Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sotaan liittyvä tv sarja (luultavasti minisarja) jota esitettiin Suomessa 1990-luvun alussa.

Mikä mikä?
03.12.2019 |

Ei china beach eikä Kotijoukot. Olin nuori teini kun tämä sarja tuli ja veikkaan että esitettiin Suomessa 1991-1994 välillä noin suunnilleen.

Enkä muista tarkalleen mitä maita liittyi sarjaan mutta veikkaus on Iso-Britannia, Saksa, ehkä Amerikka tai joku muu 🙈

Siinä tuli kaksi naista (tai toinen ainakin nuori aikuinen/tyttö vihollisjoukkueen sotilaalle raskaaksi).

Tämän nuoremman naisen tapauksessa yritti saada keskenmenon mm. ajamalla portaissa pyörällä. Ei onnistunut. Synnytti lapsen hieman keskosena ehkä luostarissa(lapsi oli tuttö) ja antoi adoptioon. Myöhemmin selvitti jotenkin missä tyttö on ja haki tytön koulusta kun tyttö oli 7-9v. Vedoten siihen että on perhetuttu ja jotain tapahtunut tytön perheelle.

Toisessa tapauksessa lapsi oli poika. Tämä poika myöhemmin aikuisuuden kynnyksellä matkusti isänsä luokse. Isällä oli uusi perhe (2 tyttöä).

En muista mitään näyttelijöitä tai muuta ja kyselin tätä jo aikaisemmin muilla sivustolla mutta en muista millä hakusanoilla joten en löytänyt aloitusta 😅

Enkä myöskään ole löytänyt Googlen maailmasta millään hakusanoilla.

En tarkalleen muista mihin aikakauteen liittyi mutta ehkä johonkin 1920-1950 aikaan.

Olen todellakin yrittänyt selata Googlen ja IMBD:n läpi ilman onnea.

Joten jos osaat auttaa niin kiitos ☺️

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen muutaman kerran yrittänyt googlata aiheesta ilman tulosta. Käsittämätöntä!?!? Nimeä kun en muista, olisin ehdottanut Kotijoukot tai Kotirintama, mutta ei natsaa. Täytyy laittaa Yle:lle ja Mtv 3:lle kyssäri. Odotellaan, ei lannistuta! :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winds of War tai War and remembrance? Amerikkalaisia minisarjoja. Esitetty Suomessa ysärillä nimillä Sodan tuulet ja Sodan muisto(?).