Muita, jotka harrastavat seksiä vasta parisuhteessa?
Mahtaako olla nykyään enää kovin yleistä? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse en harrasta seksiä laisinkaan tapailuvaiheessa vaan vasta sitten, kun on sovittu parisuhteesta ja seurustelua on kulunut jonkin aikaa. Ainakin moni mies juoksee toiseen suuntaan, kun kerron tästä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen ihminen jaksaa odottaa koeajamatta?
Minä. Kuten jo aloituksessa totesin. Ap
Eipä itselläkään ole niin kiire, jos kiinnostus on aitoa ja kaunista. Noin muuten on mukavampi muhinoida kuin lässyttää jonnin joutavia.
No missä vaiheessa määrittelet parisuhteen alkaneeksi? Ja "tapailuvaiheen" päättyneeksi? Minäkään en harrasta mitään yhden yön juttuja, mutta jos jotenkin vakavammin ollaan liikenteessä, niin mitään aikarajoitusta en aseta että voitaisiin mennä sänkyyn.
Sopiiko joku parisuhteen alkamisesta jotenkin erikseen?
Vierailija kirjoitti:
No missä vaiheessa määrittelet parisuhteen alkaneeksi? Ja "tapailuvaiheen" päättyneeksi? Minäkään en harrasta mitään yhden yön juttuja, mutta jos jotenkin vakavammin ollaan liikenteessä, niin mitään aikarajoitusta en aseta että voitaisiin mennä sänkyyn.
Oon ollut elämäni aikana kolmessa parisuhteessa ja ollaan joka kerta kyllä sovittu siitä, että milloin ollaan parisuhteessa. Keskusteltu tunteistamme ja sen jälkeen yhdessä päädytty siihen, että olemme parisuhteessa.
Onko muita jotka eivät tee sitä ollenkaan?
Terv. Mies 34 vuotta
Minä toimin samoin, tosin tässä suhteessa olen ollut jo teinistä asti, mutta en tänäkään päivänä ymmärrä tätä "koe-ajamista". Minulla on ollut kolme petikumppania, kaikkien kanssa olin seurustellut jonkin aikaa ennen petipuuhia. Ensimmäisen kanssa puolisen vuotta, toisen 5kk ja tämän nykyisen 3kk. Haluan tutustua ihmiseen ensin, jos tuleekin ilmi ettemme lainkaan sovi toisillemme tai jotain muuta.
Sama homma minulla, seksiä vasta kun suhde on jo vakava. Olen myös nainen.
Minä olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa, kihloihin oltiin just menty. Olin 19. Ja vieläkin ollaan yhdessä 45 vuoden jälkeen.
Täällä yksi. Mulla kasvatus on vaikuttanut siihen, että haluan näin toimia. Lapsuuden kavereista ne joita jäänyt, toimii myös samoin. Kauniita naisia ovat ja kaikki pidempään kestäneissä parisuhteissa. Kyllä mies odottaa kun on aidosti kiinnostunut.
Täälläkin yksi samanlainen. Haluan tuntea ihmisen ja tarvitsen vahvan tunnesiteen välillemme, ennen kuin seksiä harrastetaan. Tuttu ja turvallinen kumppani on kaiken a ja o. Rakkaan kanssa sitten kiva harrastella niin paljon kuin huvittaa. :)
Nykyisen kanssa odotin 3 viikkoa ja sitten kahden viikon sisällä siitä olinkin raskaana 😁😁 kannatti odottaa siis. En halunnut seksiä ennen vakavaa suhdetta kun harrastanut ihan tarpeeksi irtoseksiä
No jaa..
Itse olen harrastanut seksiä jo aika pian tutustumisvaiheessa, kahden kanssa jo ekana iltana tavatessamme. Kaikkien kanssa on syntynyt parisuhde puolesta vuodesta avioliiton solmimiseen. Eivätkä ole olleet pelkkiä panosuhteita vaikka jokaiseen en ole rakastunut, ihastunut kuitenkin.
En ole niitä naisia, joiden tarvitsisi esittää vaikeampaa kuin ovat ja luoda itsestään parisuhdekelpoinen kuva. Miehet ottavat minut tosissaan muutenkin. Ja seksi on ollut ihanaa vaikkeivät kaikki suhteet ole kestäneet, miksi sitä olisi pitänyt säästellä?
Eri asia heillä, joihin ei ihastuta niin voimakkaasti. Silloin seksi on hyvä porkkana saada mies parisuhteeseen.
Ja tottakai!
on ihmisiä, jotka nauttivat seksistä vasta kun tunnetaan "kunnolla". Minä osaan nauttia jo aiemmin.
Minä, koska en saa seksistä ilman tunteita mitään. n23
Vierailija kirjoitti:
Joillain tunteet ovat herkemmässä kuin toisilla. Moni tähän vastannut on hyvin varautuneella asenteella liikenteessä. Aika useinkin se parisuhde solmitaan vasta sitten kun on jo tunteita eikä tunteet herää vasta kun on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen harrastanut seksiä vain yhden kanssa, kihloihin oltiin just menty. Olin 19. Ja vieläkin ollaan yhdessä 45 vuoden jälkeen.
Sama homma. Seurustelimme ja jopa nukuimme yhdessä mutta seksiä harrastimme 4 kk päästä. Vielä yhdessä .ei ihan vielä kuitenkaan 46v, lapset toki jo omilleen muuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Sama täälä. Mun on muutenkin tosi vaikea ihastua keneenkään enkä tunne seksuaalista vetovoimaa tai himoa ellen tunne ihmistä paremmin. Ja tosiaan montaa kumppania tai seurustelusuhdetta mulla ei ole, koska mun on vaikea kiinnostua kenestäkään. Mulle ulkonäkö vaan on tosi tärkeä eikä omanlaistani hyvännäköistä miestä ole juurikaan montaa löytynyt. Vielä vaikeampaa jossa luonne täsmää. Yksi ainut mies on vienyt multa lähes heti jalat alta ja alapään vuotamaan kuin niagara pelkästä katseesta. Siitä ei vaan tullut sitten mitään eikä tosiaan päästy edes treffeille asti. Eli en oo ikinä kokenut huippua kenenkään kanssa, enkä luultavasti koskaan koekaan. Vähä harmittaa kyllä 😔
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täälä. Mun on muutenkin tosi vaikea ihastua keneenkään enkä tunne seksuaalista vetovoimaa tai himoa ellen tunne ihmistä paremmin. Ja tosiaan montaa kumppania tai seurustelusuhdetta mulla ei ole, koska mun on vaikea kiinnostua kenestäkään. Mulle ulkonäkö vaan on tosi tärkeä eikä omanlaistani hyvännäköistä miestä ole juurikaan montaa löytynyt. Vielä vaikeampaa jossa luonne täsmää. Yksi ainut mies on vienyt multa lähes heti jalat alta ja alapään vuotamaan kuin niagara pelkästä katseesta. Siitä ei vaan tullut sitten mitään eikä tosiaan päästy edes treffeille asti. Eli en oo ikinä kokenut huippua kenenkään kanssa, enkä luultavasti koskaan koekaan. Vähä harmittaa kyllä 😔
N32
Jos olisit hyvännäköinen niin hyvännäköiset lähestyisivät sinua. Jos olisit erityinen niin erityiset lähestyisivät sinua. Huonosti tunteva voit olla.
En voisi kuvitella harrastavani seksiä ilman tunteita partneria kohtaan ja kaikki kokemukset uusista suhteista on teini-ikäisenä yli 20 vuoden takaa. Paha siis mennä sanomaan että miten tuo menis, jos nykyään olisi seuraa hakemassa, kun tähän asti ollaan seurusteltu ennen seksiä kaikkien seksikumppaneideni kanssa, viimeisimmän eli puolisoni kanssa on yksissä oltu se yli 20 vuotta.
Kuka aikuinen ihminen jaksaa odottaa koeajamatta?