Mies, mikä saa SINUT innostumaan seksistä parisuhteessa?
Olettaen, että seksi ei ole aina päällimmäisenä mielessä. Monellahan se on ja hyvä niin.
Naisetkin saavat kommentoida koska naiset tietävät parhaiten.
Oma mieheni on ollut jonkin verran vähemmän haluava aina alkuhuuman jälkeen ja olen miettinyt tapoja saada halutiheytemme sopimaan vähän paremmin yhteen koska torjuminen on turhauttavaa vaikka asenteeni on perushyvä. Laihduttaa minun ei tarvitse, mutta kiitos vinkistä, olen kiinteä kroppainen nainen ja mieheni pitää minua kauniina. Kommunikointi tökkii.
Jotta aloitus ei venyisi liian pitkäksi niin en selitä paljoa. Seksimme on hyvää ja perusmonipuolista eli käsi/suuseksiä on, samoin yhdytöjä eri tavoin ja erilailla hommailtuja orgasmeja, peppujuttuja vähän (enemmän orgasmin vahvistamiseksi, harvoin ajan kanssa yhdyntää). Paikat ovat valitettavan samat eli lähes aina kotona. Suhde kestänyt 8 v. ja meillä on lapsia eli seksi ei ole yhtä spontaania kuin ennen vaikka parempaa.
Sen olen ainakin huomannut, että miehen saa vieteltyä seksiin aika aistikkailla tavoilla eli kokovartalohieronnoilla ja kosketuksella. Ei kuitenkaan aina sitenkään. Tiedän hänellä olevan myös rajumpia fantaisioita, mutta hän ei aina jaksa niitä koska niissä hänen pitäisi itse olla hyvin aktiivinen. Eli varmimmin toimii se, että miestä hellii ja hyväilee intohimoisesti, ne muut jutut vaativat enemmän tilannetajua ehdottaa. On myös vähän noloa olla "ylipukeutunut" jos homma ei siitä etenekään.. :D
Mikä saa sinut (tai sinun miehesi) syttymään ja minkälaisesta seksistä? Tuntuu myös, että meillä jään itse ilman joitain toivomiani asioita kun joudun houkuttelemaan miestä seksiin. Saan nautintoa tästäkin ja saan myös toivomiani asioita, mutta en ihan toivomallani tiheydellä ja, no, läheskään yhtä tasapuolisesti mielestäni. En kuitenkaan haluaisi, että se menisi siihen, että vähennämme vain molemmat saamisiamme. Jos tuosta ymmärtää.
Mitenhän miehen saisi innostumaan esim. vähän villimmästä ja akrobaattisemmasta seksistä? Himmailulle on aikaa myöhemminkin ja sitä on nyt riittävästi. Aika paljon on menty tällä makoilulinjalla. Vaatii tietysti jaksamista, mutta minusta on ollut todella kuumaa kun mies on esim. nuollut minua ja nostanut herkistyessäni reiteni harteilleen joko niin, että istun tai olen ylösalaisin ja imen häntä ja hän on nuollut orgasmin ilmassa. Siihen toivoisin miehen käynnistyvän useammin, vaikka kerran kuussa esimerkiksi.
Millainen lähestymistapa (ilman, että vaimo on joku muu, mieheni ei suostuisi parinvaihtoon eikä pettäminen auttaisi minua mieheni kanssa) on sinusta kiihottava ja mihin se johtaa?
Kommentit (26)
Minä innostuisin niin helposti, jos vaimo vaan joskus olisi aloitteellinen. Edes jollakin tavalla ilmaisisi, että haluaa seksiä kanssani. Minä teen mielelläni kaiken, mitä hän haluaa saadakseen täyden tyydytyksen ja jokseenkin aina sen pystyn hänelle tuottamaan. Ja haluaisin tehdä paljon enemmänkin.
Miltähän se tuntuisi olla oikeasti halun kohteena, ihan spontaanisti? Vaimoni on mielestäni todella upea pakkaus kaikilla mittareilla tarkastellen. Nykyään se vaan menee aina niin, että minä aloitan tai kysyn suoraan ja hän sitten on myötämielinen tai (yleensä) liian väsynyt työpaineen vuoksi.
Ja arki on hyvää - me jaamme kaikki vastuut ja velvollisuudet ja kotiaskareet täysin ongelmitta, en ole aikuinen lapsi ja huollettava. Tässä iässä vaan toisinaan tuntuu, että aika tiimalasissa valuu vähiin ja siinäkö se nyt sitten oli :(
m52
Vierailija kirjoitti:
M62 kirjoitti:
Eniten himoittaa vaimon pillu ja sen kokonaisvaltainen puristus ja hyväily kaulun ympärillä ja pitkin vartta. Mikään nautinto maailmassa ei voita halukasta pillun hyväilyä. Tulee tuskainen olo jo viikossa jos kalu ei pääse pillun hyväilemäksi. Ei tarvita muuta.
Kiihoitun sängyssä heti kun aistin pillua nuollessa pillun kiihoittumisen. Halukkaan pillun puristelun ja orkun tullessa kaluni äärimilleen paisunut. Siitä on nautinto upottaa kivikova kalu yhä pinkeänä odottavaan pilluun. Rakastelusta tulee aina kiihkeä. Ei tarvita kikkailuja ja pitkää höyläämistä.Voi sua onnen poikaa, ei oo itellä ollut samaa tuuria naisten kanssa joten puristuksia ei olla koettu koskaan. Ei ole parantunut asia vaimon kanssa, päinvastoin.
Mä pariuduin nuorena tuon kanssa, joten en muista tiedä, eikä ole osannut parempaa kuvitellä. Tuosta pitänyt kiinni kaikin tavoin.
Kiitos näistä vastauksista, on näistä apua ollut ja sain itsekin nyt muotoiltua paremmin mitä tarkoitin. Seksitekstareista niin niitä ei olla kovin paljon harrastettu, mutta mies on kyllä aina vastannut rohkeasti sellaisiin, joten voisi harrastaa enemmänkin.
Tilasimme nyt puolapuut ja strapetsirenkaat makkariin (seksikeinu voisi olla liikaa kun emme asu vain kaksistaan) ja vielä olisi etsinnässä sitä vastapäähän meikkauspöytä isolla peilillä. En jaksa odottaa! :D Mieskin sanoi, että haluaisi tehdä minulle enemmän näitä pyytämiäni asioita, mutta itsensä on helpompi nauttia minua vääntelemällä niissä helpommissa kulmissa. En innostuisi vastaavaan itsekään joka kerta, että ihan faktahan tuo taitaa olla. :/ Apuvälineillä pitäisi olla tarjolla enemmän monipuolisuutta kuin vain seistenkään ja toivomaani jännityksen tunnetta. :)
Tilattiin myös miehelle uusia leluja ja sellaiset muottisetit, joilla voidaan tehdä kopiot toisistamme. Ei varmaan ihan heti ehditä kyllästymään. :D
Näihin hankintoihin upposi suunnilleen kaikki rahat ja taidan jäädä ilman joululahjaa monta vuotta, mutta nehän ovatkin kilteille. Hekoheko! Iloista mieltä kaikille! :)
ap
Sakarias kirjoitti:
Minä innostuisin niin helposti, jos vaimo vaan joskus olisi aloitteellinen. Edes jollakin tavalla ilmaisisi, että haluaa seksiä kanssani. Minä teen mielelläni kaiken, mitä hän haluaa saadakseen täyden tyydytyksen ja jokseenkin aina sen pystyn hänelle tuottamaan. Ja haluaisin tehdä paljon enemmänkin.
Miltähän se tuntuisi olla oikeasti halun kohteena, ihan spontaanisti? Vaimoni on mielestäni todella upea pakkaus kaikilla mittareilla tarkastellen. Nykyään se vaan menee aina niin, että minä aloitan tai kysyn suoraan ja hän sitten on myötämielinen tai (yleensä) liian väsynyt työpaineen vuoksi.
Ja arki on hyvää - me jaamme kaikki vastuut ja velvollisuudet ja kotiaskareet täysin ongelmitta, en ole aikuinen lapsi ja huollettava. Tässä iässä vaan toisinaan tuntuu, että aika tiimalasissa valuu vähiin ja siinäkö se nyt sitten oli :(
m52
Minun mieheni tietää miltä tuntuu olla haluttu. Mies vaan ei jaksa tarpeeksi.
Sakarias kirjoitti:
m52
42 vaimo vois tosiaan olla joskus aloitteellinen, kerran kuussa ehkä on nyt. itse laitat puitteet valmiiks kynttilöitä myöten, toisen toivoisi joskus hepeneissä odottavan sängyssä (eikä kännykkä kädessä)- mutta ei näy puhe tepsivän
Arkinen, mutta tyylikäs pukeutuminen sytyttää varmasti. Noi kumartelut ja kurottelut on hyviä kikkoja. Vartalonkaarien katselu lämmittää kummasti, samoin opivan ohuet alusvaatteet. En tarkoita niinkään mallia vaan materiaalia. Vaimo on itse paras malli. Välillä rivouskin on tosi kiihottavaa. Nää on sellaisia aika henkilökohtaisia mieltymyksiä.