Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy köyhistellä taas joulu Suomessa

Vierailija
05.12.2019 |

Kun ei ole varaa lähteä ulkomaille. Käydä jossain kylpylässä ja olla kotona.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita köyhistelijöitä?

Vierailija
2/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä parkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä taas keksii koko lomaksi tekemistä?

Vierailija
4/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kohtalo!

Vierailija
5/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lasten kanssa otamme rennosti ja sitten joulupäivästä alkaen kahdestaan tyttöystävän kanssa. Suunnitelmissa yö laavulla. 

Vierailija
6/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotona olo ole ihan luksusta ja ihanaa? Etenkin jouluna? Telkasta tulee joulu-ohjelmia, saa syödä hyvää ruokaa ja herkkuja ja vain maata.

Lapset nauttii uusista leluista/tavaroista jne.

Me ei todellakaan olla varakkaita, mies matalapalkka-alalla ja itse työttömänä mutta jouluun on varattu ja säästetty rahaa.

Muutama vuosi sitten oltiin ulkomailla joulu. Olihan sekin ihanaa mutta ihanaa on joulu kotonakin.

Vierailija
7/7 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kotona olo ole ihan luksusta ja ihanaa? Etenkin jouluna? Telkasta tulee joulu-ohjelmia, saa syödä hyvää ruokaa ja herkkuja ja vain maata.

Lapset nauttii uusista leluista/tavaroista jne.

Me ei todellakaan olla varakkaita, mies matalapalkka-alalla ja itse työttömänä mutta jouluun on varattu ja säästetty rahaa.

Muutama vuosi sitten oltiin ulkomailla joulu. Olihan sekin ihanaa mutta ihanaa on joulu kotonakin.

En tarkoittanut joulua ulkomailla vaan joulun jälkeen olisi ollut kiva päästä ulkomaille. Olen aina kotona joten se ei mitenkään erityiseltä tunnu. Ehkä lähdetään taas kotimaanreissulle, kuten ollaan monesti tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä