Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihduttaa kun siitä ei ole mitään hyötyä?

Vierailija
05.12.2019 |

Perhe ja ne asiat, mitkä pystyy saavuttamaan, on saavutettu. Miten laihduttaminen muuttaisi elämää?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ap tuota kunnan kassalta, kun sulle tulee lisää ikää.

Vierailija
22/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tosiaan ole ollut mitään heti näkyviä käytännön hyötyjä. Laihdutin 44-45 vuotiaana noin 100 kilosta 65 kiloon. Ei mulla ollut satakiloisenakaan mitään vaivoja tai jaksamisongelmia. Ulkonäkö ei niin enää kiinnostanut. Syy laihduttamiseen oli, kun veljeni sai sydäninfarktin, ja motivoiduin menemään lääkäriin perustutkimuksiin. Mullakin oli kolesterolit korkeat ja sokerit esidiabetes-tasolla. Terveyssyistä siis laihdutin, mutta ei mun päivittäisessä voinnissa tai jaksamisessa mitään positiivista muutosta tunnu.

Kumma, etkö huomannut töissä jaksamisessa mitään eroa? Mulla taas vuoden sisällä nousi paino joku 12 kiloa, kyllä nyt ottaa polviin, taivukkaan en enää hyvin kun maha tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut jotka ovat laihduttaneet paljon ovat eniten kiitelleet sitä, että virtaa ja virkeyttä on tullut rutkasti lisää. Ainakin sen hyödyn saa ja joka ei tuota tunnusta ihmettelen.

Vierailija
24/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kirjoitti:

Tyypillistä naisten käytöstä: annetaan miehen kärsiä läskistä ihravuoresta, mutta heti kun tulee ero, niin laihduttamaan. Sitten ihmetellään kun miestä ei oikein sängyssä kiinnosta, kun sieltä katsoo sellainen rantautunut sinivalas.

Ei mun ukkoni ole läskeistäni mitään koskaan sanonut. Ei se ole mikään miljonääri joka tarvitsisi kauniin ja hoikan vaimon.

Vierailija
25/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan 40+:na ja ei-ylipainoisena suolistosyöpää. Ylipaino on yksi suuri riski sairastua siihen. Joten vaikka siks, ettet lisäisi riskiä sairastua tämmöseen hirviötautiin, josta ei usein edes voi parantua!

Vierailija
26/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa nauttia lapsista (ja lasten lapsista) kun jäksaa kävellä enemmän kuin Prisman parkkihallista hissille ja kaupan läpi.

Vierailija
27/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tutut jotka ovat laihduttaneet paljon ovat eniten kiitelleet sitä, että virtaa ja virkeyttä on tullut rutkasti lisää. Ainakin sen hyödyn saa ja joka ei tuota tunnusta ihmettelen.

Laihdutin 15 kg ja mitään muuta muutosta ei tapahtunut kuin että olen 15 kg kevyempi. En ole sen virkeämpi tai aikaansaavampi kuin ennenkään.

Vierailija
28/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Tyypillistä naisten käytöstä: annetaan miehen kärsiä läskistä ihravuoresta, mutta heti kun tulee ero, niin laihduttamaan. Sitten ihmetellään kun miestä ei oikein sängyssä kiinnosta, kun sieltä katsoo sellainen rantautunut sinivalas.

Ei mun ukkoni ole läskeistäni mitään koskaan sanonut. Ei se ole mikään miljonääri joka tarvitsisi kauniin ja hoikan vaimon.

Ja vaikka omasta mielestään tarvitsisi, ei sellaista kuitenkaan saa, koska ei ole miljonääri.

Vierailija
29/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut väsynyt jo teini-iästä asti. Nyt nelikymppisenä ja 40 kiloa ylopainoisena sama jatkuu. Väsyttää vaan. Kuitenkin hoidan työni ja jaksan liikkua ja olla lasten kanssa, joten samapa tuo.

Vierailija
30/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Ja vaikka omasta mielestään tarvitsisi, ei sellaista kuitenkaan saa, koska ei ole miljonääri.

Köyhällä likaisella duunarilla on aika realistiset käsitykset, mitä saa ja mitä ei. Olen sen huomannut.

Vierailija
31/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Tyypillistä miesten käytöstä jäädä kärsimään epätyydyttävään suhteeseen. Laihduta itse se nainen pois elämästäsi, jos niin häiritsee.

Miehen vika, koska nainen ei piittaa itsestään yhtään? Ei kuulosta kovin terveeltä ja fiksulta ajattelutavalta.

Vierailija
32/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myöskään ole mitään motivaatiota laihduttaa. Kaikki mitä olen elämäni aikana tavoitellut, olen saanut ja kokenut. Nyt keski-iässä elämä on perustylsää arkea ja kulkee ”päiväni murmelina”-metodilla. Jos ei olisi mitään palkintoja kuten hyvä ruoka, juustot tai viinit, en tiedä miksi pitäisi elää. Tehdä työtä eläkeikään saakka ja siitä suoraan hautaan? Kyllähän sitä vedellä ja näkkileivällä pysyy hengissä, mutta onko se mielekästä ja tuoko se sisältöä muutenkin harmaaseen ja ankeaan puurtamiseen? Terveyteni puolesta olen loistokunnossa vaikka viitisentoista kiloa ylimääräistä onkin. Harrastan liikuntaa vaikka en siitä itselleni mitään saakaan, se on pelkästään pakollinen suorite.

Vierailija
33/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä kirjoitti:

Tyypillistä miesten käytöstä jäädä kärsimään epätyydyttävään suhteeseen. Laihduta itse se nainen pois elämästäsi, jos niin häiritsee.

Miehen vika, koska nainen ei piittaa itsestään yhtään? Ei kuulosta kovin terveeltä ja fiksulta ajattelutavalta.

Jos miestä haittaa valas sängyssä, mies on hyvä ja tekee elämälleen jotain eli lähtee eikä ruikuta. Voit mennä valkoprinsessoimaan ylikselle.

Vierailija
34/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä laihduttaa jos on onnellinen siihen mitä on. Lihavuuteen liitetyistä sairauksista monet selittyvät ympäristöllä, eikä lihavuudella. Esimerkkinä sosiaalinen stressi, stigma, joka lihavuuteen liitetään, sairastuttaa varmemmin kuin mikään määrä läskiä. 

Tyypillisesti lihavat nähdään yhteiskunnan loisina, muille kustannuksia aiheuttavina ja lääketieteen näkökulmasta parannettavissa olevina (sic) yksilöinä. Lihavuus on itse aiheutettua (sic) ja helposti (sic) kunkin yksilön ratkaistavissa oleva ongelma. Erityisen huvittavia ovat väitteet joiden mukaan lihava kuolee ennemmin kuin normaalipainoiset (sic). Ehkä tässä on jokin korrelaatio, jos jätetään katsomatta kaikkia muita ympäristön aiheuttamia haittoja, kuten stressin lyhentämät telomeerit.

Miten sitten lihavan kannattaa suhtautua niihin jotka valittavat lihavuudesta? Parasta on kehottaa valittajan hakeutumaan hoitoon tai lisäämään lääkitystään. Mikäli lihavaa syyllistetään siitä, että lihava aikoo kuolla aiemmin kuin muut, voi tällaisen ihmisen pyytää vittuilemaan lihavan haudalle, eli jättää vittuilu lihavan elinaikana pois.

Vierailija
35/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että puoliso ei sano mitään läskeistä,ei tarkota että se niistä tykkää.

Kyllä moni joutuu valehteleen että "joo olet just hyvä  tuollaisena" yms shaissea.

en ole ikipäivänä tavannut henkilöä joka oikeasti tykkäis että toinen läski.Mutta olen tavannut useita jotka valehtelee asiasta

Vierailija
36/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni joutuu valehteleen että "joo olet just hyvä  tuollaisena" yms shaissea.

en ole ikipäivänä tavannut henkilöä joka oikeasti tykkäis että toinen läski.Mutta olen tavannut useita jotka valehtelee asiasta

Ei se minua haittaa vaikka ei niistä tykkäisi.

Vierailija
37/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä, mitkä asiat just sulle tuo hyvää mieltä. Itse tykkään näyttää helvetin hyvältä ihan vain itseni takia, miestä mulla ei ole enkä sellaista enää edes vaivoikseni tähän ota. Silti on kiva, kun vaatteet istuvat erinomaisesti ja peilin ohi kulkiessa näyttää yhtä kivalta kuin tuntuu.

Miksi se kroppa tai ulkonäkö olisi jotakuta toista varten?

Ulkonäköhän on nimenomaan muita varten, ei kai kukaan nyt itseään ihastele peilistä jossei ihan narsisti ole?

Vierailija
38/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin 5 kg normaalipainon sisällä vähän vahingossa. Yllätti, miten paljon kevyempää oli olla.

Vierailija
39/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ei kannata. Terveelliset elintavat kannattaa. Tämä ei sulje herkuttelua kokonaan pois.

Vierailija
40/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minua haittaa vaikka ei niistä tykkäisi.

no hyvä, etpähän sitten itke kun ukkos häipyy tavallisen hoikan naisen luo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi