Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikissa hiustenkuivaajissa hirveä ääni?

Vierailija
03.12.2019 |

Haluaisin hiljaisen hiustenkuivaajan. On nimittäin joka kerta kauheaa, kun on kuivaamassa tukkaa ja yhtäkkiä joku on päässyt hiipimään ihan viereen enkä ole huomannut mitään. Mistähän löytyisi tällaiselle säikylle hiuskuiskaaja? Tukka on niin paksu ja pitkä, että on pakko käyttää kuivaajaa, koska muuten kuivumiseen menee ikä ja terveys.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista lähtee ääntä. Tietysti laadukkaamman moottorimelu voi olla hiljaisempi mutta nopeasti ilmaa liikutetaessa syntyy ääni.

Vierailija
2/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt matkakuivaajia. Ne on ollut yleensä hiljasempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista lähtee ääntä. Tietysti laadukkaamman moottorimelu voi olla hiljaisempi mutta nopeasti ilmaa liikutetaessa syntyy ääni.

Mikä olisi laadukas? Edellinen toimi yli 15 vuotta, mutta oli siis kovaääninen.

ap

Vierailija
4/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt matkakuivaajia. Ne on ollut yleensä hiljasempia.

Sellainen on mulla nyt varakuivurina, mutta teho on jotenkin heikko. Kestää pitkään saada letti kuivaksi. Ääntä saisi olla vähemmän.

ap

Vierailija
5/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin. Inhoan sitä kovaa huutoa aamuisin kylppärissä.

Vierailija
6/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa vessassa ja laita ovi lukkoon. Puristele tukka pyyhkeeseen ennen kuivatuksen aloittamista. Jaa hiuksetsitten pieniin osiin kun alat kuivata kuivaajalla. Itse kuuntelen joskus musiikkia kuulokkeilla niin ei haittaa se ääni.

Vierailija
7/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaa vessassa ja laita ovi lukkoon. Puristele tukka pyyhkeeseen ennen kuivatuksen aloittamista. Jaa hiuksetsitten pieniin osiin kun alat kuivata kuivaajalla. Itse kuuntelen joskus musiikkia kuulokkeilla niin ei haittaa se ääni.

Kyllä mä nyt vain haluan uuden hiljaisen kuivaajan. En voi linnoittautua kylpyhuoneeseen tunniksi, kun muutkin haluavat käydä siellä. Ja tekniikka on kyllä sinänsä hallussa :) Se huutava laite vain rassaa :(

ap

Vierailija
8/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jossa on iso tuuletin koska silloin sama ilman siirtonopeus saavutetaan pienemmällä pyörimisnopeudella. Irrotettavat suodattimet voi hiljentää ääntä myöskin. Kai niissä jossakin desibelimäärät on myös ilmoitettu

Vierailija
9/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen jossa on iso tuuletin koska silloin sama ilman siirtonopeus saavutetaan pienemmällä pyörimisnopeudella. Irrotettavat suodattimet voi hiljentää ääntä myöskin. Kai niissä jossakin desibelimäärät on myös ilmoitettu

Juuri tuo tieto näyttää puuttuvan. Yritin nimittäin etsiä kapinetta ennen kuin käännyin viisaiden av-raatilaisten puoleen.

ap

Vierailija
10/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpointa on valita riittävän tehokas ja käyttää eareita? :D

Vierailija
11/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun juuri se ärsyttää, että ei kuule.

ap

Vierailija
12/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun juuri se ärsyttää, että ei kuule.

ap

Vastamelu kuulosuojaimet? :D

Vierailija
14/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.lowdecibel.com/quiet-hair-dryers/

Mieluiten tietysti Euroopassa myytäviä ja EU-pistokkeella varustettuja...

ap

Vierailija
15/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson on kallis mutta hiljainen, kokeilin Stokkalla. Harmi ettei mulla ole siihen varaa, paitsi ehkä käytettynä. Pitkät ja paksut hiukset, käytän Conairin InfinitiPro:ta (ja kahta hiuspyyhettä ennen kuivausta). Sen ostohinta oli 10% Dysonin hinnasta. Tosi äänekäs mutta tehokas. Olen myös nähnyt tuotteita jotka mainostavat lyhentävän kuivausaikaa, mutta en ole kokeillut.

Vierailija
16/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyson on kallis mutta hiljainen, kokeilin Stokkalla. Harmi ettei mulla ole siihen varaa, paitsi ehkä käytettynä. Pitkät ja paksut hiukset, käytän Conairin InfinitiPro:ta (ja kahta hiuspyyhettä ennen kuivausta). Sen ostohinta oli 10% Dysonin hinnasta. Tosi äänekäs mutta tehokas. Olen myös nähnyt tuotteita jotka mainostavat lyhentävän kuivausaikaa, mutta en ole kokeillut.

En periaatteessa pistä ihan niin paljon tuollaiseen laitteeseen. Kipurajani on satasen paikkeilla, mutta esimerkiksi tuo matkavekotin oli tosi halpa.

ap

Vierailija
17/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oopsie. No onnea vain etsimiseen.. ei näytä olevan tehty tosiaan kovin helpoksi. Muista että pelkkä desibelikään ei kerro paljoa kun pitäisi tietää etäisyys.

Vierailija
18/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oopsie. No onnea vain etsimiseen.. ei näytä olevan tehty tosiaan kovin helpoksi. Muista että pelkkä desibelikään ei kerro paljoa kun pitäisi tietää etäisyys.

Kiitos :)

ap

Vierailija
19/20 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/28024/fvhts/Valera-SXJ-8500-RC-…

Tuossa juuri kipurajan alle joka ainakin vaikuttaa lupaavalta. Tiedä sitten miten hyvä todellisuudessa.

Vierailija
20/20 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/28024/fvhts/Valera-SXJ-8500-RC-…

Tuossa juuri kipurajan alle joka ainakin vaikuttaa lupaavalta. Tiedä sitten miten hyvä todellisuudessa.

On aika sveitsiläinen hinta, mutta jospa laatukin sitten olisi.

ap