Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norwegianin hirviö-lentoemännät

Vierailija
04.12.2019 |

Minullakin on huono kokemus Norwegianin lentoemännistä. Aihe sai paljon kommentteja. Miksi se poistettiin palstalta? Eikö Norwegianin kokemuksia suvaita, jos ne ovat negatiivisia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin Norwegianilla. En lennä enää koskaan. En muista olisinko saanut milloinkaan osakseni niin törkeätä käytöstä lentoemänniltä kuin tuolla lennolla. Ja- aivan turha alkaa etsimään syytä minusta. Lentoemännät olivat ylimielisiä, aivan kuin he kokivat olevansa yläluokkaa ja matkustajat alaluokkaa. He käyttäytyivät kuin vanginvartijat. Kysyä ei saanut ja jos kysyi uudelleen, tuli ivallinen heitto takaisin. Konetta boardattiin Oslossa ja kone ei ollut tulossa ihan täyteen. Matkatavaraluukut oli kuitenkin jo suljettu ja minun pieni laukkupiti laittaa ruumaan. Ei siinä sinällään mitään, mutta kun tulin paikalleni, avasin kohdallani olenvan luukun - se oli vain puolillaan. Kysyin tätä lentomännältä. Eka ei vastannut, toinen hymyili ivallisesti ja kun kolmas pysähtyi kohdalleni, laskeutui kyykkyyn ja hän alkoi sättiä minua. Siis asiakasta. Minulla keitti ja kysyin että mikä hän oikein kuvittelee olevansa. Hän nousi ylös ja PAINOI OLKAPÄÄTÄNI VOIMAKKAASTI ALAS. Inhon ilme kasvoillaan hän nauroi että tee palaute. No, tein palautteen, mutta siihen ei vastattu. Tein toisen eikä siihenkään ole vastattu. Tapauksen ajankohta oli viime kesä.

Vierailija
2/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentoemäntähullu saapui palstalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aloittaja ymmärrät, että negatiivisen kokemuksen voi jakaa monella tavalla? Sinulla oli huono kokemus, nyt kaikki Norwegianin lentoemännät ovat "hirviöitä".

Vierailija
4/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi tulla viihdyttävää:D

Vierailija
5/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi aloittaja suolle näiden keksittyjen tarinoidesi kanssa.

Vierailija
6/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, että norjalaiset ovat tuollaisia. Olen aina ajatellut, että he ovat ihanan ystävällisiä, hymyileviä ja reippaita.

Vierailija
7/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatavaraluukut oli suljettu, joten pieni laukku piti laittaa ruumaan? Olit siis jo koneessa ja laukku piti laittaa ruumaan? Kuka sen sinne lähti viemään? Sori kun en ymmärrä, väännä rautalangasta.

Ja varmasti ei lentoemo naura asiakkaalle inhon ilme kasvoillaan että tee palaute. Täyttä sepitettä.

Vierailija
8/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai poistetaan, sanomilla on yhdellä toimittajalla lentoemofetissi, joka päivä on juttu kuinka lentoemot tekee sitä ja tätä.

Vierailija
9/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkatavaraluukut oli suljettu, joten pieni laukku piti laittaa ruumaan? Olit siis jo koneessa ja laukku piti laittaa ruumaan? Kuka sen sinne lähti viemään? Sori kun en ymmärrä, väännä rautalangasta.

Ja varmasti ei lentoemo naura asiakkaalle inhon ilme kasvoillaan että tee palaute. Täyttä sepitettä.

Et varmaan paljon lennä, kun et tätä käytäntöä tunne? Jos ihmisillä on paljon käsimatkatavaroita eivätkä kaikki mahdu matkustamoon,, niitä voidaan viedä ruumaan vielä siinä vaiheessa kun boarding on meneillään. Ihan yleinen käytäntö.

Vierailija
10/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vain tuohon osaan, että jo koneessa ollut (käsi)matkatavara lähetettiin ruumaan.

Kyllä, näin tapahtuu. Jopa usein, ja muidenkin yhtiöiden koneissa. Ihmisillä on nykyään niin paljon/isoja käsimatkatavaroita, että ne eivät kertakaikkiaan mahdu niille varattuihin bokseihin tai istuimien alle.

Joskus tilanahtaus johtuu siitä, että konetyyppi on vaihtunut alkuperäisestä.

Vierailija
11/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, että norjalaiset ovat tuollaisia. Olen aina ajatellut, että he ovat ihanan ystävällisiä, hymyileviä ja reippaita.

Suomesta lentävillä on suomenkielistä henkilökuntaa.

Vierailija
12/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis.

Olin juuri lennolla erääseen maahan. Lentohenkilökunta puhui vain englantia sekä kohdemaan kieltä.

Olin myös kotimaan lennolla, jolla lentohenkilökunta puhui vain englantia.

Vierailija
13/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustajilla on KESKIMÄÄRIN liikaa tavaraa. Silloin kevyesti matkustava voi joutua luovuttamaan laukkunsa, jotta KESKIMÄÄRIN kaikki mahtuisi.

Vierailija
14/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis.

Olin juuri lennolla erääseen maahan. Lentohenkilökunta puhui vain englantia sekä kohdemaan kieltä.

Olin myös kotimaan lennolla, jolla lentohenkilökunta puhui vain englantia.

Voi olla, tai sitten ei ole.

Ilmeisesti vaihtelee.

Vierailija
15/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalautteeseen pitäisi saada vastaus. Norwegianilla en ole lentänyt.

Vierailija
16/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja juttuja täällä,mulla ei oo koskaan ollut ongelmia norwegianin kanssa. Kuulostaa nyt siltä että teillä on ollut oman syyn takia jotain ongelmia. Liian iso laukku tai kyselette töykeästi asioita lentoemänniltä

Vierailija
17/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan paljon lennä, kun et tätä käytäntöä tunne? Jos ihmisillä on paljon käsimatkatavaroita eivätkä kaikki mahdu matkustamoon,, niitä voidaan viedä ruumaan vielä siinä vaiheessa kun boarding on meneillään. Ihan yleinen käytäntö.

No juuri siksi pyysinkin vääntämään rautalangasta, koska en ole koskaan nähnyt että olisi mitään enää koneesta viety ruumaan. Joskus on ihan tuhannen täynnä luukut, mutta silti on kaikki survottu ylös. En lennä mahtavan paljon mutta 1-2 krt vuodessa.

Vierailija
18/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että laukkuja laitetaankin ruumaan, on ihan tavallista. Tietyillä lennoilla on paljon käsimatkatavaroilla lentäviä tai sellaisia, joilla isot käsimatkatavarat. Olin juuri sellaisella ulkomaanlennolla, jolla yksi nainen kilahti totaalisesti pelkästään siitä, että käsimatkatavara siirrettiin ruumaan. Lopulta melkein kaikkien siis siirrettiin.

Vierailija
19/19 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirviöt" vastaan Hirmun Hirmutar. Lycka till!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi