Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko pahastuneet jos teille olisi ostettu Kaalimadon joulukalenteri?

Vierailija
05.12.2019 |

Meillä ei pahastuttu vaan odotetaan innolla mitä kivaa luukun takaa löytyy.

Nyt on tullut: Bdsm teippiä, anustappi, stringit, säilytyspussi välineille.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä innostuisi yhtään. Aika puistattava ajatus.

Mikä sinua seksivälineissä puistattaa. Kuulostat ahdasmieliseltä.

Itse kuulostat idiootilta, jonka elämä pyörii alapään ympärillä.

Newsflash: alapää on tarkoitettu myös seksiin, eikä lapsia ennen hankittu ilman.

Vierailija
42/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa saada kumppanilta seksi joulukalenteri! Edes se Kaalimadon, jos ei muuta. Turha kuitenkin on sellaista odottaa. Pari vuotta sitten tein itse miehelleni joulukalenterin, jossa oli erilaisia yllätyksiä: seksileluja (pari erilaista Flesua, tappi, Tengan tuotteita), "seksipalveluksia" (suihinotto, hand Job, strippausta jne). Seksijuttujen lisäks kalenterissa oli teatteriliput, ravintolailta, hieronta, ja osa luukuista piti sisällään suklaata tai premium-oluen.

Mielestäni olin tehnyt miehelleni ihanan ja kaikki odotukset ylittävän lahjan, mutta hän suhtautui siihen aivan kädenlämpöisesti. Otti kaiken kyllä vastaan, mutta ei innostunut, eikä kyllä kiitellytkään. Pettymykseni oli suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa saada kumppanilta seksi joulukalenteri! Edes se Kaalimadon, jos ei muuta. Turha kuitenkin on sellaista odottaa. Pari vuotta sitten tein itse miehelleni joulukalenterin, jossa oli erilaisia yllätyksiä: seksileluja (pari erilaista Flesua, tappi, Tengan tuotteita), "seksipalveluksia" (suihinotto, hand Job, strippausta jne). Seksijuttujen lisäks kalenterissa oli teatteriliput, ravintolailta, hieronta, ja osa luukuista piti sisällään suklaata tai premium-oluen.

Mielestäni olin tehnyt miehelleni ihanan ja kaikki odotukset ylittävän lahjan, mutta hän suhtautui siihen aivan kädenlämpöisesti. Otti kaiken kyllä vastaan, mutta ei innostunut, eikä kyllä kiitellytkään. Pettymykseni oli suuri.

Aivan mahtavaa! Mä olen aivan myyty kun edes saan lukea että joku tuollaista tekee! Mies on uuno jos ei osaa arvostaa, jospa hän oli vain silkasta onnesta niin puulla päähän lyöty, ettei osannut ilmaista itseään? (No, ehkei nyt kukaan koko joulukuuta voi olla niin onnesta sekaisin...)

Tehkää kaikki puolisoillenne ja kumppaneillenne tällaista tai jotain vastaavaa, niin vähenisi edes hieman tämä seksuaalisen turhautumisen määrä, jota täälläkin päivittäin puretaan!

Vierailija
44/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtavaa! Mä olen aivan myyty kun edes saan lukea että joku tuollaista tekee! Mies on uuno jos ei osaa arvostaa, jospa hän oli vain silkasta onnesta niin puulla päähän lyöty, ettei osannut ilmaista itseään? (No, ehkei nyt kukaan koko joulukuuta voi olla niin onnesta sekaisin...)

Tehkää kaikki puolisoillenne ja kumppaneillenne tällaista tai jotain vastaavaa, niin vähenisi edes hieman tämä seksuaalisen turhautumisen määrä, jota täälläkin päivittäin puretaan!

Minä olisin ollut iloinen, jos olisi ollut edes seksiä joskus. Nyt taitaa olla 3,5 edellisestä kerrasta ja mies ei enää kiinnosta lainkaan. Seksin haen muualta.

Vierailija
45/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä on kyllä ihmeellistä kun vaikuttaisi tällä palstalla (ei hirveästi tule muuten näistä asioista puhuttua), että noin joka toisessa parissa nainen elää puutteessa ja joka toisessa suhteessa mies. Miten ihmiset onnistuvat pariutumaan näin sopimattomasti? Ja meillä siis valitettavasti aivan sama tilanne. Ja seksiä OLI paljon suhteen alussa, järkytys ja pettymys on siis jonkinlainen kun miestä ei enää kiinnosta.

En edes uskalla tehdä tuollaista kalenteria, olen yrittänyt vastata seksissä miehen toiveisiin, mutta ilmeisesti seksi ei kiinnosta häntä kenenkään kanssa järisyttävän paljon. Viimeksi kun ehdotin, että katseltaisiin netistä toisillemme leluja niin hän sanoi, että "sulla on näköjään joku idea, klikkaa ostoskorin ja katson sitten siitä..." eikä katsonut. eikä otettu käyttöön. Ja kun meillä oli pari päivää sitten erityisen hauskaa yhdessä, nauroimme paljon jne. niin kun yöllä tulin miehen viereen nukkumaan, asetuin lusikkaan, hieroin hänen hartioitaan ja selkäänsä ja silitin hiuksia ja vatsaa... niin aamulla mies kertoi, että oli ollut koko yön todella ahdistunut kun hän oli liian väsynyt SEKSIIN! Ei pitänyt tyrkytyksestäni!

Onko tuo mies vähän täynnä itseään?! Luulin silittäneeni nukkuvaa ja rakastamaani miestä niin hän ahdistuu ja pitää "lähentelyäni" vastenmielisenä. Minusta tuntuu, että aika monellakin ego kasvaa suhteettoman suureksi rakastavassa parisuhteessa ja tämä on ehkä syy, että sitä aika uskomatontakin kumppania pidetään itsestäänselvyytenä. Juuri niinkuin tuokin mies piti noin hienoa lahjaa jonain minimisuorituksena vaikkei se sitä todellakaan ole.

Vierailija
46/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että meillä ei ole läheisyyttä muutenkaan. En usko, että kovin monissa suhteissa sitä on jos ei ole seksiä. Useimmilla ne kulkevat käsikädessä. Ja meillä läheisyyskin johtaa torjumiseen. En tiedä mitä pitäisi tehdä, mies tietenkään sanoo rakastavansa, mutta "osoittaa sen eri tavoin". En vain oikein näe sitä käytännössä.

/45

Vierailija
47/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa. Olit nähnyt kovasti vaivaa ja toinen ei osannut arvostaa. Meillä oli vuosia sama. Panostin yksipuolisesti seksiin. Järjestin yllätyksiä yms. Ei ollut koskaan vastavuoroista ja lopulta en halunnut järjestää enää. Hemmotellessa toista tuli vain pahalle mielelle, kun tiesi ettei itselle ole samaa tiedossa. Olisin onnesta soikeana jos puoliso järjestäisi mulle tuollaista, mitä sä miehellesi. Ylittäisi kaikki odotukset moninkertaisesti.

Vierailija
48/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa kivalta idealta pareille jotka haluaisivat pientä piristystä makuuhuoneeseen, varsinkin jos ei ennestään omista paljon leluja. Jos jokaista juttua kokeilee kerran siinä on 24 seksikertaa, enemmän kuin jollain koko vuoden aikana.

Samalla tulisi kokeiltua uusia asioita joita ei välttämättä muuten kokeilisi ja leluja joita ei muuten ostaisi, jos niitä ostaa vain pitkän harkinnan jälkeen ja vain sellaisia joita varmasti aikoo käyttää. Kun tätä palstaa lukee huomaa miten korkea kynnys joillain on ehdottaa kumppanille mitään uutta, tuo kalenteri olisi hyvä ratkaisu siihen. Varsinkin sitomisleikkejä ja peppujuttuja voi monikin mies arastella ehdottaa vaimolle.

Vierailija
49/54 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on juuri tuo kaalimadon kalenteri, tänään tuli nilkkakahleet ja sovimme, että illalla vähän kokeillaan niitä. Meillä ei ole juurikaan aiemmin ostettuja leluja (jotain pikku vibroja joskus 5v sitten seksimessuilta ostettuja). Nyt on oikeasti "joulun" odotusta, kun ISOJA luukkuja on vasta tuloillaan. Nyt jos vielä tulisi käsikahleet niin olisipa kiva kokeilla niitä puolin jos toisin. Mieheni arastelee sitä että otan häneltä suihin, koska häntä "hävettää" minun puolestani. Minusta taas on kiihottavaa nähdä kun hän on laukeamaisillaan ja sitten pienellä imaisulla laukeaa oikein kunnolla. Nyt jos saisin kiinnittää hänet sänkyyn, voin ottaa rauhassa suihin ja vaikka ratsastaa sen jälkeen.

Voin suositella vastaavia kalentereita muillekin ja ensijouluksi ja tiedä vaikka pääsiäiseksi hankitaan varmasti joku vastaava. Olisikohan noita nyt alennuksessa?

Vierailija
50/54 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pahastuisi ja luulenpä että ensijouluna tuollainen löytyy. Nyt en enää löytänyt mistään verkkokaupasta noita 😔

Vierailija
51/54 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon kasi luukusta tuli kondomeita 🤔. Minulla on kierukka. Taidan pitää kuitenkin nämä itselläni ettei miehelle tule houkutusta kokeilla niitä muihin.

Vierailija
52/54 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon kasi luukusta tuli kondomeita 🤔. Minulla on kierukka. Taidan pitää kuitenkin nämä itselläni ettei miehelle tule houkutusta kokeilla niitä muihin.

Vierailija
53/54 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on juuri tuo kaalimadon kalenteri, tänään tuli nilkkakahleet ja sovimme, että illalla vähän kokeillaan niitä. Meillä ei ole juurikaan aiemmin ostettuja leluja (jotain pikku vibroja joskus 5v sitten seksimessuilta ostettuja). Nyt on oikeasti "joulun" odotusta, kun ISOJA luukkuja on vasta tuloillaan. Nyt jos vielä tulisi käsikahleet niin olisipa kiva kokeilla niitä puolin jos toisin. Mieheni arastelee sitä että otan häneltä suihin, koska häntä "hävettää" minun puolestani. Minusta taas on kiihottavaa nähdä kun hän on laukeamaisillaan ja sitten pienellä imaisulla laukeaa oikein kunnolla. Nyt jos saisin kiinnittää hänet sänkyyn, voin ottaa rauhassa suihin ja vaikka ratsastaa sen jälkeen.

Voin suositella vastaavia kalentereita muillekin ja ensijouluksi ja tiedä vaikka pääsiäiseksi hankitaan varmasti joku vastaava. Olisikohan noita nyt alennuksessa?

Jeee, tänään tuli käsikahleet...Olen lupautunut testaamaan niitä sillä ehdolla että joulunpyhinä on minun päätettävissäni kuka niitä käyttää.

Vierailija
54/54 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kehoonsa tunkee mitään ylimääräistä muovi härpäkettä, ties millä kyllästettyä, missä valmistettua. Kohta mikään ei enää tunnu miltään. Ihmiset vieraantuneet luonnollisuudesta.

Niinpä. Roinissa on käytetty ties mitä muovin pehmenysaineita, joista osa luokitellaan esimerkiksi lisääntymismyrkyllisiksi hormonitoimintaa häiritseviksi aineiksi, mikä tarkoittaa, että ne voivat olla hedelmällisyydelle tai syntymättömälle lapselle vahingollisia.

Tunkekaa siis vain sisällenne kaikkea mahdollista tavaraa ja ties missä Kiinassa tehtyjä myrkkyhärpäkkeitä.

Hajuvesissä ja esim. hajustetuissa saippuoissa on muuten samoja kemikaaleja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi