Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukkakaupat HENKITOREISSAAN, kun köyhälle Suomen kansalle kelpaa kuihtunut markettikukka. HÄPEÄN!

Vierailija
05.12.2019 |

https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/822969-raju-muutos-jo-yli-puole…

Taas osoitus, millaista junttikansaa suomalaiset ovat. Kuihtunut markettikukka kelpaa jopa omaisen haudalle. SUURIN HÄPEÄ!

Suomi uppoaa

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
2/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se vainaja pahastuu Markettikukista. Ei ainakaan kukaan ole vielä tullut valittamaan.

Vierailija
4/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se vainaja pahastuu Markettikukista. Ei ainakaan kukaan ole vielä tullut valittamaan.

Luuletkos, että minä en kiinnittäisi huomiota kukkiin haudoilla kiertäessäni hautausmaita? Väärin luulit.

ap

Vierailija
5/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lahjaksi ässän ruusuja. Ne selvisivät meillä melkein kolme viikkoa kauniina.

Olen saanut lahjaksi kukkakaupan kauniin kukkakimpun. Ne kuoli jo parissa päivässä.

Tuntuu olevan ihan sattuman kauppaa minkälaisen kimpun sieltä kukkakaupasta saa 30 eurolla. Paljon enemmän iloa niistä halvoista ruusuista oli. 

Miksi kaikkea pitää aina hävetä???

Vierailija
6/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletkos, että minä en kiinnittäisi huomiota kukkiin haudoilla kiertäessäni hautausmaita? Väärin luulit.

ap

No arvaa kuka välittää sinun mielipiteestäsi?

0/5

Vierailija
7/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuten itsekin sen sanoit; "köyhiä"

Tyhjästä on todella paha nyhjäistä. Köyhällä ei ole yksinkertaisesti varaa mihinkään 30 euron asetelmiin. Mielummin sitten on halpa kukka, kun ei kukkaa ollenkaan. Köyhäkin saa nauttia estetiikasta. Voisit enemmänkin syyttää rikkaita siitä, että ovat niin kitupiikkejä.

Terveisin: osa-aikainen siivooja

Vierailija
8/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa syytään ovat henkitoreissaan. Ne hinnat ovat tähtitaivaalliset, kun lähtee kukkakauppaan ostamaan yhtään mitään. Kolmekymppiä jo kun astut ovesta sisään.

Lähinnä kasvatan itse kukkani. Toisinaan sitten markettien reilunkaupan kukista ja omista materiaaleista teen kimppuja tms. muille vietäväksi. Esim nyt on jouluksi tekeillä havuistutukset.. kukat haen suoraan kukkatukusta maahantuojalta.

Vierailija
9/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä itse! kirjoitti:

Tyhjästä on todella paha nyhjäistä. Köyhällä ei ole yksinkertaisesti varaa mihinkään 30 euron asetelmiin. Mielummin sitten on halpa kukka, kun ei kukkaa ollenkaan. Köyhäkin saa nauttia estetiikasta. Voisit enemmänkin syyttää rikkaita siitä, että ovat niin kitupiikkejä.

Ei ole pakko syödä tiramisuja ja juoda olutta. Rahaa jää KUNNON kukkiin = kukkakaupasta ostettuihin kukkiin. 

ap

Vierailija
10/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aloitus, jossa ei ole mitään järkeä. Häpeä vaan ihan itsesi kanssa siellä.

Jos joku haluaa laittaa rahansa kalliisiin kukkakauppa kukkin, niin siitä vaan - Itse en niin enää tee, sillä olen huomannut, että Lidlin ja Citymarketin valmiit kukkapuskat ovat hinta-laatusuhteiltaan loistavia, verrattuna vieressä olevaan kukkakauppaan.

Eivätkä tosiaankaan ole mitään kuihtuneita kukkia - Lidl myy 30 % alennuksella kaikki pikkuisenkin vanhemmat kukat pois ja Citymarketissa ei näitä vähänkään kuihtuneita edes näe.

Vierailija
11/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä itse! kirjoitti:

Ei ole pakko syödä tiramisuja ja juoda olutta. Rahaa jää KUNNON kukkiin = kukkakaupasta ostettuihin kukkiin. 

ap

Mikäs friikki kukkahattu se siellä?? =)

Jos joskus ostan kukkia kotiin ja kysyn mieheltäni, että ovatko ne kauniita, hän vastaa: " Ei niillä ole mitään merkitystä, ihan sama, vaikka ei olisikaan."

Vierailija
12/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava aloitus, jossa ei ole mitään järkeä. Häpeä vaan ihan itsesi kanssa siellä.

Jos joku haluaa laittaa rahansa kalliisiin kukkakauppa kukkin, niin siitä vaan - Itse en niin enää tee, sillä olen huomannut, että Lidlin ja Citymarketin valmiit kukkapuskat ovat hinta-laatusuhteiltaan loistavia, verrattuna vieressä olevaan kukkakauppaan.

Eivätkä tosiaankaan ole mitään kuihtuneita kukkia - Lidl myy 30 % alennuksella kaikki pikkuisenkin vanhemmat kukat pois ja Citymarketissa ei näitä vähänkään kuihtuneita edes näe.

Mietipäs paikkakuntasi yksityisyrittäjiä. Miksi et heitä tukisi? Ei ole mitään syytä olla tukematta. HÄPEÄ!

ap

Vierailija
13/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaan kun sinulla ei ole mitään väliä, se on yks saa tanan hailee, mitä mieltä olet, nolla!

Vierailija
14/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukkakaupat illalla auki. Eilen ostin klo 21.30 lähikaupasta tosi kauniin kimpun.

Tehosi....vaimoni leppyi😉

Vierailija
15/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta!

Siellä typerys vastailee itselleen.

Vierailija
16/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt kuinka hyviä markettien kukat ovat! Ostsn noin joka toinen viikko kotiin esimerkiksi neilikkakimpun tai parikin ja joskus jotain muita kukkia, jos kivalle näyttää. Ne kestävät todella hyvin ja kauniina viikko tolkulla. Viiden euron kimppu piristää mieltäni paljon paremmin kuin samanlainen kimppu kukkakaupasta 25 eurolla.

Pari viikkoa sitten ostin Lidlistä valkoisen amarylliksen ja se on upea. Hintaa ei ollut kuin jotakin 5 e, mutta siinä on nyt neljäs vana nousemassa ja kaksi kukkii täysillä. Viereisessä kukkakaupassa samanlainen maksaa kympin enemmän.

Kukkakauppojen pitää osata vastata tähän tilanteeseen ja jos eivät osaa, niin oma vika, ahneus ei ole aina hyväksi.

Vierailija
17/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt kuinka hyviä markettien kukat ovat! Ostsn noin joka toinen viikko kotiin esimerkiksi neilikkakimpun tai parikin ja joskus jotain muita kukkia, jos kivalle näyttää. Ne kestävät todella hyvin ja kauniina viikko tolkulla. Viiden euron kimppu piristää mieltäni paljon paremmin kuin samanlainen kimppu kukkakaupasta 25 eurolla.

Pari viikkoa sitten ostin Lidlistä valkoisen amarylliksen ja se on upea. Hintaa ei ollut kuin jotakin 5 e, mutta siinä on nyt neljäs vana nousemassa ja kaksi kukkii täysillä. Viereisessä kukkakaupassa samanlainen maksaa kympin enemmän.

Kukkakauppojen pitää osata vastata tähän tilanteeseen ja jos eivät osaa, niin oma vika, ahneus ei ole aina hyväksi.

Sinä höpsö et ymmärrä palvelun päälle mitään! Kukkakaupasta saat yksilöllistä palvelua, mutta sinä höpsö haluat halvan amarylliksen. Sääliksi käy. HÄPEÄ!

ap

Vierailija
18/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä höpsö et ymmärrä palvelun päälle mitään! Kukkakaupasta saat yksilöllistä palvelua, mutta sinä höpsö haluat halvan amarylliksen. Sääliksi käy. HÄPEÄ!

ap

Vai yksilöllistä palvelua. Saisikin, niin noilla "yrittäjillä" olisi joku funktio.

Vierailija
19/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap niin raivostuttava, että päätin etten käy kukkakaupassa kertaakaan seuraavaan vuoteen 👍🥀

Vierailija
20/63 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista saisi kukkaa, niin jopa kauppa kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme