Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on se logiikka minkä perusteella ihastuu toiseen ihmiseen?

Vierailija
04.12.2019 |

Mulla olleet ihastuksen kohteet niin laidasta laitaan, vaikka niitä ei ole edes ollut kovin paljoa.

Onko joku huomannut säännönmukaisuutta ihastuksissaan? 😂

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen kohde sisältää niitä ominaisuuksia tai piirteitä (tai mahdollisuuksia), joita itselläsi haluaist olevan. 

Tyyppi edustaa sinun ihanneminääsi. Jos olet iahtunut johonkin huimaan megajulkkiskeen, etkä voi kuin unelmoida siitä, tsekkaa mitä ominaisuuksia sillä on ja kehitä niitä itsessäsi. 

Vierailija
42/50 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa, että homma menee useimmiten niin, että toinen ensin ihastuu toisessa johonkin, vaikkapa ulkonäköön ja olemukseen yms.. Sitten se toinenkin ihastuu, koska huomaa että toinen on ihastunut ja sattuu olemaan tarpeeksi viehättävä myös olemukseltaan ja ulkonäöltään. Harvemmin on sellaista että molemmilla napsahtaa välittömästi samaan aikaan kiinnostus päälle, aina toinen sen herättää kiinnostuksellaan ja hivellen ihastuksensa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvä säännönmukaisuus. Pystyn sanomaan hyvin stereotypisen naishahmon johon ihastun varsin helposti ja on varsin samankaltainen lista, kun minustakin voisi tehdä. Sanoisin logiikaksi siis, että ihastun samankaltaisiin naisiin kuin millainen itsekin olen ja jonka elämään on helppo samaistua.

- hoikka

- tavisnainen, ulkonäöltään ihan tavallinen, ei lävistyksiä, tatuointeja tai mitään näkyviä juttuja

- elämäntavat kunnossa, käy töissä ja seisoo omilla jaloillaan (jne)

- vähintään AMK koulutus

- tykkää urheilla

- musikaalinen

- musta huumorintaju, eikä säikähdä ihan vähästä

Rajumman huumorin kohdalla on pari poikkeusta joihin ihastuin (olivat vähän herkempiä naisia) mutta muuten kaikki ovat olleet tällaisia. Tällaisia naisia onneksi on paljon niin enköhän joskus löydä sen paremman puoliskoni siitä joukosta.

m25

Vierailija
44/50 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa, että homma menee useimmiten niin, että toinen ensin ihastuu toisessa johonkin, vaikkapa ulkonäköön ja olemukseen yms.. Sitten se toinenkin ihastuu, koska huomaa että toinen on ihastunut ja sattuu olemaan tarpeeksi viehättävä myös olemukseltaan ja ulkonäöltään. Harvemmin on sellaista että molemmilla napsahtaa välittömästi samaan aikaan kiinnostus päälle, aina toinen sen herättää kiinnostuksellaan ja hivellen ihastuksensa itsetuntoa.

Minulla tuo ei toimi. Monta kertaa joku viehättävä ja hyvännäköinen on ihastunut minuun ja olen ollut imarreltu ja ajatellut, että ehkä minäkin ihastun häneen. Muttei niin ole käynyt.

Vierailija
45/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mennyt omalla kohdalla kyllä koskaan näin. Useat komeat, paperilla hyvät ja kivat miehet on kiinnostuneet musta elämäni aikana, mutta itse olen ihastunut tasan kolme kertaa. Ja joka kerran, kun olen ihastunut, tunne on syttynyt molemmille yhtä aikaa heti ensi näkemältä. Olemme siis jääneet välittömästi kiinni silmiin.

Itse en osaa selittää ihastumisen syitä. Tunneasiat ovat monimutkaisia eivätkä järkeistettävissä.

Vierailija
46/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan rakastumisessa ei useinkaan ole järkeä

mies51v

Vierailija
47/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun tummiin naisiin, joilla on vahva luonne, sopivaa huumorintajua ja keskustelutaitoa. Ja minullakin on se, että ulkonäön täytyy miellyttää tarpeeksi, muuten ei sitä tunnetta tule.

Vierailija
48/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. Ai et jos mä oon vaikka naisellinen nainen jamä ihastun maskuliiniseen mieheen, niin mä haluaisin olla ku se mies??? Haha. Juu ei

Vierailija
49/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kemiaa, ihanaa kun on olemassa asioita joita ei pysty täysin millään järkeilyllä selittämään.

Vierailija
50/50 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pätkääkään mihinkään tuoksuihin ja hajuihin tässä asiassa.