Eikö perussuomalaisten äänestäjät ymmärrä
Että Jussi Halla-ahon talouspolitiikka on yhtä oikeistolainen kuin Kokoomuksella, eikä kyseessä todellakaan ole mikään tavallisen kansan etuja ajava puolue? Jos saamme toisen kok-kesk-pers(+kristilliset) hallituksen, sosiaaliturva ajetaan lopullisesti jyrkänteeltä alas. Tätä ulkomaslaispelkoanne Kokoomus käyttääkin hyväkseen kun lähtee seuraavassa hallituksessa Persujen matkaan, Kepu on onnellinen kun vaan pääsee taas suhmuroimaan.
Jos äänestäisitte vihreitä, vasemmistoa ja piraatteja, meillä olisi ollut perustulo jo ajat sitten ja työntekoaan voisi jokainen säädellä elämäntilanteensa mukaan, terveydenhoitoa ei yksityistettäisi vähiten tarjoavalle ja koulutuksen tasa-arvosta huolehdittaisiin.
Sdp huolehtii siis vain ay liikkeestä ja siksi tämä hallitus ei saa tärkeitä asioita aikaan, mutta hidastaa sosiaaliturvan alasajoa.
Perustulo rahoitetaan lakkauttamalla muut tuet, jolloin hakemusten harkinnanvaraisesta ja muusta käsittelystä ei synny kustannuksia. Nykyiselläänkin jokainen on oikeutettu toimeentulotukeen, sitä ei vaan tarvitsisi hakea erikseen, eikä miettiä vaikutuksia työntekoon.
Ihmisten työ- ja toimintakyky paranee kun tietää, että ei voi pudota tyhjän päälle. On varmaan jokin 1% jotka haluavat maata sohvalla ja juoda kaljaa, mutta he ehkä tarvitsisivat sosiaalista tai mielenterveystukea päästäkseen takaisin osaksi yhteiskuntaa.
Persujen äänestäminen on oikeistopuolueiden äänestämistä, mikä johtaa sosiaaliturvan lakkauttamiseen ja massojen köyhyyteen ja rikollisuuteen.
Minusta olisi arvokasta, ettei tarvitsisi vajota köyhyyteen jos haluaa hoitaa lastaan kotona tai olla omaishoitaja tai keventää työtaakkaansa ennen burnoutia.
Kommentit (6)
Eiköhän heille tärkeintä ole saada rajat kiinni ja m a m u politiikka kuntoon. Se riittänee minulle. Tienaan itse omat rahani enkä ole tuista riippuvainen.
Suomi saadaan nousuun luomalla työpaikkoja, joista maksetaan inhimillinen palkka ja sitä kautta kansalle ostovoimaa, jolla ostaa tuotteita ja palveluita. Stoppi ulkomaiselle halpatyövoimalle.
Kyllä ymmärtävät, mutta aate ennen kaikkea. Kysehän on tunteeseen vetoavasta ja tunnepolitiikkaa tekevästä puolueesta, ei asiapolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärtävät, mutta aate ennen kaikkea. Kysehän on tunteeseen vetoavasta ja tunnepolitiikkaa tekevästä puolueesta, ei asiapolitiikasta.
Nyt ei ole kyse vihervasemmistosta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän heille tärkeintä ole saada rajat kiinni ja m a m u politiikka kuntoon. Se riittänee minulle. Tienaan itse omat rahani enkä ole tuista riippuvainen.
Tämä. Koulutuksen tasa-arvo jo mennyt överiksi, kun vilkkailla viljameilla on oikeus sabotoida kaikkien lasten koulunkäyntiä. Mutta nythän meillä on hallituksessa vihreät ja vasemmisto. Katsotaan miten tilanne muuttuu esim. asevelvollisuuden ja perustulon osalta
Perustuloa ei voida tehdää niin kauan, kun sitä kärkkyy täällä muutkin kuin suomalaiset...