaa hänelle tämän kaiken jälkeen. Mielestäni jotenkin epäkunnioittava...?

En todellakaan ole roikkunut enkä roiku, kun kiinnostusta ei ole. Mietin vain, miksi ihminen vastaa kuvalla jossa naisystävä - mielestäni se on outoa ja halusin kuulla mitä mieltä muut ovat - kiitos viesteistänne!

ap

Vierailija
22/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiseksi halusi tehdä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oikeasti mitä helvetin merkitystä sillä on suuntaan tai toiseen? Itseäni ihmetyttää ovatko kaikki naiset noin herkkikksiä ja huomiohuoraavia? Miksi takerrut jonkun randomin oikkuihin? Elätkö jatkuvasta jakamattomasta ihailusta? Oletko narsisti?

Vierailija
24/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap pahoitti mielensä? Minäkin olisin, outoa tuo on!

Vierailija
25/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis itse olen parisuhteessa. Ja mies tietää tämän.

Mutta minulle ei tulisi mieleenkään laittaa miesystäväni kuvaa hänelle tämän kaiken jälkeen. Mielestäni jotenkin epäkunnioittava...?

En todellakaan ole roikkunut enkä roiku, kun kiinnostusta ei ole. Mietin vain, miksi ihminen vastaa kuvalla jossa naisystävä - mielestäni se on outoa ja halusin kuulla mitä mieltä muut ovat - kiitos viesteistänne!

ap

Jotenkin ristiriitaista nyt. Et halua mieheltä mitään, mutta silti jokaisessa viestissäsi vaikutat jotenkin loukkaantuneelta, että mies laittoi naisensa kuvan sinulle. Epäkunnioittavaa, sanot. Ketä kohtaan? Sinua?

Mies on rakastunut, onnellinen, innoissaan uudesta rakkaudesta, se koko tunne pursuaa nyt hänestä... etkö muista, millaista on olla vastarakastunut? Sitä haluaa puhua siitä toisesta, näyttää, että tässä me olemme, tässä on Hän.

Sinä loukkaannut ja pidät käytöstä epäkunnioitettavana. Mikset vastaa, että oi miten onnelliselta vaikutat ja tosi kivan näköinen symppiksen oloinen nainen, kaikkea hyvää jatkossakin ja ihanaa yhteustä joulua teille!

Mutta ryömit koloon murjottamaan. Olet naimisissa. Haluatko olla kaikkien miesten ihailun kohde ja olet nyrpeä, kun se ei onnistukaan?

Vierailija
26/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..olet parisuhteessa ja haet huomiota tästä miehestä jonka kanssa sinulla on omien sanojen mukaan ollut hieno ystävyys ja flirttiä..hitsi että ärsyttää tuollaiset naiset jotka ei saa sitä kaipaamaansa huomiota omalta mieheltä niin sitten ystävyyden varjolla haetaan sitä muilta miehiltä ja loukkaannutaan kun se mies valitseekin oman parisuhteen eikä tätä lokkia. No, todennäköisesti jatkat tuota flirttiä jonkun muun kanssa koska taidat vaan olla huomiohakuinen, huonosta itsetunnosta kärsivä nainen.

Apua, miten yksinkertainen sä olet. Hanki itsekunnioitusta ja arvosta siten myös muiden parisuhteita masi lisäksi.

Vierailija
27/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Siis löysimme meidän ”jutun jälkeen” molemmat nais- ja miesystävät itsellemme. Ja molemmat olemme niistä koko ajan olleet tietoisia. :)

Ja niinhän hänelle vastasin, kiitin kohteliaasti JS toivotin hyvää jatkoa. :)

En ollut tippaakaan mustasukkainen (eikä hän edes kertonut mitään tuosta naisesta, tuli siis pelkkä kuva, se oli vain hämmentävää...)

Mietin vain,koska minusta se oli outoa, ei tähän sen suurempaa dramatiikkaa puoleltani sisälly. :)

Ap

Vierailija
28/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, täällä jengin sormi syyttää taas naista (!) kun kehtaa (!) kysyä asiaa ja mies on palstalaisten mielestä ookoo kun tekee tökerön muuvin? Mun mielestä toi ap:n ex/kaveri on n-a-r-s-i-s-t-i tai jotain koska miksi se muuten kuvittelee tolla kuvalla hetkauttavan ketään jos ap myös jo varattu.

Ja miksi mies tolleen yrittäisi viestittää etrei halua olla tekemisistä, jos he kerran eivät ole olleet tekemisissä niin mitä kannoilta karistettavaa tossa on???

Vierailija
29/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa ap:n puoli tässä, tökerö veto mieheltä, ei voi muuta sanoa. Ehkä mies on vähän "katkera" että jutusta ei koskaan tullut mitään, ja halusi vähän loukata . Siltä toi mun mielestä kuulostaa. Tai sitten mies on vähän idiootti, ja luulee että ap on jäänyt roikkumaan ja halusi suojella uutta suhdettaan. En tiedä. Tyhmä veto joka tapauksessa. Mielummin olisi sanonut sanoilla että on varattu. Kuva on ihan vttuilua.

Vierailija
30/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen myös tuota apn kaverin vetoa; on outoa kyllä

Vierailija
31/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän toisinpäin: nainen vastasi viestiini yhteiskuvalla uuden miehensä kanssa kun laitoin kuulumisia ja kyselin hänen. Ei jotenkin kohteliasta menneisyyden huomioiden.

T. Mies 42v

Vierailija
33/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies ihan vaan vastasi kysymykseesi mitä kuluu? Eli siis laittoi vaan kuvan mitä juuri nyt on meneillään (parisuhde, kaikki ok)? Ehkä käsittäisin tuon myös askeleena ystävyydelle; kokee olonsa riittävän ookooksi laittaakseen sulle kuvan nykytilanteestaan.

Sittenhän viestittelynne ilmeisesti jatkui hyvissä merkeissä joten sanosin tilanteen olevan oikein ok tällä hetkellä.

T. Yksi mies vaan

Vierailija
34/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näkisin ton ihan kaverillisena vastauksena ilman piilomerkityksiä.

Vierailija
37/37 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up