Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin

Vierailija
05.12.2019 |

10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬

Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱

Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..

M28

Kommentit (1701)

Vierailija
221/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aloitus kertookin mainiosti sen, miksi kannattaa keskittyä niihin miehiin joilla on itselläänkin sitä kokemusta. Ei tarvitse katsella silmien pyörittelyä ja kuunnella huokailua, kun miehellä on itselläänkin ne samat 20+ partneria ja kimpat sun muut kokeiltu.

Minkä takia tuo mies tyytyisi sinuun kun vanhenet? Järkevästi ajateltuna hän alkaa taas katsella nuoria naisia hetken päästä.

Nyt on näin sivullisena ihan pakko kysellä, että millä logiikalla? Ja miten niin taas?

Nuoren naisen kroppa on hyvin erilainen kuin vanhan ja kun makuun on päässyt, niin ei vanha enään käy. Tottakai taas, vai 5 kymppisenäkö hänen panonsa ovat tulleet?

🤣🤣🤣

Vierailija
222/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.

Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista. 

N35 

Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.

mies51v

Taas yksi "totuus", jota jankutat palstalla. Toistuvasti noita "voimaantuneita" naisia kuitenkin kirjoittelee ketjuihin, kertoen olevansa pitkissä parisuhteissa. Varmaan trolleja, kun eivät sovi sinun kiveen kirjoitettuihin uskomuksiisi. eri

Tuo on minun totuus, jonka olen itse nähnyt ja kokenut. Ihminen oppii ikääntyessään. Paljon seksisuhteita harrastava nainen on aina rikkinäinen ihminen - hyväksikäytetty

mies51v

Ja paljon seksisuhteita harrastanut mies on rikkinäinen, sukupuolitauteja kantava.

Se vähän riippuu, mutta usein näin on ennen pitkää. Mieshän voi panna vaikka kuvottavaa naista joka vihaa häntä. Ei mikään ongelma, mutta yleensä naisilla on toisin. Mies ei tarvitse panoihin tunteita millään lailla

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä naisena kehuskelisi millään suurella seksikumppanien määrällä... Toisaalta tämä sama asia ei miehessäkään lisäisi viehätysvoimaa millään tavoin. Vain epävakaat ihmiset hyppivät sängystä toiseen. Jostainhan se johtuu, ettei ihminen onnistu parisuhdetta luomaan/ylläpitämään.

Sellainen ihan ok seksikumppanien määrä on mielestäni 5-10. Vähempikin on tietty normaalia, jos on pariutunut aika nuorena. Paljon yli 10 kertoo kyllä elämänhallinnan tai luonteen ongelmista. 

N35 

Näin se menee naisilla. Jostain kumman syystä näistä "voimaantuneista" naisista tulee +40v iässä usein frigidejä. Kait se nuoruuden elämä ei ollutkaan loppukädessä niin mukavaa.

mies51v

Taas yksi "totuus", jota jankutat palstalla. Toistuvasti noita "voimaantuneita" naisia kuitenkin kirjoittelee ketjuihin, kertoen olevansa pitkissä parisuhteissa. Varmaan trolleja, kun eivät sovi sinun kiveen kirjoitettuihin uskomuksiisi. eri

Tuo on minun totuus, jonka olen itse nähnyt ja kokenut. Ihminen oppii ikääntyessään. Paljon seksisuhteita harrastava nainen on aina rikkinäinen ihminen - hyväksikäytetty

mies51v

Ja mistäs se sun näkeminen ja kokeminen on lähtöisin? Yleensä naiset puhuu näistä asioista naisten kanssa. Oma kokemus näistä keskusteluista on täysin päinvastainen.

Ihminen voi olla rikki ilman jatkuvaa seksisuhteiden harrastamistakin. Todennäköisemmin näin, jos on suhdetta etsinyt ja joutunut hyväksikäytetyksi. Sinä ilmeisesti niputat heidätkin seksisuhteileviksi.

Vierailija
224/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kuinka naiset arvostavat koulutusta ja tutkimusta, mutta kun puhutaan tietyistä aiheista - kuten seksikumppanien määrä - mieli muuttuukin.

Nyt asiat vain ovatkin niin kuin ovat, mikään ei vaikuta mihinkään, seksikumppanien määrä ei korreloi luonteen kanssa, ei kerro eikä ennusta mitään, ja yksi anonyymin palstamamman kokemus todistaa tutkimukset vääriksi. Ja onhan se psykologia höpönlöpöä muutenkin.

Aihetta on tutkittu paljon, ja ikävä kyllä yksiköön tutkimus ei ole päätynyt sellaiseen tulokseen etteikö suuri seksikumppanien määrä tarkoittaisi huonoa ennustetta monogaamiselle parisuhteelle.

Ei kun hupsista, siinähän se selitys naisten tutkimusvastaisuudelle tulikin.

Vierailija
225/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 

mies51v

mies51v

Ja paljon seksisuhteita harrastanut mies on rikkinäinen, sukupuolitauteja kantava.

Se vähän riippuu, mutta usein näin on ennen pitkää. Mieshän voi panna vaikka kuvottavaa naista joka vihaa häntä. Ei mikään ongelma, mutta yleensä naisilla on toisin. Mies ei tarvitse panoihin tunteita millään lailla

mies51v

Eipä nainenkaan, paitsi himoa. Teillä vanhemmilla miehillä on usein oudon romanttisia mielikuvia naisista. Ohis, eri.

Vierailija
226/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 

mies51v

mies51v

Joo-o, edellisellä kerralla sä olit nähnyt ja kokenut nuorten naisten mt-ongelmien ja seksisuhteiden syy-yhteyden. Oli suhteellisen kuvottavaa luettavaa sekin, varsinkin kun on oikeasti itse niitä taustoja kuullut ja lukenut miksi nuorten naisten mielenterveys on järkkynyt. eri

Vierailija
227/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksikumppanien määrä ei tee ketään huonommaksi parisuhdemielessä"

No katsotaanpa tutkittua tietoa:

https://i.redd.it/hkptlgvm32uz.jpg

Miksi on yllättävää että ihminen joka nauttii vaihtuvista seksikumppaneista, on pienemmällä todennäköisyydellä tyytyväinen yksiavioisuuteen?

Eikä tätä muuta se jos palstamamma X kertoo kuinka seksikumppaneita on ollut 120 ja nyt ollaan onnellisessa parisuhteessa. No mikäpä parisuhde ei olisi juuri sillä hetkellä onnellinen? Aika usein se nykyinen parisuhde ei ole ensimmäinen, eikä tule jäämään viimeiseksi.

Aika julmat on luvut.

Käännös olennaisimmasta. Todennäköisyys sille että nainen on parisuhteessa onnellinen 5 vuoden päästä:

- 0 entistä seksikumppania, 80,47%

- 2 entistä seksikumppania, 43,65%

- 5 entistä seksikumppania, 29,70%

- 16-20 entistä seksikumppania, 17,80%

Tälle löytyy tukea myös useista psykologian teorioista, alkaen viidestä suuresta (Big Five) jne. Käytännössä neuroottisuuden, ekstroversion, sovinnollisuuden, tunnollisuuden ja aggressiivisuuden näkökulmista useita seksikumppaneita omaava nainen asettuu sinne epäonnistujien ja sairastuvien puolelle (korkea neuroottisuus, matala sovinnollisuus ja tunnollisuus).  Persoonallisuus on hyvin pysyvää ja mikäli persoonallisuuteen kuuluu elämyshakuisuus, eli useat seksikumppanit, ei se mihinkään häviä ajan saatossa vaikka mitä tekisi.

Voit varmaan linkata pari vertaisarvioitua artikkelia?

This meta-analytic review addresses whether the major dimensions of trait personality relate to components of human sexuality. A comprehensive literature search identified 137 studies that met inclusion criteria (761 effect sizes; total n = 420,595). Pooled mean effects were computed using inverse-variance weighted random effects meta-analysis. Mean effect sizes from 100 separate meta-analyses provided evidence that personality relates to theoretically predicted components of sexuality and sexual health. Neuroticism was positively related to sexual dissatisfaction (r+ = .18), negative emotions (r+ = .42), and symptoms of sexual dysfunction (r+ = .16). Extraversion was positively related to sexual activity (r+ = .17) and risky sexual behavior (r+ = .18), and negatively related to symptoms of sexual dysfunction (r+ = -.17). Openness was positively related to homosexual orientation (r+ = .16) and liberal attitudes toward sex (r+ = .19). Agreeableness and conscientiousness were negatively related to sexually aggressive behavior (r+ = -.20; r+ = -.14) and sexual infidelity (r+ = -.18; r+ = -.17). Less robust evidence indicated that extraversion related negatively, and neuroticism positively, to child sexual abuse, and that openness related negatively to homophobic attitudes. Random effects metaregression identified age, gender, and study quality as important moderators of pooled mean effects.

Eli kun pohdit neuroottisuutta, ajattele asia siten, että neuroottinen ei ole tyytyväinen nykyiseen kumppaniinsa, vaan etsii uutta kumppania tullakseen tyydytetyksi jne.

No neuroottisuus ei kylläkään tarkoita mitään sinne päinkään. Mutta tämä abstrakti ei ainakaan yhdistä sitä minkäänlaiseen seksuaaliseen käyttäytymiseen, kun seksuaalisiin häiriöihin ja tyytymättömyytteen omaan seksielämään, mikä onkin loogista. Et voi tuolleen vedellä omia johtopäätöksiä, että no tyytymättömyys seksielämään varmaan tarkoittaa että menee panemaan muita kun nykyistä kumppaniaan, ja väittää että tämän perusteella tutkimus jotenkin tukisi kantaasi. Se on ihan omaa spekulaatiota.

Vierailija
228/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei, minun lukemani on vain 3, mutta yksi on kyllä *gasp* ulkomaalainen. Toki aina Suomessa asunut ja alkuperältään Suomea kehittyneemmästä maasta, mutta ulkomaalainen mikä ulkomaalainen. :( 

Nyt kun en kelpaa suomimiehille, pitänee siis itsekin häipyä ulkomaille.

Vierailija
229/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys, tämä jää jatkuvasti sensuuriin:

Osa 1/3.

Käsittämätöntä.

Tällaiset valitukset tulevat usein samoilta miehiltä, joiden viesteistä yleensä välittyy, että he kovasti toivoisivat naisilta huomiota ja s3ksiä. Eikä edes välttämättä muuta. Jopa siinä määrin, että välillä huudetaan valtiota järjestämään kaikille naisille il0tal0palvelusta.

Samalla kuitenkin paheksutaan naisia "k_llikarus3llissa pyörimisestä".  Aloitusviestin lukemista muuten: Jos kyselyn 35-vuotias on harrastanut s3ksiä ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, hänellä on ollut uusi kumppani suunnilleen joka toinen vuosi. Meneehän sellaisessa tahdissa pää pyörälle.

Vierailija
230/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kuinka naiset arvostavat koulutusta ja tutkimusta, mutta kun puhutaan tietyistä aiheista - kuten seksikumppanien määrä - mieli muuttuukin.

Nyt asiat vain ovatkin niin kuin ovat, mikään ei vaikuta mihinkään, seksikumppanien määrä ei korreloi luonteen kanssa, ei kerro eikä ennusta mitään, ja yksi anonyymin palstamamman kokemus todistaa tutkimukset vääriksi. Ja onhan se psykologia höpönlöpöä muutenkin.

Aihetta on tutkittu paljon, ja ikävä kyllä yksiköön tutkimus ei ole päätynyt sellaiseen tulokseen etteikö suuri seksikumppanien määrä tarkoittaisi huonoa ennustetta monogaamiselle parisuhteelle.

En ole lainkaan tutkimusvastainen, juuri siksi pyydän linkkaamaan niitä tutkimuksia. Että nähdään että ne ensinnäkin ovat olemassa, ja toisekseen voidaan arvioida oletko tulkinnut niitä oikein.

Vierailija
231/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne naiset sieltä tietokoneen äärestä voi mitään syrjäytyneitä mammanpoikia lähteä hakemaan. Ihan itse on sosialisoiduttava näiden miestenkin niin kuin muutkin seuraa haluavat tekevät.

T. N32 jolla 2 seksikumppania

Vierailija
232/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi yritys, tämä jää jatkuvasti sensuuriin:

Osa 1/3.

Käsittämätöntä.

Tällaiset valitukset tulevat usein samoilta miehiltä, joiden viesteistä yleensä välittyy, että he kovasti toivoisivat naisilta huomiota ja s3ksiä. Eikä edes välttämättä muuta. Jopa siinä määrin, että välillä huudetaan valtiota järjestämään kaikille naisille il0tal0palvelusta.

Samalla kuitenkin paheksutaan naisia "k_llikarus3llissa pyörimisestä".  Aloitusviestin lukemista muuten: Jos kyselyn 35-vuotias on harrastanut s3ksiä ensimmäisen kerran 15-vuotiaana, hänellä on ollut uusi kumppani suunnilleen joka toinen vuosi. Meneehän sellaisessa tahdissa pää pyörälle.

Osa 2/3.

Eivätkö nämä paheksujat tajua ampuvansa itseään jalkaan rajoittamalla naisen s3ksuaalisuutta? Kun yleisesti paheksutaan vaikka kymmentä s3ksikumppania, niin mistä niille s3ksinpuutteisille poikamiehille löytyisi helposti kumppani satunnaiseen lihalliseen kohtaamiseen? Tai otetaan säännöksi, että ulkomaalais3n kanssa ei saisi harrastaa s3ksiä, niin siinä jäisi suomalainen ilman myös kansainvälisellä tasolla.

Vierailija
233/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 

mies51v

mies51v

Taasko tää on huolehtimassa täällä naisten rikkimenemisestä vanhempana. Itse olet leuhottanut palstalla nuorilla naisilla ja panosuhteilla. Jos aiheutat itse, älä esitä huolestunutta, muuten se on tekopyhää lässytystä.

ps. Oisko joku raamatullinen aloitus aiheesta taas paikallaan?

Vierailija
234/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aloitus kertookin mainiosti sen, miksi kannattaa keskittyä niihin miehiin joilla on itselläänkin sitä kokemusta. Ei tarvitse katsella silmien pyörittelyä ja kuunnella huokailua, kun miehellä on itselläänkin ne samat 20+ partneria ja kimpat sun muut kokeiltu.

Minkä takia tuo mies tyytyisi sinuun kun vanhenet? Järkevästi ajateltuna hän alkaa taas katsella nuoria naisia hetken päästä.

Kuule ihan kuka tahansa voi vaihtaa nuorempaan. Jopa - gasp - nainen.

Naiset ei tutkimusten mukaan tykkää kovin paljon nuoremmista miehistä ja mies ei halua useinkaan vanhempaa naista, muuta kuin tyhjennykseen

Vierailija
235/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksikumppanien määrä ei tee ketään huonommaksi parisuhdemielessä"

No katsotaanpa tutkittua tietoa:

https://i.redd.it/hkptlgvm32uz.jpg

Miksi on yllättävää että ihminen joka nauttii vaihtuvista seksikumppaneista, on pienemmällä todennäköisyydellä tyytyväinen yksiavioisuuteen?

Eikä tätä muuta se jos palstamamma X kertoo kuinka seksikumppaneita on ollut 120 ja nyt ollaan onnellisessa parisuhteessa. No mikäpä parisuhde ei olisi juuri sillä hetkellä onnellinen? Aika usein se nykyinen parisuhde ei ole ensimmäinen, eikä tule jäämään viimeiseksi.

Aika julmat on luvut.

Käännös olennaisimmasta. Todennäköisyys sille että nainen on parisuhteessa onnellinen 5 vuoden päästä:

- 0 entistä seksikumppania, 80,47%

- 2 entistä seksikumppania, 43,65%

- 5 entistä seksikumppania, 29,70%

- 16-20 entistä seksikumppania, 17,80%

Tälle löytyy tukea myös useista psykologian teorioista, alkaen viidestä suuresta (Big Five) jne. Käytännössä neuroottisuuden, ekstroversion, sovinnollisuuden, tunnollisuuden ja aggressiivisuuden näkökulmista useita seksikumppaneita omaava nainen asettuu sinne epäonnistujien ja sairastuvien puolelle (korkea neuroottisuus, matala sovinnollisuus ja tunnollisuus).  Persoonallisuus on hyvin pysyvää ja mikäli persoonallisuuteen kuuluu elämyshakuisuus, eli useat seksikumppanit, ei se mihinkään häviä ajan saatossa vaikka mitä tekisi.

Voit varmaan linkata pari vertaisarvioitua artikkelia?

Löydät ne täältä, ole hyvä https://www.psychologytoday.com/us/blog/we-are-only-human

Teoriat löydät vaikka tästä https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29878796

paljon muutakin on, mutta turha helmiä sioille on tarjoilla.

Toisessa en huomaa edes minkäänlaista mainintaa aiheesta ja toinen linkkaa abstraktiin, jonka perusteella paperi ei sano mitään tuonne päinkään. Valitettavasti en pääse lukemaan itse artikkelia. Eli löytyiskö kuitenkin vielä joku muu siitä suuresta määrästä?

Vierailija
236/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap siis joutunut antamaan pakit monellekin naiselle jolla on liikaa seksikumppaneita ap:n makuun?

Vierailija
237/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitukseen ei ole liitetty kysyeistä tutkimusta?

Vierailija
238/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia pitäisi kiinnostaa kumppani joka perustaa suhteensa tilastoihin eikä siihen että haluaisi tutustua kumppaniinsa?

Vierailija
239/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietty mutta näitä miehiä haluaa kaikki muutkin naiset ja näitä on miehistä vain 10%

Vierailija
240/1701 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää. Itse olin nuorena kullikarusellihuarrahalpasaasta, ja 25-vuotiaana aloitin kymmenen vuoden pituisen parisuhteen jossa olin tiukan uskollinen koko ajan. Ai miksikö? No vaikka siksi että sain kumppaniltani niin jumalaisen hyvää seksiä että kaikki aiemmat kokemukset yhteensä kalpenivat sen rinnalla. Mies oli neitsyt ennen meidän ekaa kertaa. Mihinköhän palstaülit mut luokittelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan