Miten viestität somessa hienovaraisesti olevasi avoin uusille tuttavuuksille ja jopa suhteeseen, esim vähän rohkeammat biksukuvat julkisena?
Kommentit (9)
Bebaa vaan reilusti esille, jumppatrikoita jne jos kroppa sen kestää. Kaikki huonot kuvat pois ja vaan onnistuneita otoksia.
Voi hyvää päivää! Jos minä julkaistaisin biksukuvan saisin tuutin täyteen seksin vonkaajia! Nyt jos postaan esim salikuvaa (en heruttele, seison vaan normaalisti) niin sekin jo saa huomiota.
Pelkät sääret korkokengissä... you name it!
Siis jos on vähänkin nätti ja muodokas niin kaikki kuvat itsestä saa seksin vonkaajat liikkeelle.
Mutta jos olet ruma ja lihava samaa ei tapahdu. Ikävä tosiasia miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Jos minä julkaistaisin biksukuvan saisin tuutin täyteen seksin vonkaajia! Nyt jos postaan esim salikuvaa (en heruttele, seison vaan normaalisti) niin sekin jo saa huomiota.
Siis jos on vähänkin nätti ja muodokas niin kaikki kuvat itsestä saa seksin vonkaajat liikkeelle.
Miksi vihaat seksinvonkaajia?
Kamelinvarvasta ja salaista solaa ohuen kankaan alta paistamaan. Tisut pommiksi. Kropan taivutus ja haarojen levitys kuvissa. Duck-face - symboloi paisuneita häpyhuulia ja on viesti uroksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitarjonta! Ei mua pelkkä seksi kiinnosta. Sitä olisi tarjolla rajattomasti, Miksi mä haluaisin panna jotain Random miehiä?? Kunnioitan itseäni. Tykkään toki seksistä mutta vasta kun kumppani on itselleni merkityksellinen. Sitä paitsi helposti tulee hyväksikäytetty olo, kaunis nainen on monelle miehelle vaan hyvännäköiset tissit ja peppu. Ei nähdä ihmistä /persoonaa sen ulkonäön alta.
Ei heruttamisella mitään suhdetta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylitarjonta! Ei mua pelkkä seksi kiinnosta. Sitä olisi tarjolla rajattomasti, Miksi mä haluaisin panna jotain Random miehiä?? Kunnioitan itseäni. Tykkään toki seksistä mutta vasta kun kumppani on itselleni merkityksellinen. Sitä paitsi helposti tulee hyväksikäytetty olo, kaunis nainen on monelle miehelle vaan hyvännäköiset tissit ja peppu. Ei nähdä ihmistä /persoonaa sen ulkonäön alta.
Jokainen naisesta kiinnostunut mies on käytännössä seksinvonkaaja, jotkut tosin haluaa naisesta muutakin ja toiset vain seksiä, mutta kaikki kuuluvat myös seksinvonkaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarvasta ja salaista solaa ohuen kankaan alta paistamaan. Tisut pommiksi. Kropan taivutus ja haarojen levitys kuvissa. Duck-face - symboloi paisuneita häpyhuulia ja on viesti uroksille.
Tämä. Tyypillisiä tapoja vihjata kevyesti
Miksi se pitää somessa viestittää? Onko vaikeeta tavata ihmisiä livenä? Sun elämä ei varmaa oo siellä puhelimessa vaan reaalimaailmassa.