Miten lähestyä kuntosalilla itseä arviolta 20 vuotta nuorempaa?
Kommentit (33)
Anna sen 20 vuotta nuoremman tehdä aloite, jos hän haluaa. Koska useimpia vain ahdistaisi 20 vuotta vanhempien lähentelyt.
Pyydät henkilökuntaa kuuluttamaan, että 5-vuotias Jenna odottaa äitiään ulko-oven luona.
Eli oksettava ällötäti taas ahdistelemassa nuoria miehiä. Kuvottavaa on jo lähentelysi jossain salilla.
Anne Kukkohoviakin lähestyy häntä yli puolta nuoremmat miehet
Onko tää hopeaketun avaus? Aika ovelaa...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on kettu jota lähestytään.
Kiinnostaaks sua miten saa hiuksiin harmaat raidat luonnonmenetelmällä?
Vierailija kirjoitti:
Te vanhemmat tädit voisitte katsoa ensin peiliin ennen kuin tulette 20v nuorempia miehiä vonkaamaan. Naamasi, rintasi ja perseesi roikkuu eikä sitä hetken mielijohteesta tapahtuva salikäynti muuta. Siellä pitäisi treenatakin ja kerta kahdessa kuukaudessa ei riitä.
ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Te vanhemmat tädit voisitte katsoa ensin peiliin ennen kuin tulette 20v nuorempia miehiä vonkaamaan. Naamasi, rintasi ja perseesi roikkuu eikä sitä hetken mielijohteesta tapahtuva salikäynti muuta. Siellä pitäisi treenatakin ja kerta kahdessa kuukaudessa ei riitä.
Jaa, no se riippuu (no pun intended) ihan tädistä. :) Kyllä täällä paikallisella kuntosalilla käy muutama vetävän näköinen arviolta minua 15 vuotta vanhempi nainen. Eikä ne fyysiset ominaisuudet ole kaikki kaikessa. Vanhemmista naisista huokuaa avoimuus ja lempeys toisin kuin ikäisistäni tai hieman nuoremmista naisista.
Jos minua yrittäisi salilla iskeä joku 20 vuotta vanhempi tyyppi, vaihtaisin kuntosalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on kettu jota lähestytään.
Nii-in, tääkin lopettanut kokonaan salilla käynnin kun koen olevani vain lihanpala, lihanpala jota nuoret ja jopa varttuneemmat kollit irstaasti lähestyy :(
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Sano sille että haluaisin pumppaa sun suolta mun suonikkaalla.
Anna sen olla. Ihan oikeesti. Se ihminen on maksanut paljon jäsenyydestä, eikä todellakaan tarvitse mitään ahdistavaa ukkoa lähentelemään.
Lähesty ihan normaalilla kävelyvauhdilla, tee ohitus riittävän kaukaa ja jatka matkaasi kääntämättä päätäsi taakse päin.
Menet siihen gynekologin tuolia muistuttavaan laitteeseen ja nuolet seksikkäästi huuliasisi kun hän on samaan aikaan viereisellä laitteella
Ihan normaalisti mennä juttelemaan, kattoa onko yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Ei se ikä niin olennaista ole.
16, missä luki että ap mies?
Eiköhän kuntosalilla ihan vain treenailla. Nuoremmat jätkät voivat ihan rauhassa urheilla, minua ei salilla kiinnosta tasan tarkkaan mikään muu, kuin treenaaminen ja musiikki. Toivottavasti myös nuoret naiset saavat rauhassa kuntoilla salilla. Siellä pitäisi vallita salirauha, oikeus urheilla ilman että kukaan ahdistelee tai vonkaa yhtään mitään!
Maailma on täynnä Tindereitä ja yökerhoja, ne ovat oikea paikka seuranhakuun.
Sanot vaikka, että me taidettiin olla samaan aikaa yläasteella sun isäsi kanssa.