Koetko kohdanneesi elämässäsi todellista pahuutta?
Kommentit (33)
Entinen esimieheni, nainen, lihava sika, Liisa nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Entinen esimieheni, nainen, lihava sika, Liisa nimeltään.
Hyvää joulua🐷
Tässä ketjussa erottaa selvästi taas ekan maailman ongelmat. Onneks meidän ongelmat ei ole sen vakavampia kuin kateus, poliitikot ja esimiehet.
Kyllä. Mene itärajan yli ja kuuntele, mitä puhutaan muista ihmisistä (ei tietenkään herrakansasta!).
En ole kohdannut. Olen kohdannut psykopaattisia ihmisiä jotka tekevät pahoja asioita, mutta todellista pahuutta en ole vielä koskaan itse nähnyt. Nuo ihmisrukat lähinnä säälittävät.
En tiedä oikeasta pahuudesta, mutta jotkut ihmiset saavat nautintoa toisten satuttamisesta. Sellaiset ihmiset ovat lähellä pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oikeasta pahuudesta, mutta jotkut ihmiset saavat nautintoa toisten satuttamisesta. Sellaiset ihmiset ovat lähellä pahuutta.
Aivan, ja lisäksi vielä tuntuvat olevan ylpeitä siitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kohdannut. Olen kohdannut psykopaattisia ihmisiä jotka tekevät pahoja asioita, mutta todellista pahuutta en ole vielä koskaan itse nähnyt. Nuo ihmisrukat lähinnä säälittävät.
Psykopaatit tietävät satuttavansa, se on valinta, siksi se on pahuutta. Vilpittömästi ihmetyttää millaisella antaumuksella "psykopaatit" tai narsismin kirjolla olevat ihmiset projektejaan tekevät ja jatkavat. Mikään ei riitä (uhrin kuolema saattaisi riittää, ehkä?).
Vierailija kirjoitti:
Henkivallatpahoja kirjoitti:
Olen, henkivallat vaikka joku naureskelee, ne ei ole leikin asioita (spitismi, unihalvaukset, ennustaminen, New age, kuolleeksi sukulaiseksi tekeytyminen, kyseessä demonit, tms)
Kuolleeksi sukulaiseksi tekeytyminen? Voisitko tarkentaa - nyt kiinnostaa!
Että kuollut sukulainen muka tulee vierailulle joko oikeasti tai unessa
Paljon toki on maailmassa valinnanvaraa tässä asiassa, mutta kyllä kateus vie voiton. Kateus jonkun osaamisesta ja menestyksestä, kateus mistään hyvästä mitä toisella on.