Löysää pimmaa murehtivat, tiedoksi
Olen bisse nainen, ja huomannut naisten kanssa ollessani tämän: olen antanut naisille suuseksiä, ja kun tämä on ollut hyvin kiihottuneessa vaiheessa, on pimpasta kadonnut ikäänkuin pito. (Sormet on olleet sisällä) Yhtäkkiä seinämät ovat laajenneet niin, että olen pystynyt laittamaan neljäkin sormea sisään, eikä puristusta juurikaan tunnu.
Tämä tapahtuu aluksi hyvin tiukoillekin tuntuneissa pimpoissa. Se tapahtuu noin 5-10 min ennen orgasmia ja kestää sinne orgasmiin asti. Olisiko niin, että ne naiset jotka eivät erityisemmin nauti yhdynnästä ovat tiukempia? Tai ne, jotka eivät saa orgasmia sillä tavalla vaan jotenkin muuten. Tätä "palloontumista" selitetään niin, että sperma pysyy paremmin sisällä. Mutta tuntuma sorminki koetettuna on todella jännä, että pimppa ihan yhtäkkiä laajenee niin paljon.
Kommentit (3)
Pimppa nyt vain on sen muotoinen. Se voi olla tiukka (tai "löysä") vain siitä ihan alusta, sitten se laajenee, ihan kaikilla. Sen muoto on sellainen "ilmapallomainen".
tuo töiden listaaminen, mutta mitä tehdä sitten, kun toinen viis veisaa sopimuksista..?
Kertokaa rakkaat, miten silloin tulee toimia ilman, että olet joko "nalkuttava akka", joka huomauttelee asiasta tai "marttyyriäiti", joka tekee kaiken yksin ja vi**uuntuu.
Miestä ei näytä haittaavan, laukeaa nopeasti. Mutta kieltämättä ihmettelen kun ensin sisälle ei meinaa edes sormi mahtua ja sitten yhtäkkiä tilaa on kuin hallissa!