Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihduttaa kun siitä ei ole mitään hyötyä?

Vierailija
05.12.2019 |

Perhe ja ne asiat, mitkä pystyy saavuttamaan, on saavutettu. Miten laihduttaminen muuttaisi elämää?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se että puoliso ei sano mitään läskeistä,ei tarkota että se niistä tykkää.

Kyllä moni joutuu valehteleen että "joo olet just hyvä  tuollaisena" yms shaissea.

en ole ikipäivänä tavannut henkilöä joka oikeasti tykkäis että toinen läski.Mutta olen tavannut useita jotka valehtelee asiasta

Ei se minua haittaa vaikka ei niistä tykkäisi.

no hyvä, etpähän sitten itke kun ukkos häipyy tavallisen hoikan naisen luo

Eipä ole häipynyt, ollaan oltu jo kauan yhdessä. Olin yhtä läski tavatessamme.

Vierailija
42/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni joutuu valehteleen että "joo olet just hyvä  tuollaisena" yms shaissea.

en ole ikipäivänä tavannut henkilöä joka oikeasti tykkäis että toinen läski.Mutta olen tavannut useita jotka valehtelee asiasta

Ei se minua haittaa vaikka ei niistä tykkäisi.

no hyvä, etpähän sitten itke kun ukkos häipyy tavallisen hoikan naisen luo

Tervemenoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hoikka voi liikkua ja juosta. Itse harrastan ratsastusta ja agilitya. Hevosen selkään en menisi jos olisin hirveä ihrakasa. Juoksu sujuu agilityssa paremmin. Lisäksi hyvät kolesterolit, matala verenpaine, hyvät sokeriarvot. Uskaltaa festareilla juoda muutaman siiderinkin ilman että pelkää kuolevansa rasvamaksaan.

Lisäksi haluan näyttää esimerkkiä lapselleni hyvillä elämäntavoilla. Säälittää ruokakaupoissa lihavat äidit jotka ostaa einesmöskää lapsilleen.

Vierailija
44/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Tyypillistä naisten käytöstä: annetaan miehen kärsiä läskistä ihravuoresta, mutta heti kun tulee ero, niin laihduttamaan. Sitten ihmetellään kun miestä ei oikein sängyssä kiinnosta, kun sieltä katsoo sellainen rantautunut sinivalas.

Tyypillistä miesten käytöstä jäädä kärsimään epätyydyttävään suhteeseen. Laihduta itse se nainen pois elämästäsi, jos niin häiritsee.

Miehen vika, koska nainen ei piittaa itsestään yhtään? Ei kuulosta kovin terveeltä ja fiksulta ajattelutavalta.

Et osaa lukea? Kenenkään vikoihin ei viitattu. Miehen ei ole pakko kärsiä, senkus lähtee menemään. Nainen pitää kilonsa yhtä tyytyväisenä kuin ennenkin.

Vierailija
45/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä, mitkä asiat just sulle tuo hyvää mieltä. Itse tykkään näyttää helvetin hyvältä ihan vain itseni takia, miestä mulla ei ole enkä sellaista enää edes vaivoikseni tähän ota. Silti on kiva, kun vaatteet istuvat erinomaisesti ja peilin ohi kulkiessa näyttää yhtä kivalta kuin tuntuu.

Miksi se kroppa tai ulkonäkö olisi jotakuta toista varten?

Ulkonäköhän on nimenomaan muita varten, ei kai kukaan nyt itseään ihastele peilistä jossei ihan narsisti ole?

Kyllä mun kroppa on ihan mua itseäni varten. Rakastan mun kehoa, se taipuu vaikka mihinkä ja tekee just oikein ne kaikki asiat, joihin se on tarkoitettu. Mulle tuottaa mielihyvää katsoa sitä ja musta tuntuu hyvältä olla mun kropassa. Asiassa ei ole mitään narsistista.

46/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on täysin mielipuolisesti ajateltu. Kaikki on saavutettu niin ei tarvitse yrittää enää. Mikä voisi olla tärkeämpää kuin oma terveys?

Tässä mielestäni kiteytyy se ongelma miksi liikalihavuus vain kasvaa. Perhe, koti, työ yms. pidetään jollain tapaa tärkeämpänä kuin omaa terveyttä. Pullanpopsijat keskittyvät siis vain näihin asioihin ja hylkäävät itsensä. Pahinta itsepetosta mitä voi olla. Nyt pullukat ulos lenkille niin säästytte keski-iän lääkärikierteeltä!

Vierailija
47/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on hoikka voi liikkua ja juosta. Itse harrastan ratsastusta ja agilitya. Hevosen selkään en menisi jos olisin hirveä ihrakasa. Juoksu sujuu agilityssa paremmin. Lisäksi hyvät kolesterolit, matala verenpaine, hyvät sokeriarvot. Uskaltaa festareilla juoda muutaman siiderinkin ilman että pelkää kuolevansa rasvamaksaan.

Lisäksi haluan näyttää esimerkkiä lapselleni hyvillä elämäntavoilla. Säälittää ruokakaupoissa lihavat äidit jotka ostaa einesmöskää lapsilleen.

En mä kyllä osta mitään einesmoskaa lapsellemme. Juuri sain kehuja koululääkäriltä, kuinka terve ja urheilullinen lapsemme on. Hän on myös hoikka vaikka äiti on läski. ap

Vierailija
48/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla elämänlaatu paranei kun muokkasin ruokavalion terveellisemmäksi, voin sekä henkisesti että fyysisesti paremmin kuin ennen, olen energinen, pirteä ja iloinen, elämä tuntuu taas elämäisen arvoiselta eikä ole pelkkää tylsää puurtamista. Siinä sivussa lauhduin 10kg ja iloa tuottaa se, että mahtuu paremmin vaatteisiin ja peilikuva näyttää paremmalta.

Vaikka laihtuminen ei ollut päätavoite niin kokonaisuudessa oon plussalla eikä tää muutos olisi tullut, jos en olisi fiksannut ruokavaliota parempaan suuntaan.

Ehkä se just se pointti miksi toisilla laihtuminen ei tunnu missään ja toisilla taas on iso juttu.

Vierailija
49/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole tavannut lihavista pitäviä, mutta monet muut ovat. Tunnen miehiä, joiden kaikki naiset ovat olleet enemmän tai vähemmän lihavia.

Vierailija
50/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan ne naiset olla joillain lihavia, mutta siksi koska eivät ole löytäneet tai saaneet hoikempaa vielä.

näkisittepä miten käy kilteille perheen iseilla kun pääsevät kaveriporukassa ekaa kertaa pattayalle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi