Miten lähestyä kuntosalilla itseä arviolta 20 vuotta nuorempaa?
Kommentit (33)
Heviätreeniä kirjoitti:
Eiköhän kuntosalilla ihan vain treenailla. Nuoremmat jätkät voivat ihan rauhassa urheilla, minua ei salilla kiinnosta tasan tarkkaan mikään muu, kuin treenaaminen ja musiikki. Toivottavasti myös nuoret naiset saavat rauhassa kuntoilla salilla. Siellä pitäisi vallita salirauha, oikeus urheilla ilman että kukaan ahdistelee tai vonkaa yhtään mitään!
Maailma on täynnä Tindereitä ja yökerhoja, ne ovat oikea paikka seuranhakuun.
Höpsis. Ei kukaan mene salille vain treenaamaan. Sama kuin sanoisi, että meikkaa vain itseä varten.
Hakkaat nyrkkeilysäkkiä slerballasi. Ei jätä
Ketään kylmäksi
Vierailija kirjoitti:
"Hei, oletko sä mun tulevien lasten äiti?"
tai isä
Vierailija kirjoitti:
Jos minua yrittäisi salilla iskeä joku 20 vuotta vanhempi tyyppi, vaihtaisin kuntosalia.
Jos mua alkais mun omanikäinen iskemään salilla vaihtaisin salia.
Me oltais näyttävä pari. Huomasin meinaan että rollaattorini on sävy sävyyn Joposi kanssa.
Yks neuvo: Älä lähesty mitenkään.
Minä kävin aikanani 17-vuotiaana salilla. Eräs 40 v ex-paininnostaja alkoi treenaamaan minua ha olin ihan innoissani. Oli mukavaa - kunnes tajusin, että hänellä on muut mielessä...
Siihen loppui meikäläisen lupaava kuntosaliharrastus. Vuosi oli 1985, eikä niitä saleja paljoa muualla ollut.
En uskaltaisi helposti lähestyä salilla vaikka seurustellut olen tuon verran nuorempien kanssa, helposti tulkitsee naisen eleet väärin. M43
Et mitenkään. Jätä nuoret rauhaan pervo-setä.
Vähän jotain tilanteeseen sopivaa small talkia, niin että osoitat olevasi lähestyttävissä ja ihan ok, ja sitten jätät siitä eteenpäin mahdollisen aloitteen tekemisen kiinnostuksen kohteelle.
Jätä nuoremmat rauhaan ja keskity vain niihin itsesi ikäisiin tapauksiin.
"Hei, oletko sä mun tulevien lasten äiti?"