Äidit! Kuinka usein käytte baareissa?
Etenkin te, jotka ette ole sinkkuja. Itse olen tänä vuonna ollut 5 kertaa ja siis ihan juhlimassa tappiin astija huomaan olevani vähän nolo. Asumme tämmöisessä perheellisten lintukodossa, jossa kukaan ei käy koskaan missään. Lasten kanssa ollaan 247. Myös FB:ssa äitikaverini harvoin juhlivat. Isät kyllä juovat heidänkin puolesta.
Kommentit (27)
Olen ollut äiti n. 18,5 vuotta ja sen aikana olen käynyt baarissa/laivalla alle kymmenen kertaa ja kertaakaan en ole juonut itseäni hyvään humalaan, vaan vain kohtuullisesti.
Juhlin niin paljon teininä, että viina ei oikein enää innosta. Myöskään liian kovaääninen musiikki ei nappaa yhtään. Meillä ei ole edes kotona alkoholia, koska ei sitä kaipaa. Lapsia on kolme, kaikki teinejä.
Olen ollut äiti neljä vuotta ja käynyt tänä aikana baarissa kaksi kertaa, ja nämäkin kerrat oli samana vuonna.
En käytä alkoholia, koska saan siitä herkästi migreenin. Baariin voin mennä kyllä selvinkin päin, mutta asun pienellä paikkakunnalla ja tämän kylän kolme baaria ovat täynnä puliukkoja tai teinejä, joten ei kiitos.
Äitikin voi mennä baariin eikä siinä ole mitään noloa. Nolous tulee siinä vaiheessa, kun siellä baarissa ollaan joka viikonloppu.
Tänä vuonna en kertaakaan. Muutaman kerran olen kotona yhden saunasiiderin juonut.
Olen käynyt baarissa esikoista odottaessa (selvin päin) maaliskuussa 2011. Sitten muistaakseni syyskuussa 2015 ihan kunnolla pikkutunneille tanssimassa ja toukokuussa 2016 istuskelemassa ja juttelemassa. Näiden lisäksi käytiin miehen kanssa kerran yksillä tuopeilla jonkun ravintolaruokailun jatkeeksi mutta en muista mikä vuonna lie ollut, ehkä 2017 kun hän täytti pyöreitä.
Voisihan sitä käydä useamminkin, kun hauskaa se on, mutta toisaalta musta on tullut niin mukavuudenhaluinen ja unta arvostava että en ole valmis maksamaan sitä hintaa.
Esikoiseni on nyt 4,5v ja olen hänen syntymänsä jälkeen kerran käynyt baarissa, omien synttäripippaloideni jatkoilla noin kuukausi sitten. Lähdin kahdentoista jälkeen kotiin nukkumaan :D.
Ennen lapsia vietin villiä opiskelijaelämää, jolloin baarissa käytiin vaihtelevasti 1-3 iltana viikossa. Enää (tai vielä?) en moista menoa edes kaipaa, viihdyn hyvin kotona ja "hiekkalaatikon reunalla".
Noin kolme kertaa vuodessa pitkän kaavan mukaan. Meitä on tietty porukka, ja aloitellaan iltapäivällä syömisellä ravintolassa, sitten jatketaan jonkun kotona tai jossain vuokrapaikassa. Siitä sitten mennään baariin.
Kolmen viimeisen lapsen iskät on löytynyt tosta kulman karaokebaarista.
Joka pe-la:han siellä tulee oltua. Vanhin lapsi vahtii muun pesueen.
Ihanaa elämää.
2-4 krt vuodessa jossain.
Hyi hel vetti.
Kortsut esiin!
N19
En muista minä vuonna viimeksi. Eiku joo 4v sit yhdellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa elämää.
2-4 krt vuodessa jossain.
Hyi hel vetti.
Kortsut esiin!
N19
Onko baari ainoa "jossain" sinulle? Hyi hel kerro, ihanaa elämää.
Nämä vastaukset olivat juuri sellaisia, mitä äideiltä voi odottaakin. Miksi naiset muuttuvat niin tylsiksi äitiyden myötä, mutta isät jatkavat elämäänsä samalla tavalla?
Käydään miehen kanssa noin kerran kuussa baarissa.
Ehkä pari kertaa vuodessa ihan yökerhossa. Parilla pubeissa ja musiikkiklubeilla varmaan kerran kuussa ja lisäksi juon ravintolassa usein alkoholia ruoan kanssa. En häpeä vaan elän normaalia, nautinnollista elämää, vaikka äiti olenkin.
Käyn juhlimassa muutaman kerran vuodessa, mutta en välttämättä baarissa. Juuri viikonloppuna olin kotona pidetyillä syntymäpäiväjuhlilla aamuviiteen.
Tuota luokkaa. Noloutta en koe