Miksi tuo syke sarja ei kiinnosta yhtään
Kommentit (12)
No kyllä sitä nyt katsoo. Ehkä vähän turhan paikoillaan polkeva oli tuo viimeisin kausi.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Miksei minua kiinnosta Herolta tuleva Paratiisihotelli Tanska?
Näyttelijöitte puhetyyli on oikein harvinaisen kökköä ja luonnotonta.
En ole katsonut niin vaikea sanoa miksei kiinosta. Aika vähän telkkarista tulee mitään katsomisen arvoista.
En halua katsoa ihmisten riutumista ja räytymistä. Ylen aikaan sarjassa isossa osassa oli huumori, nyt draama, vastoinkäymiset ja kärsimys.
Yksi sairaalasarja riittää ihmiselämässä. Sama poliisisarjoissa, en ymmärrä miten jotkut jaksavat katsoa kymmentä eri sarjaa joissa mennään samalla kaavalla, ratkotaan jotain fiktiivisiä rikoksia.
Mun mielestä ohjaus on jotenkin tosi outo. Kuvakulmat yms ihan ihmeelliset
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä nyt katsoo. Ehkä vähän turhan paikoillaan polkeva oli tuo viimeisin kausi.
Niinpä ja loppukin samaan tapaan ku aiempi, eli ensihoitaja menettää jalkansa. Toinen tosin päätettiin päästä päiviltä kun ei ois halunnu elää ilman jalkoja..
En katso muutenkaan kotimaista draamaa mutta en etenkään tuota koska antaa täysin väärän kuvan sairaalamaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ohjaus on jotenkin tosi outo. Kuvakulmat yms ihan ihmeelliset
Ja kukaan ei tarkasta että se on liukuvaa, ettei kampaus, paperipino, tai käsien asento yms muutu millisekunnin aikana...
No katoin csi:täkin prime videosta niin eipä sielläkään ole kukaan kattellu meneekö sujuvasti, esim ekassa kuvassa ei oo hanskoja mutta toisessa kuvakulmassa on hanskat kädessä xD
Ei kannatakaan. Se oli ihan kiva aivot narikkaan-sarja silloin kun se meni Ylellä. Kun se siirtyi Neloselle, taso laski kuin lehmän häntä, eikä sitä kykene edes katsomaan aivot narikkaan-modessa.