Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko pahastuneet jos teille olisi ostettu Kaalimadon joulukalenteri?

Vierailija
05.12.2019 |

Meillä ei pahastuttu vaan odotetaan innolla mitä kivaa luukun takaa löytyy.

Nyt on tullut: Bdsm teippiä, anustappi, stringit, säilytyspussi välineille.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastuisi, mutta melko hyödytön se olisi. Jos haluan seksileluja, ostan ne mieluummin tarkastelun ja harkinnan jälkeen, en ns. sikaa säkissä. Turhaa roinaa on muutenkin niin paljon, että mieluummin ostan kaksi kunnollista lelua kuin saan 24 tarpeetonta.

Vierailija
22/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä innostuisi yhtään. Aika puistattava ajatus.

Mikä sinua seksivälineissä puistattaa. Kuulostat ahdasmieliseltä.

Seksuaalisuus on jokaisen yksityisintä aluetta, täytyy olla intiimisuhde ennenkuin kuin voi ostaa tai sitten menee lähinnä irvistelyksi saamisen puuttumisesta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei olisi käyttöä.

Vierailija
24/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä innostuisi yhtään. Aika puistattava ajatus.

Mikä sinua seksivälineissä puistattaa. Kuulostat ahdasmieliseltä.

Jos kokee tarvitsevansa seksivälineitä, on syytä ostaa ne itse itselleen.

Seksivälineitä käyttävä on siis mielestäsi avarakatseinen ja ahdasmielinen ei niitä käytä.

Jostain syystä kuulostat itse kovin ahdasmieliseltä 🙄

Vierailija
25/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Täytyykin pyytää ensi vuonna synttärilahjaksi.

Kävin itse viime viikonloppuna seksikaupan pikkujouluissa, ja ostin jouluksi jotain kivaa.

Mitä kivaa ostit?

Vierailija
26/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kehoonsa tunkee mitään ylimääräistä muovi härpäkettä, ties millä kyllästettyä, missä valmistettua. Kohta mikään ei enää tunnu miltään. Ihmiset vieraantuneet luonnollisuudesta.

Samaa luultiin ehkäisyvälineistä. Väärässä oltiin siinäkin.

Vierailija
27/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Täytyykin pyytää ensi vuonna synttärilahjaksi.

Kävin itse viime viikonloppuna seksikaupan pikkujouluissa, ja ostin jouluksi jotain kivaa.

Mitä kivaa ostit?

Väristimen, jonka voi laittaa seksissä sisälle, sekä lehden.

Alunperin etsin miehelle sitä ainoaa lehteä jota nykyään julkaistaan. Kaupassa oli kuitenkin vanhoja myymättä jääneitä, joista valitsin kiinnostavimman.

Olen ostanut ennenkin lehtiä ja videoita joululahjaksi. Välineitä ei ole suuria määriä, mutta jotain löytyy. Niitä ja kivoja asusteita käytetään juurikin erityistilaisuuksissa, kun halutaan nauttia enemmän.

Olin ihan muissa asioissa liikkeellä, kun huomasin että vastapäisessä kaupassa on jotain meneillään. Onneksi menin tsekkaamaan.

Vierailija
28/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pahastuisi, mutta melko hyödytön se olisi. Jos haluan seksileluja, ostan ne mieluummin tarkastelun ja harkinnan jälkeen, en ns. sikaa säkissä. Turhaa roinaa on muutenkin niin paljon, että mieluummin ostan kaksi kunnollista lelua kuin saan 24 tarpeetonta.

Eikö sinusta olisi kiva availla ja kokeilla yhdessä?

En minäkään millään anustapilla mitään tekisi, mutta ehkä sillä voisi nostattaa humoristisesti kinkyä tunnelmaa?

Vierailija
29/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se olisi ällöttävää! Ei se sisältö, vaan sisällön laatu. Halpaa muovikrääsää, vähän sinnepäin olevia tuotteita. Kertakäyttöisyyttä.

Jokainen yhtään maapallon tulevaisuutta ajatteleva jättää tuollaiset kalenterit ostamatta, marssii kauppaan tai avaa verkkokaupan sivut ja ostaa 2-3 laadukasta, harkittua tuotetta nurkkiin lojumaan jäävän krääsän sijaan. On meidän aikamme ajatella lastemme tulevaisuutta, ei mitään turhaa muovista meille!

Ei maailma kaadu muutamaan kalenteriin, vaikka roinaa onkin hyvä säännöstellä.

Vierailija
30/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :D Mutta me ei sittenkään jaksettu odottaa jouluun vaan käytettiin aikuisten lahjabudjetti jo vastaavalla tavalla niin, ettei ehtisi tutustua kalenteriinkin ja joululahjojakaan ei raaskita itsellemme enää ostaa. Ensi jouluna ollaan sitten kärsivällisempiä. :)

Vierailija
31/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kehoonsa tunkee mitään ylimääräistä muovi härpäkettä, ties millä kyllästettyä, missä valmistettua. Kohta mikään ei enää tunnu miltään. Ihmiset vieraantuneet luonnollisuudesta.

Niinpä. Roinissa on käytetty ties mitä muovin pehmenysaineita, joista osa luokitellaan esimerkiksi lisääntymismyrkyllisiksi hormonitoimintaa häiritseviksi aineiksi, mikä tarkoittaa, että ne voivat olla hedelmällisyydelle tai syntymättömälle lapselle vahingollisia.

Tunkekaa siis vain sisällenne kaikkea mahdollista tavaraa ja ties missä Kiinassa tehtyjä myrkkyhärpäkkeitä.

Provohan tämä on, mutta onneksi olen synnytykset jo hoitanut.

Vierailija
32/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin meille viimevuonna sinfulin joulukalenterin. Mies ei innostunut. Ja ne muutamat jutut mitä kokeiltiin ja tuntui jopa hyvältä niin tajusin juuri että siellä ne on vuoden verran olleet. Miestä ei ne kiinnosta.

Harmi!

Vierailija
33/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin laadukasta silikonia seksileluissa. Etenkin niissä, jotka tungetaan kehon aukkoihin. Epäilen, että kalenterin tuotteet eivät täyttäisi vaatimuksiani.

Niille, joille seksilelut eivät ole tuttuja entuudestaan, kalenteri varmasti tarjoaa monipuolisia maistiaisia ja mahdollisuuden kokeilla, mikä itseä miellyttää.

Vierailija
34/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Roinissa on käytetty ties mitä muovin pehmenysaineita, joista osa luokitellaan esimerkiksi lisääntymismyrkyllisiksi hormonitoimintaa häiritseviksi aineiksi, mikä tarkoittaa, että ne voivat olla hedelmällisyydelle tai syntymättömälle lapselle vahingollisia.

Tunkekaa siis vain sisällenne kaikkea mahdollista tavaraa ja ties missä Kiinassa tehtyjä myrkkyhärpäkkeitä.

Provohan tämä on, mutta onneksi olen synnytykset jo hoitanut.

https://chemicalsinourlife.echa.europa.eu/fi/chemicals-in-plastic-produ…

Vierailija
35/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin laadukasta silikonia seksileluissa. Etenkin niissä, jotka tungetaan kehon aukkoihin. Epäilen, että kalenterin tuotteet eivät täyttäisi vaatimuksiani.

Niille, joille seksilelut eivät ole tuttuja entuudestaan, kalenteri varmasti tarjoaa monipuolisia maistiaisia ja mahdollisuuden kokeilla, mikä itseä miellyttää.

Kalenterin tuotteet ovat ihan laadukkaita (ja tunnettua merkkiä). Täällä on näköjään vallalla käsitys että nuo kaikki seksilelut on jotain rihkamaa. Itsellä on satisfyerin ja Lelon tuotteita ja ne on kyllä varmasti laadukkaita.

Vierailija
36/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no vähän krääsäähän ne ovat, mutta minusta ainakin on hauska kokeilla joka päivä jotain erilaista vaikka se menisikin ihan leikiksi. Varmaan nuo ovat tarkoitettu enimmäkseen aika nuorille tai sellaisille, joille lelut ovat uusi juttu. Mutta mielestäni tuo on hyvä lahjaidea kaikille toisistaan pitäville pareille. Sehän on toive ja lupaus harrastaa seksiä joka päivä. :)

Vierailija
37/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalenterin tuotteet ovat ihan laadukkaita (ja tunnettua merkkiä). Täällä on näköjään vallalla käsitys että nuo kaikki seksilelut on jotain rihkamaa. Itsellä on satisfyerin ja Lelon tuotteita ja ne on kyllä varmasti laadukkaita.

Hyvin sanottu. Seksileluissa on Suomessa monen sadan prosentin katteet ja tällaisessa pakkauksessahan saa osan valmistushintaan. Hyvä ja taloudellinen lahja! :)

Vierailija
38/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan muuten tilannut näitä ulkomailta?

Vierailija
39/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin.

Tykkään seksissä kokeilla eri asioita ja kalenterissa saattaisi tulla asioita, joita ei ole vielä kokeillut.

Meillä on jo paljon leluja, niitä itse valittuja, mutta kalenterin avulla saattaisi tulla uusia kivoja tuttavuuksia vastaan.

Vierailija
40/54 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niissä on ihan samoja materiaaleja ja kauppojen pikkutavaroita. Luulisi ihan lakien ja asetusten määräävän näin.