Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein tykkää kun vieras tulee mutta ei mun takia

Vierailija
03.12.2019 |

Ei tule mun takia vaan siksi että saa olla yötä ja sitten nähdä muita ihmisiä( eli minusta viis).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sellaisia vieraita ottaa vastaan.

Hotellit on olemassa.

Vierailija
2/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis hotelli. Peri maksu.

En tajua kuinka joku voi olla niin itsekäs että tulee vain yöpymään. Luulee varmaan tuovansa jotain extra glooriaa toisen elämään. Eräs ystäväni alkoi käyttäytyä näin ja tulla tupsahti silloin kun minulla oli pitkiä työvuoroja tai työputkia. Sanoin että ei käy.

Jotkut on kuin koiria, testaavat koko ajan voisivatko toimia itse isäntänä ja toinen palvelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellit on olemassa.

Sukulainen on, ei voi mitään.

Viimeksi olin umpiväsynyt kun jouduin valvomaan sitä odottaessani yöjalasta.

Vierailija
4/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on lahnailla?

Pane niin kovin että ei ajattelekaan muita ihmisiä, niin kyllä tulee sinun takia...

Vierailija
5/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellit on olemassa.

Kyllä voit. Sanot, ettei sulle sovi.

Vierailija
6/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kuinka joku voi olla niin itsekäs että tulee vain yöpymään. Luulee varmaan tuovansa jotain extra glooriaa toisen elämään. Eräs ystäväni alkoi käyttäytyä näin ja tulla tupsahti silloin kun minulla oli pitkiä työvuoroja tai työputkia. Sanoin että ei käy.

Jotkut on kuin koiria, testaavat koko ajan voisivatko toimia itse isäntänä ja toinen palvelijana.

Ite oon ollu kaverilla yötä ilmaiseksi käytännön asioiden takia. Myöhemmin hän tuli myös mun kaupunkiin kylään, ryypättiin ja naitiin.

Vierailija
7/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellit on olemassa.

Kyllä voit. Sanot, ettei sulle sovi.

En voi, kyseessä on läheinen ja rakas sukulainen.

Voin tosin toivoa että vierailu siirtyy.

8/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellit on olemassa.

Mä pask*t nakkaan sukulaisista. Vetäk**n v***n päähänsä. 

Mitä se sua haittaa, jos sanot, että hotellin pito on loppunut?

Vierailija
9/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Tulkoon mutten ruoki

Vierailija
10/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ovat useimmiten fiksuja ja lopettavat rajojen testaamisen.

Ihmiset osaavat ottaa käsittämättömällä tavalla toisista irti kaiken tuntematta pistoakaan omassatunnossaan. Minulla oli kaveri, joka kutsui itsensä ja miehensä minun vuokraamalleni mökille kahtena kesänä. He kyllä toivat ruokaa ja omat petivaatteensa, mutta eivät ottaneet ollenkaan huomioon sitä, että luonteeni mukaisesti minä en halunnut mökille ketään vieraita. Toisella kerralla pariskunta ensin tiuski toisilleen ja sitten riiteli avoimesti, ja minä yritin pysyä poissa tieltä; olin ajatellut, että pari päivää menee kyllä löysässä hirressäkin, mutta ei se mene. Kolmantena kesänä en vastannut puhelimeen ollenkaan, ja koko kaveruus jäi. Sain pariskunnalta vielä pari sähköpostia, joiden otsikot olivat sitä tyyliä, että en viitsinyt edes lukea niitä. Olivat kesälomasuunnitelmat tainneet mennä piloille.

Sama kaveri kehotti vakavasti minua muuttamaan uuden miesystäväni kanssa yhteen, koska mies asui eksoottisessa suurkaupungissa ja kaverini miehineen halusi sieltä kyläpaikan. Suhde oli aivan aluillaan, mutta kaveri otti heti selville asunnon sijainnin ja nähtävyyksien laadun ja huoneiden lukumäärän ja oli aivan tosissaan muuttokehotuksen kanssa. Häkellyin aika tavalla, kun ymmärsin hänen olevan vakavissaan. Ja hän häkeltyi, kun suhde ei lopulta onnistunutkaan, enkä muuttanutkaan ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä