25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?
Jos oli noin hyvää, niin miksi tuo loppui?
mies51v
Tervetuloa todellisuuteen jossa myös mies voi valita päättää parisuhteen!
Niinpä😉
Mies joka tietää kokemusten kautta, että on parempaakin tarjolla
Mies51v
Miehiä on ollut viisi elämäni aikana ja naisia varmaan 30 - 40. Viimeiset neljä vuotta olen ollut yhden ja saman kanssa joten 25 ikävuoteen mennessä nuo muut tuli läpikäytyä. Minä olen siis ap:n haluaman kaltainen nainen varmaan koska en ole jokaisen vastaantulevan miehen kanssa ollut. Naisistahan hän ei kirjoittanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi yritys, tämä jää jatkuvasti sensuuriin:
Osa 1/3.
Käsittämätöntä.
Tällaiset valitukset tulevat usein samoilta miehiltä, joiden viesteistä yleensä välittyy, että he kovasti toivoisivat naisilta huomiota ja s3ksiä. Eikä edes välttämättä muuta. Jopa siinä määrin, että välillä huudetaan valtiota järjestämään kaikille naisille il0tal0palvelusta.
Samalla kuitenkin paheksutaan naisia "k_llikarus3llissa pyörimisestä". Aloitusviestin lukemista muuten: Jos kyselyn 35-vuotias on harrastanut s3ksiä ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, hänellä on ollut uusi kumppani suunnilleen joka toinen vuosi. Meneehän sellaisessa tahdissa pää pyörälle.
Osa 2/3.
Eivätkö nämä paheksujat tajua ampuvansa itseään jalkaan rajoittamalla naisen s3ksuaalisuutta? Kun yleisesti paheksutaan vaikka kymmentä s3ksikumppania, niin mistä niille s3ksinpuutteisille poikamiehille löytyisi helposti kumppani satunnaiseen lihalliseen kohtaamiseen? Tai otetaan säännöksi, että ulkomaalais3n kanssa ei saisi harrastaa s3ksiä, niin siinä jäisi suomalainen ilman myös kansainvälisellä tasolla.
Osa 3/4. (Mitäköhän tässä on niin pielessä, ettei läpäise sensuuria?)
Jos oikeasti s3ksiä ei olisi rajattu m0raalisäännöin ja asentein ja noudattaisin nais3na vain s3ksuaalisia vaist0jani, harrastaisin s3ksiä vaih tuvien kump panien kanssa varmaan aina ovulaati0n ajan eli noin viikon ajan joka kuukausi. Lisäksi satunnaiset säväyttävät tilanteet voisivat johtaa s3ksiin, esimerkiksi kiva juttuhetki ihan mukavan tyypin kanssa samasta harrastuksesta, hyväntuoksuisen miehen tapaaminen samassa hississä ja kun tyylikäs par rakas mies ottaa bussissa samasta tangosta kiinni.
Eli harrastaisit seksiä vain hyvin maskuliinisten miesten kanssa. Näitä miehiä suositaan lyhytaikaisissa suhteissa ja ovulaation huipulla. Tavismiehet, saati epämaskuliiniset miehet, eivät saisi seksiä ollenkaan.
Millä tavalla se olisi tämän naisen ongelma?
Ei millään tavalla, mutta tämän vakijankkaajan kuuppaan ei uppoa se fakta, että maailman ei ole mikään Nooan arkki, jossa naiset jakautuvat pariksi miehille, ja kaikki miehet saavat siten seksiä. Ei silloinkaan, vaikka irtoseksiä ei harrastettaisi. eri
Kyllä mulla 35v mennessä puhuttiin sadoista eikä kymmenistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi, jos naiset eivät lähtisi tällaisiin aloituksiin kertomaan kuinka he ovat maanneet vain yhden tai kahden miehen kanssa. Ei kannata kerjätä kunnon naisen mainetta anonyymipalstalta. Tällaisella vain pidetään yllä kaksinaismoralismia, jonka mukaan nainen huononee seksistä, mies ei. Seksi on kivaa, muistakaa kumit.
Sehän oli aloittajan tavoite. Saada naiset kerjäämään hyväksyntää vähällä seksin harrastamisella. Toisin sanoen: ketjun tarkoitus on kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Häpeällistä, miten moni nainen lähtee tähän mukaan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi yritys, tämä jää jatkuvasti sensuuriin:
Osa 1/3.
Käsittämätöntä.
Tällaiset valitukset tulevat usein samoilta miehiltä, joiden viesteistä yleensä välittyy, että he kovasti toivoisivat naisilta huomiota ja s3ksiä. Eikä edes välttämättä muuta. Jopa siinä määrin, että välillä huudetaan valtiota järjestämään kaikille naisille il0tal0palvelusta.
Samalla kuitenkin paheksutaan naisia "k_llikarus3llissa pyörimisestä". Aloitusviestin lukemista muuten: Jos kyselyn 35-vuotias on harrastanut s3ksiä ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, hänellä on ollut uusi kumppani suunnilleen joka toinen vuosi. Meneehän sellaisessa tahdissa pää pyörälle.
Osa 2/3.
Eivätkö nämä paheksujat tajua ampuvansa itseään jalkaan rajoittamalla naisen s3ksuaalisuutta? Kun yleisesti paheksutaan vaikka kymmentä s3ksikumppania, niin mistä niille s3ksinpuutteisille poikamiehille löytyisi helposti kumppani satunnaiseen lihalliseen kohtaamiseen? Tai otetaan säännöksi, että ulkomaalais3n kanssa ei saisi harrastaa s3ksiä, niin siinä jäisi suomalainen ilman myös kansainvälisellä tasolla.
Osa 3/4. (Mitäköhän tässä on niin pielessä, ettei läpäise sensuuria?)
Jos oikeasti s3ksiä ei olisi rajattu m0raalisäännöin ja asentein ja noudattaisin nais3na vain s3ksuaalisia vaist0jani, harrastaisin s3ksiä vaih tuvien kump panien kanssa varmaan aina ovulaati0n ajan eli noin viikon ajan joka kuukausi. Lisäksi satunnaiset säväyttävät tilanteet voisivat johtaa s3ksiin, esimerkiksi kiva juttuhetki ihan mukavan tyypin kanssa samasta harrastuksesta, hyväntuoksuisen miehen tapaaminen samassa hississä ja kun tyylikäs par rakas mies ottaa bussissa samasta tangosta kiinni.
Eli harrastaisit seksiä vain hyvin maskuliinisten miesten kanssa. Näitä miehiä suositaan lyhytaikaisissa suhteissa ja ovulaation huipulla. Tavismiehet, saati epämaskuliiniset miehet, eivät saisi seksiä ollenkaan.
Millä tavalla se olisi tämän naisen ongelma?
Tämä nainenhan vetosi siihen mikseivät i.ncelit ja betat ymmärrä omaa etuaan ("jos ympäriinsä paneskelevia naisia arvostettaisiin = tekin saisitte").
Tuo on valhe. Todellisuudessa kyse on vain hänen edustaan, ei miesten edusta.
Kukaan ei kuitenkaan voi pakottaa miehiä arvostamaan naisia joilla on paljon seksikumppaneita. Sitähän tässä haetaan. Laki ei ympäriinsä paneskelua kiellä nytkään.
Tämä.
Ketjussa väitetään taas että on kaksinaismoralismia jos paneskelijanaiset tuomitaan mutta paneskelijamiehiä ei.
Ei se ole kaksinaismoralismia. Miehet päättävät mitä arvostavat ja mitä eivät. Naiset päättävät mitä arvostavat ja mitä eivät.
Jos nainen ihailee naistenmiestä (koska tämä kehuu ihanasti ja on niin kokenut, oih) - ei se velvoita miehiä ihailemaan kokeneita naisia.
Kääntäen, jos miehet ihailevat puhtoisia neitsytnaisia, onko naisilla velvollisuus ihailla puhtoisia neitsytmiehiä?
Alkakaapa ihailemaan. Sittenhän tilanne on tasan ja "kaksinaismoralismi" katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
Onko sinulla perhettä? Miksi olet itsenäisyyspäivän aattona ulisemassa vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksikumppanien määrä ei tee ketään huonommaksi parisuhdemielessä"
No katsotaanpa tutkittua tietoa:
https://i.redd.it/hkptlgvm32uz.jpg
Miksi on yllättävää että ihminen joka nauttii vaihtuvista seksikumppaneista, on pienemmällä todennäköisyydellä tyytyväinen yksiavioisuuteen?
Eikä tätä muuta se jos palstamamma X kertoo kuinka seksikumppaneita on ollut 120 ja nyt ollaan onnellisessa parisuhteessa. No mikäpä parisuhde ei olisi juuri sillä hetkellä onnellinen? Aika usein se nykyinen parisuhde ei ole ensimmäinen, eikä tule jäämään viimeiseksi.
Aika julmat on luvut.
Käännös olennaisimmasta. Todennäköisyys sille että nainen on parisuhteessa onnellinen 5 vuoden päästä:
- 0 entistä seksikumppania, 80,47%
- 2 entistä seksikumppania, 43,65%
- 5 entistä seksikumppania, 29,70%
- 16-20 entistä seksikumppania, 17,80%Tälle löytyy tukea myös useista psykologian teorioista, alkaen viidestä suuresta (Big Five) jne. Käytännössä neuroottisuuden, ekstroversion, sovinnollisuuden, tunnollisuuden ja aggressiivisuuden näkökulmista useita seksikumppaneita omaava nainen asettuu sinne epäonnistujien ja sairastuvien puolelle (korkea neuroottisuus, matala sovinnollisuus ja tunnollisuus). Persoonallisuus on hyvin pysyvää ja mikäli persoonallisuuteen kuuluu elämyshakuisuus, eli useat seksikumppanit, ei se mihinkään häviä ajan saatossa vaikka mitä tekisi.
Jep.
Yksi näistä on mukana kaaviossa (seksikumppanien määrän ollessa 20+ masennuksen todennäköisyys on lähes nelinkertainen).
Koska mammat näyttävät alapeukuttavan viestiäsi, linkataan tähän yliopistotasoinen tutkimus aiheesta:
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/147470490800600204
Selitätkö vielä tarkalleen, mitä väitettä tämän tutkimuksen pitäisi tukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikille parempi, jos naiset eivät lähtisi tällaisiin aloituksiin kertomaan kuinka he ovat maanneet vain yhden tai kahden miehen kanssa. Ei kannata kerjätä kunnon naisen mainetta anonyymipalstalta. Tällaisella vain pidetään yllä kaksinaismoralismia, jonka mukaan nainen huononee seksistä, mies ei. Seksi on kivaa, muistakaa kumit.
Sehän oli aloittajan tavoite. Saada naiset kerjäämään hyväksyntää vähällä seksin harrastamisella. Toisin sanoen: ketjun tarkoitus on kontrolloida naisten seksuaalisuutta. Häpeällistä, miten moni nainen lähtee tähän mukaan joka kerta.
Minä ymmärsin tämän siten, että nainen on huonompi, jos sillä on ollut useita seksipartnereita verrattuna naiseen, jolla on ollut vähän seksipartnereita. Tällä dimensiolla väittämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
Eli kaltaisesi mieshuarrra kannattaa kiertää tässäkin mielessä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärsin tämän siten, että nainen on huonompi, jos sillä on ollut useita seksipartnereita verrattuna naiseen, jolla on ollut vähän seksipartnereita. Tällä dimensiolla väittämä on tosi.
Tuo ei tarkoita mitään joten älä sössötä.
Toiset on tavarasta tarkkoja ja toiset ei. Mä kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään ja pelkästään tänä vuonna oli 6 eri partneria. Vuosien varrella on välillä ollut hiljaisempaa avioliiton takia, mutta nyt taas nautiskelen elämästä. Tähän kypsään 51v ikään on ollut n.100 miestä, onpa jotain mitä muistella kiikkustuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
Onko sinulla perhettä? Miksi olet itsenäisyyspäivän aattona ulisemassa vauvapalstalla?
Ensimmäiseen ei ja toiseen duunissa
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksikumppanien määrä ei tee ketään huonommaksi parisuhdemielessä"
No katsotaanpa tutkittua tietoa:
https://i.redd.it/hkptlgvm32uz.jpg
Miksi on yllättävää että ihminen joka nauttii vaihtuvista seksikumppaneista, on pienemmällä todennäköisyydellä tyytyväinen yksiavioisuuteen?
Eikä tätä muuta se jos palstamamma X kertoo kuinka seksikumppaneita on ollut 120 ja nyt ollaan onnellisessa parisuhteessa. No mikäpä parisuhde ei olisi juuri sillä hetkellä onnellinen? Aika usein se nykyinen parisuhde ei ole ensimmäinen, eikä tule jäämään viimeiseksi.
Aika julmat on luvut.
Käännös olennaisimmasta. Todennäköisyys sille että nainen on parisuhteessa onnellinen 5 vuoden päästä:
- 0 entistä seksikumppania, 80,47%
- 2 entistä seksikumppania, 43,65%
- 5 entistä seksikumppania, 29,70%
- 16-20 entistä seksikumppania, 17,80%Tälle löytyy tukea myös useista psykologian teorioista, alkaen viidestä suuresta (Big Five) jne. Käytännössä neuroottisuuden, ekstroversion, sovinnollisuuden, tunnollisuuden ja aggressiivisuuden näkökulmista useita seksikumppaneita omaava nainen asettuu sinne epäonnistujien ja sairastuvien puolelle (korkea neuroottisuus, matala sovinnollisuus ja tunnollisuus). Persoonallisuus on hyvin pysyvää ja mikäli persoonallisuuteen kuuluu elämyshakuisuus, eli useat seksikumppanit, ei se mihinkään häviä ajan saatossa vaikka mitä tekisi.
Ajatteletko siis, että kun neuroottisuuteni on matala ja tunnollisuus ja sovinnollisuus korkeita, voin naida niin monta ihmistä kuin haluan ja se on ihan fine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niinpä😉
Mies51v
Eli kaltaisesi mieshuarrra kannattaa kiertää tässäkin mielessä kaukaa.
Ette te kuitenkaan pysty. Pari kaunista sanaa ja avot
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei tarkoita mitään joten älä sössötä.
Tarkoittaa. Mikäli pitää määritellä hyvä ja paha, niin paha nainen on se jolla on paljon seksipartnereita ja hyvä nainen on se jolla niitä on vähän. Tätä totuutta ei voi kiertää millään. Ei missään kulttuureissa, eikä edes eläinten kulttuureissa.
Siks kannattaa ottaa alle 25 v nainen.
Itselläni on pari seksikumppania (samalla seurustelukumppaneita). Jos tapaisin nyt potentiaalisen miehen, vaihtoehtoja on kaksi: asia tulee puheeksi ja selviää, että hänellä itselläänkin on vain pari seksikumppania tai häntä ei kiinnosta koko asia eikä koe tarvetta tietää.
Jos yrittää jotain kaksinaismoralisoida sillä, että naisella täytyy kumppaneita olla vain vähän, mutta itsellä lukemat on ja saa olla suuria, osoite moiselle jantterille on roskakori.
Eli seksi on väline päästä matkustelemaan, kokeilemaan uutta ja tyydyttää uteliaisuutta? Eikö tämä mielestäsi ole yhteiskunnan normeista poikkeavaa, eli psykologian kannalta piirre, joka ilmentää kyvyttömyyttä asettua aloilleen ja nauttia itsestään sellaisena kuin on ja siitä mitä on jo saavuttanut?