Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletteko miestenne vaate vinkkejä?

Vierailija
04.12.2019 |

Ja ostatteko vaatteitanne sen mukaan? Miksi/miksi ei?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole koskaan puuttunut vaatevalintoihini.

Vierailija
2/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme. Emmekä myöskään yhdys sana vinkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni käskisi minua pukeutumaan peittävästi, en todellakaan kuuntelisi. Jos kyse olisi siitä, minkävärinen vaate olisi kivempi, sitten kysyisin mielipidettä.

Vierailija
4/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ilman muuta, ja me käydään yhdessä shoppailemassakin. Se ehdottaa monesti sellaisia vaatteita, joita en itse olisi valinnut, mutta jotka näyttääkin tosi hyviltä mun päällä. Sillä on loistava vaatesilmä.

Vierailija
5/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus seurustelun alkuaikoina mies esitti muutaman toiveen, joita en noudattanut. Vaatteet eivät olleet yhtään minun oloisia, vaan olivat sellaisia virallisien toimistopukeutumisen tapaisia jakkupuku +valkoinen kauluspaita -tyyppisiä vaatteita.

Oma tyylini on enemmän rennompi farkku + neule tyyppistä ja tilanteen mukaan pukeutumista. "Vinkkejä" ei ole tullut enää yli 20 vuoteen, joten tuskinpa tuleekaan enää.

Vierailija
6/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaa vaatteet ja shoppailu vielä vähemmän kuin minua. Joten ei vinkkaa pukeutumisesta enkä kyllä kuuntelisi vaikka vinkkaisikin.

Vierailija
7/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hetero, se ei ole vaatteista kiinnostunut.

Vierailija
8/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on oma vaatetyylini, josta pidän kiinni.

Vierailija
9/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hetero, se ei ole vaatteista kiinnostunut.

Kannattaisiko päivittää nuo sukupuoliroolit tälle vuosisadalle? Tai viime vuosisadan jälkimmäiselle puoliskolle? Edesmennyt 1940-luvulla syntynyt isäni oli erittäin hyvin pukeutunut ja kiinnostunut vaatteista. Oli kyllä ihan hetero, kahdenkin naisen kanssa naimisissa.

Vierailija
10/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän kyllä kysyä esim kumman mekon laitan tvs kysymyksiä mieheltä, mutta sitä ei kyllä paljo kiinnosta. Joskus se auttaa kyllä valinnoissa. Ostoksillekin lähtee vain pakotettuna, myös jos ostetaan sille vaatteita.

Vierailija
11/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika sama maku tyylin suhteen, eli jos se joskus harvoin jotain ehdottaa, pääsääntöisesti olen kyseiseen vaatteeseen itsekin ihastunut.

Joskus menee kyllä metsään, kun se ei hahmota miten kehon malli vaikuttaa vaatteen istuvuuteen, joten joutuu toteamaan että juu ihan kiva, mutta ei näillä tisseillä/tällä pyllyllä tms.

Vierailija
12/12 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme puutu toistemme vaatevalintoihin. Mulla oma maku ja ei ole koskaan yrittänyt siihen puuttua. Mies saa pukeutua mikä tuntuu/näyttää hänestä hyvältä, en osta, enkä neuvo häntä valinnoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme