Ikää 70 vuotta ja täällä palstailen vaikka on vihjattu et pitäis siirtyä Et-lehden palstalle.
Kommentit (21)
ET-palstalla on paljon hiljaisempaa. Olet tervetullut tänne.
t. kohta kuuskymppinen
Suuri osa täällä kuuluisi Demille.
Miten osaat käyttää puhelinta/nettiä näin hyvin? Ja kirjoitusasultaan kuulostat nuoremmalta kuin oletkaan.
Antaa muitten vaan vihjailla. Eihän täällä ikärajaa ole.
Jos sä tunnet itsesi 50-vuotiaaksi, niin sitten sä olet 50-vuotias.
Minä täytin kesällä 50v ja tuntuu myös, että lähes kaikki palstalaiset ovat minua nuorempia.
Poika täytti pari viikkoa sitten 13v, olen palstaillut täällä lähes päivittäin hänen syntymästään saakka.
Täällä 60+, moro!
Ei muuten löydy meille semivanhoille mammoille ja papoille sopivaa nettifoorumia.
Täällä on usein aika teinimeininki, mutta et:ssä ollaan niiin wanhusta, niin vanhusta.
Olemme väliinputoajia, HUPS!
Eihän ne poissulje toisiaan? Ne jotka muistaa oikeiden kirjojen lukemisen, kyllä sitä pystyi lukemaan monipuolisestikin.
Hyvä tietysti netissä tämä vuorovaikutteisuus, vaikea uskoa että kukaan olisi enää yksinäinen.
Surettaa vaan kun ei enää kirjoja lueta. Se on kuitenkin eri asia keskittyä pitkäjänteisesti. Tämä on tällaista silpputietoa.
Yritän itse kirjoittaa kannustavasti nuorille. Vaikkei minua kukaan kannustanut. Eikä ahdisteluista saanut puhua, hyvä että nyt puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten osaat käyttää puhelinta/nettiä näin hyvin? Ja kirjoitusasultaan kuulostat nuoremmalta kuin oletkaan.
Minun päälle 8-kymppinen isänikin käyttää nettiä ja älypuhelinta. Oli Facebookissa on ollut jo vuosia ja nyt viimeksi liittyi Instagrammiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä vitsi, onhan?
MIten omat vanhempasi tai isovanhempasi? Asuvatko he savupirtissä ja päre valaisee heidän harmaita tutisevia päitään? Tai onko heillä peräti televisioonilaite ja telehvuuni? Ehkäpä tummanpunainen keinonahkasohvakin?
Pidätkö heitäkin idiootteina?
Minulla on runsaasti yli 80-vuotiaita sukulaisia, äiti, tätejä, eno ja setä ja kaikki ovat osaavat käyttää nettiä tai älypuhelinta. Osa on myös edelleen yksityisyrittäjinä, joten työhommiakin pitää osata nettiä käyttäen.
Kirjoitteleehan tänne paljon n.12-13-vuotiaatkin. Ainakin mitä keskustelujen aiheisiin tulee: Miksi salkkareissa sitä ja tätä, Maisa Torppa ja ero, kännimokat...jne.
Miksei tänne saisi siis kirjoittaa iäkkäätkin, voi tulla tervettä perspektiiviä asioihin joskus.
Nimestä huolimatta, rehellisyyden nimissä: ei me kaikki olla vauvoja.
Miksi yleensä paljastaa ikänsä täällä? Olen kirjoitellut tänne muutaman vuoden, mutta en yleensä kerro, että olen jo vähän vanhempi. Asiat asioina ja mielipiteet mielipiteinä, iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä vitsi, onhan?
MIten omat vanhempasi tai isovanhempasi? Asuvatko he savupirtissä ja päre valaisee heidän harmaita tutisevia päitään? Tai onko heillä peräti televisioonilaite ja telehvuuni? Ehkäpä tummanpunainen keinonahkasohvakin?
Pidätkö heitäkin idiootteina?
Minulla on runsaasti yli 80-vuotiaita sukulaisia, äiti, tätejä, eno ja setä ja kaikki ovat osaavat käyttää nettiä tai älypuhelinta. Osa on myös edelleen yksityisyrittäjinä, joten työhommiakin pitää osata nettiä käyttäen.
Juuri noin! Minä olen 75-v. ja työurani 30 viimeistä vuotta tietokone oli tärkein työkaluni. Eli tottakai osaan käyttää sitä myös eläkeläisenä.
Ja mitä kirjoitusasuun tulee, luulen että se on perintöä kouluajoilta. Meidän ammoisina kouluaikoinamme oikeinkirjoitukseen ja kielioppiin kiinnitettiin enemmän huomiota ja vaatimukset olivat ehkä kovempia kuin nykyisin. Eivätkä nekään taidot noin vain katoa eläkeiän koittaessa.
Viimeksi olit 75-vuotias.