25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on avannut silmäni huomaamaan, että palstamiehille parisuhteen solmiminenkin on kilpailua siitä, kumpi sukupuoli huijaa toista enemmän. Ei sanaakaan rakastamisesta, arvostamisesta. Parisuhde on jotain, mihin yritetään löytää mahdollisimman sopiva nainen, lähtökohta on silti, että hän valehtelee kysyttäessä menneistä pari- ja seksisuhteistaan. Sitten kostetaan se valehteleminen hänelle parhaansa mukaan.
Oma parisuhteeni perustuu siihen, että arvostan, rakastan ja kunnioitan kumppaniani. Niin paljon, että jos hän tutustumisemme alkuvaiheessa olisi sanonut, että hänen arvomaailmassaan seksi kuuluu vasta vakiintuneeseen parisuhteeseen ja hän etsii naista, joka on suhtautunut siihen samalla tavalla, olisin antanut hänen mennä. Miksi ihmeessä olisin jatkanut suhdetta mieheen, jota en sen jälkeen olisi voinut enää arvostaa, koska olisin kokenut huijaavani häntä?
En ollut uskonut ennen kuin rupesin lukemaan av palstaa kuinka tärkeä miehen sosioekonominen asema on naisille. Tämä palsta on avannut silmäni ja tieto lisäsi tuskaa. Kuten sanottua moni nainen etsii elättäjää omasta taloudellisesta asemasta huolimatta.
Ai kat8, lompakko- lasse täällä. Joetapoa nyt ymmärtää semmoinen asia, että Suomessa naiset hankkii ammatin ja käy töissä ja lapsen hoitoa tuetaan, joten täällä naiset tulee toimeen ihan itsenäisesti. Naiset etsii noin saman koulutustason ja sosioekonomisen tädin miestä, koska naisille on tärkeää , että arvot ja asenteet yms ovat miehellä samankaltaiset. Tämä ketju on todistanut minulle taas jälkeen kerran sen, että palsta- pena ei voi myöntää, että syy siihen, että hän ei löydä näistä ei ole hänessä itsessään, vaan aina naisessa- nainen on joko hoora tai miehen lompsan perässä. Noo onhan se lapsettomuus sinulle näin helpompi kestää, ymmärrän
Naiselle on tärkeää että mies maksaa perheen kulut ja vielä nostaa naisen sosioekonomista asemaa. Maksaa naisen matkat yms. Yhteiskunnan tuilla ei ole tässä merkitystä.
Sinun naisellesi ehkä, jos ei sinulla ole muuta annettavaa. On toisenlaisiakin naisia, mutta jos näitä mielii saada niin pitäisi olla niitä avuja joilla näitä naisia viehätetään.
Nämä naiset ovat yhtä harvinaisia kuin yksisarviset. Ei ole vielä vastaan tullut reaalimaailmassa.
Ehkä sinun kannattaisi tarkastella hieman kriittisemmin sitäkin mahdollisuutta, että jostakin kumman syystä nämä naiset eivät viehäty sinun aurinkoisesta ja lempeästä persoonastasi. Minä tunnen nimittäin aika monta paria, joissa tulotaso on sama tai nainen tienaa paremmin. Enkä tunne yhtäkään perhettä jossa toinen osapuoli maksaisi yksin perheen matkat tai muut isot hankinnat.
Olen käynet treffeillä noin 50 naisen kanssa. Olen ihastunut toki pari kertaa ihan oikeasti. Ja luullakseni nainenkin. Käteen jäi kuitenkin vain hapan sivumaku.
Aa, sarjadeittailija. 50 treffit, eikä mitään muuta jäänyt kuin hapan sivumaku? KÄTEEN? 😂
(Mikä on yhteinen nimittäjä kaikilla noilla naisilla, keksitkö?)
Sillipillu?
M/39
Ja taas täällä joku valiouroa ihmettelee miksi ei treffeillä natsannut.
Oletteko kaikki palstan miehet täysin kyvyttömiä näkee että tuo teidän oma käytös ja asenne on syy miksi naiset teitä mielummin karttaa kuin ottaa osaksi omaa elämäänsä?
Itselle on OK jos naisella ollut on se 10-20 seksikumppania, mutta jos niitä alkaa olla todella runsaasti tyyliin 30:stä ylöspäin niin en halua seurustella kyseisen naisen kanssa.
Toki voitte kutsua minua konservatiiviseksi tai vanhoilliseksi, mutta kaikilla on kyllä oikeus kriteereihin kumppanin suhteen. Itse haluaisin jonkun jolla on samankaltaiset elämänarvot kuin minulla; olen ollut kahden naisen kanssa elämäni aikana enkä harrasta irtosuhteita.
M26
Kun vastaatte noihin todella pitkiin lainausketjuihin, suosittelen lämpimästi siistimään niitä lainauksia niin, että poistaa niitä ihan aiempia lainauksia sieltä. Jättää vaikka viimeiset 3-4 viestiä siihen, kyllä ne aiemmat halutessaan löytää ketjua selailemalla. On nimittäin todella vaikea lukea noita missä 20 lainausta sisäkkäin...
Vierailija kirjoitti:
Kun vastaatte noihin todella pitkiin lainausketjuihin, suosittelen lämpimästi siistimään niitä lainauksia niin, että poistaa niitä ihan aiempia lainauksia sieltä. Jättää vaikka viimeiset 3-4 viestiä siihen, kyllä ne aiemmat halutessaan löytää ketjua selailemalla. On nimittäin todella vaikea lukea noita missä 20 lainausta sisäkkäin...
Millä laitteella tuo on ongelma? Kyllä mun kännykkä osaa niputtaa ne piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on OK jos naisella ollut on se 10-20 seksikumppania, mutta jos niitä alkaa olla todella runsaasti tyyliin 30:stä ylöspäin niin en halua seurustella kyseisen naisen kanssa.
Toki voitte kutsua minua konservatiiviseksi tai vanhoilliseksi, mutta kaikilla on kyllä oikeus kriteereihin kumppanin suhteen. Itse haluaisin jonkun jolla on samankaltaiset elämänarvot kuin minulla; olen ollut kahden naisen kanssa elämäni aikana enkä harrasta irtosuhteita.
M26
Minusta tuo on oikein kunnioitettavaa, vaikka en kriteereihisi mahdukaan. Tietää mitä ne omat elämänarvot on ja elää itsekin niiden mukaan, sen sijaan että käyttää niitä pelkkänä muihin kohdistuvana lyömäaseena nauttien itse erivapauksista. Etkä edes kuulosta kohdistavan raivopäistä vihaa ja halveksuntaa niitä ihmisiä kohtaan jotka valitsevat elää elämäänsä eri tavoin kuin sinä. Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti löydät etsimäsi. Sinulla on siihen hyvät mahdollisuudet, toisin kuin vihaisemmilla ja katkerammilla aateveljilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Queen kirjoitti:
25v ja maannut 30 miehen kanssa, n. puolet ulkomaalaisia, enkä aio lopettaa tähän ;) Repikää siitä idiootit.
Onnea urallasi. Tarvit sitä:-(
mies51v
Mikäs hänen urassaan vikana? Itselläni samanlainen.
Ei ole. Olen mies ja hän ei ole. Minä en kulu...hän kuluu
mies51v
Vitsi että maailma on täynnä sairaita ihmisiä, ei voi muuta sanoa. Onneksi olen tuollaisilta onnekkaasti välttynyt. Kerrotko mistä teitä löytää, niin osaan jatkossakin pysyä kaukana?
Tuskin olet välttynyt, suurin osa miehiestä ei sano tällaisia asioita ääneen naisten kuullen.
eri
Niinkö? Mitä ne pelkää?
Yksin jäämistä.
Eri
Tämä on aivan totta ja osa on sen täällä avoimesti kertonutkin. Tietävät, etteivät omana itsenään, todellisine ajatuksineen ja arvoineen kelpaisi kenellekään. Oikeastaan aika surullinen tilanne, elleivät nuo olisi niin mulkkuja ettei niitä osaa oikein sääliäkään.
Puhut noin 80%:sta miehistä.
No sehän nyt on varsin surkea tilanne, jos jopa 80% miehistä on niin mulkkuja että heidän tarvitsee valehdella saadakseen edes jonkinlaisen mahdollisuuden kumppaniin. Surullista sekä miehille itselleen että ennen kaikkea heidän vedättämilleen naisille. No, onneksi kävi parempi mäihä. Sanoisin että otan osaa, mutta en ota. Niille naisille kyllä kaikki myötätunto. Toivottavasti ne kusettavat teitä yhtä kovaa takaisin.
Tämä on varmaan se syy, miksi nämä miehet ovat niin vihaisia. Heille on kestämättömän kova pala hyväksyä, että lopulta niillä heidän halveksumillaan kevytkenkäisillä naisilla on kuitenkin paremmat mahdollisuudet löytää samanhenkinen ihminen jolle he kelpaavat ihan omana itsenään. Horotteleva mies kun ei kelpaa edes - vai pitäisikö sanoa varsinkaan - niille kilteille naisille. Huijata voi toki aina, mutta eihän se mitään aitoa kelpaamista silloin ole.
Ei kyllä ole normaalia olla satoja kumppaneita. Sääliksi käy teidän nykyisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
M26
Hienoa että teikäläisiäkin löytyy vielä! Samanlaisia tyttöjäkin löytyy vielä paljon <3 Eivät vain pidä ääntä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä ole normaalia olla satoja kumppaneita. Sääliksi käy teidän nykyisiä miehiä.
Aika marginaalista se, että on ollut satoja kumppaneita, oli sitten mies tai nainen. Nämä harvat vain tykkäävät "kehuskella" asialla, koska omasta mielestään se on niin hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta. Miksi tunnet sääliä?
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää enemmän kaltaisesi nollan kumppanin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä tässä ketjussa on muka satoja kumppaneita? Oletko kenties kuullut termiä olkinukke..?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet kannattaa suosiolla unohtaa. Jotkut naiiviit ja kokemattomat miehet vielä rytyvät parisuhteeseen, mutta pian parisuhteet tulevat katoamaan kokonaan, se on väistämätön seuraus naisten suuresta seksikumppaneiden määrästä.
Tämä keskustelu on siitä hassu, että tämähän on käynnistynyt ihan hihasta vedetystä "tilastosta". Kymmeniä sivuja veturi on kuitenkin puuskuttanut eteenpäin - mikä on tavallaan ihan hyvä, koska se on osoittanut, kuinka muutama mies on tämänkin viikonlopun istua nakuttanut tietokoneella provosoimassa naisia sen sijaan, että olisi ollut niillä kuuluisilla parisuhdemarkkinoilla.
Todellinen tilasto kertoo, että Suomessa niin miehillä kuin naisillakin on keskimäärin seitsemän seksikumppania ennen kuin he sitoutuvat avo- tai avioliittoon. Seitsemän, ei sen enempää. Ja se siis molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmaan oletkin paras kertomaan kansalle mikä on normaalia ja mikä ei. :D
Mielummin oikeastaan ottaisin jonkun joka on pannut tunteetta sataa kuin jonkun joka fiilistelisi aiempia pitkiä parisuhteitaan.
Itse olen ihan iloinen että on koettu enemmän kuin muutaman kanssa, tiedänpähän ainakin mitä haluan ja mitä en todellakaan halua.
Mies tekee väärin, ja siksi nainenkin tekee väärin
TAI
Mies tekee oikein, ja nainenkin tekee oikein.
Kumpi on oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet kannattaa suosiolla unohtaa. Jotkut naiiviit ja kokemattomat miehet vielä rytyvät parisuhteeseen, mutta pian parisuhteet tulevat katoamaan kokonaan, se on väistämätön seuraus naisten suuresta seksikumppaneiden määrästä.
Tämä keskustelu on siitä hassu, että tämähän on käynnistynyt ihan hihasta vedetystä "tilastosta". Kymmeniä sivuja veturi on kuitenkin puuskuttanut eteenpäin - mikä on tavallaan ihan hyvä, koska se on osoittanut, kuinka muutama mies on tämänkin viikonlopun istua nakuttanut tietokoneella provosoimassa naisia sen sijaan, että olisi ollut niillä kuuluisilla parisuhdemarkkinoilla.
Todellinen tilasto kertoo, että Suomessa niin miehillä kuin naisillakin on keskimäärin seitsemän seksikumppania ennen kuin he sitoutuvat avo- tai avioliittoon. Seitsemän, ei sen enempää. Ja se siis molemmilla.
Ja täytyy muistaa, et luku todellakin on keskimäärin. Eniten on niitä, joilla on 0-5, mutta he joilla on ollut yli 50 nostavat lukua.
Paniikkiin ei siis ole mitään syytä!
Toivotan lämpimästi voimia jokaiselle ketjun todellisuudesta vieraantuneelle miehelle, jolle naiset nostattavat niskavilloihin pelkoa ja inhoa. Ei ole vielä liian myöhäistä mennä terapiaan karistamaan katkeruus matkasta. Maailmasta (myös täältä Suomesta) löytyy paljon ystävällisiä ja lempeitä naisia, joita mielenterveyshistorianne ei haittaa kunhan saatte pakkanne ensin kasaan ja alatte kunnioittamaan sekä itseänne että muita ihmisiä ympärillänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja tosiaan keskiarvo. Niitä 30++ kumppanin naisia vastaan on moninkertainen määrä 0-5 partnerin naisia, jotka ovat harrastaneet seksiä ainoastaan suhteessa. Mutta kun viha niitä epäkelpoja kevytkenkäisiä naisia kohtaan on niin palava, että ne kiltit tytöt pinkovat jo katseestakin karkuun, niin eihän näitä koskaan tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee väärin, ja siksi nainenkin tekee väärin
TAI
Mies tekee oikein, ja nainenkin tekee oikein.
Kumpi on oikein?
Sitten pitäisi vielä määritellä, mikä on kahden vapaaehtoisen täysivaltaisen aikuisen välisessä kanssakäymisessä "oikein" ja "väärin", kenelle annetaan valta tästä päättää ja mihin tarkoitukseen tällaisia määritteitä ylipäänsä tarvitaan silloin kun on toisen ihmisen yksityiselämästä kyse.
Aa no nyt ymmärrän paremmin =)
Juu oikean uskovaisen tapoihin ei tietenkään kuulu tuomita muita kuin itseään. Ensin katsotaan aina omaan peiliin.
Ei, en todellakaan osaa avata tätä uskovaisena, tunnen aivan toisenlaisia, upeita miehiä. Yrittävät aidosti kilvoitella selibaatissa sitä oikeaa puolisoa etsien.