Äidit! Kuinka usein käytte baareissa?
Etenkin te, jotka ette ole sinkkuja. Itse olen tänä vuonna ollut 5 kertaa ja siis ihan juhlimassa tappiin astija huomaan olevani vähän nolo. Asumme tämmöisessä perheellisten lintukodossa, jossa kukaan ei käy koskaan missään. Lasten kanssa ollaan 247. Myös FB:ssa äitikaverini harvoin juhlivat. Isät kyllä juovat heidänkin puolesta.
Kommentit (27)
En koskaan. Mutta kävin hyvin harvoin myös silloin kun minulla ei ollut lasta. Joskus haluaisin käydä taas coctailbaarissa mutta suurin ongelma on nyt rahanpuute.
4-5 kertaa vuodessa, aina keikoilla. Inhosin baareja jo nuorena, juhlin mieluummin kotona, mökillä tai festareilla.
Käyn 1-2 krt vuodessa. Kärsin valvomisesta ja krapulasta herkästi ja lasten kanssa normaali toiminta seuravana päivänä on hirveää, siinä syy tylsyyteeni. Niin ja meillä ei ole lähellä mummolaa minne lapset viedä hoitoon.
Ehkä kerran kuussa. Joskus harvemmin, joskus esim kesällä useamminkin. Kaksi lasta, kun olivat pienempiä niin muutaman kerran vuodessa. Nuorempi on nyt 5v.
Taisin käydä tanssimassa baarissa viimeksi polttareiden yhteydessä keväällä 2016. Muutamalla drinkillä kerran-kaksi vuodessa. Ennen lapsia kävin ehkä kerran vuodessa useammin kuin nyt..
Äitinä vasta 1.5v, en ole käynyt kertaakaan. Olen mielummin kotona, ja annan miehen mennä.
En ikinä.
Ei ole hoitoapua saatavilla.
Viimeksi olen ollut baarissa kymmenen vuotta sitten.