Sanna Marin saanut Diakoniasta aikanaa apuja mutta ei kuulu kirkkoon
Niin sellainen sitten tälläkertaa. Ilmeisesti rusinat pullasta kelpasivat, ei Suomen rakentaminen suomalaiseksi. Nyt pitää olla globaali juu.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus näitä aloituksia.
Ilmiannettu
Vihapuhetta - Käyttää turhaan Jeesuksen, Jumalan nimeä - pilkkaa kristittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mättää aika paljonkin, hänen moraali venyy julistamaan kirkon hyväksikäyttöä silloin kun se itselle antaa rahaa.
Nyt et taida oikein ymmärtää moraalin peruskäsitteitä. Sehän olisi moraalitonta antaa saadun rahan vaikuttaa mielipiteisiinsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Kristillistä on auttaa kaikkia. Ehkäpä Marin joskus löytää Herran.
t. kristitty
Ei tässä niitä auttajia kukaan kritisoinutkaan.
Ei, vaan avun saajaa. Ettäs kehtasi hädässä kääntyä kirkon puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Voi Jeesus näitä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanopa, mitä Jeesus tekisi?
Sanoisiko, hei sä viet nyt vaan rusinat pullasta vai että antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni?
Mutta ap ei tähän vastaa koska on pelkkä trolli.
Vastaan: ja sanon ettei Marin ole mennyt ainakaan Jeesuksen tykö saatuaan apuja, vaan nimenomaan ihan toiseen suuntaan. Omaa kirkkoakin voisi rakentaa jos kerran apukin kiinnosti.
Ei Jeesuksen tarvitse ostaa kannattajia ja mitä se sellainen olisikaan, uskon, koska saan rahaa.
Eikös diakonia lahjoitusperiaatteella anna apuja, eikä velkakirjaa vastaan lainaksi.
Ei tule olemaan siunausta tuolla asenteella. Sielu ollaan myyty silloin kun valta kiinnostaa ja kaikki keinot ovat olleet näköjään käytössä.
En ikinä äänestäisi tuollaista huijarimentaliteettia johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Ainostaan hyvä jos saadaa uskonnoton pääministeri yhden hihhulin ja todennäköisesti kirkkoon kuuluvan yhden Ay'-jyrän jälkeen.
Kuka on hihhuli? Ei Sipilä ainakaan, teoistaan ei sellainen käynyt ilmi millään tavoin - päinvastoin.
Jos joku on hihhuli - se on Sanna Marin, oikein super ilmastohihhuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Voi Jeesus näitä kommentteja.
Uskomatonta, että kolminumeroinen tarkistusnumero edelliseen kommenttiin oli kuusi kuusi kuusi.
Olen tapakristitystä perheestä lähtöisin, uskonto ei mun elämääni ole kuulunut, ja erosin kirkon jäsenyydestä jo noin 20 vuotta sitten. Sen verran aikanaan nuo asiat kuitenkin kiinnosti että luin Raamatun. Löytyi monia hyviä tarinoita, aivan kuin myös huonoja tarinoita ja loputtomia jaarituksia siitä kuka on kenenkin sukulainen. Löytyi myös viesti, jonka ap on tekopyhyydessään unohtanut, jos sitä on ikinä edes löytänyt tai ymmärtänyt. Kristinuskon perusteisiin kuuluu avun tarjoaminen vastikkeetta sitä apua tarvitsevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanopa, mitä Jeesus tekisi?
Sanoisiko, hei sä viet nyt vaan rusinat pullasta vai että antakaa kaikkien lasten tulla minun tyköni?
Mutta ap ei tähän vastaa koska on pelkkä trolli.
Vastaan: ja sanon ettei Marin ole mennyt ainakaan Jeesuksen tykö saatuaan apuja, vaan nimenomaan ihan toiseen suuntaan. Omaa kirkkoakin voisi rakentaa jos kerran apukin kiinnosti.
Ei Jeesuksen tarvitse ostaa kannattajia ja mitä se sellainen olisikaan, uskon, koska saan rahaa.
Eikös diakonia lahjoitusperiaatteella anna apuja, eikä velkakirjaa vastaan lainaksi.
Tuota ei kukaan kunnon ihminen käytä hyväkseen vaikka sitä porsaanreikää selitellä tarjottaisiin. Hän käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kristitty
Ei, vaan kehtasi erota kirkosta kun alkoi itse tienaamaan hyvin. Ei kirkkoon kuuluvien ole pakko olla uskovaisia, riittää jos näkee kirkolla olevan tärkeää yhteiskunnallista merkitystä kuten diakoniatyö.
Marin jätti tuossa sekä älykkyysosamääränsä että moraalinsa pöydälle.
Hän vielä viimeisteli typeryyksissään kaiken sanomalla että IHMISIIN voi luottaa, ihan kuin koko Kirkon työ olisi niitten ihmisten laatima materiaalinen koneisto käydä vetämässä rahaa kun sitä tarvitsee eikä muuta.
Tämä on pöyristyttävä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kristitty
Ei, vaan kehtasi erota kirkosta kun alkoi itse tienaamaan hyvin. Ei kirkkoon kuuluvien ole pakko olla uskovaisia, riittää jos näkee kirkolla olevan tärkeää yhteiskunnallista merkitystä kuten diakoniatyö.
Olisiko sitten pysyä ikuisesti jäsenenä, vain koska on kerran saanut apua? Kuuluuko se diakonian ehtoihin? Tiedänpähän, että en ikinä itse käänny tuollaisen "avun" puoleen.
Ps. Oletko itse maksanut takaisin jokaikisen kerran, kun olet apua saanut?
Jaahas, kristityt ovat siis tämmöisiä. Hyvä tietää.
diakonia auttaa kaikkia, ei tarvi ajatella tietyl taval-silti on ikävää,kun poliitikot haukkuu uskovia. omas kunnas diakonia tärkeä monelle.nytkin on joulukeräys perheille, toiveet kohtuullisia kuten kirja lapselle ja villa sukat .
leipäjonoja ja muuta apua antaa kaikki paikkakunnan seurakunnat. ajatelkaa jotkut viettää vapaa aikaa viemäl pulsuille teetä ja sämpylöitä eli on tärkeää työtä.
en tunne ketään vihreää tai demaria jotka tekis jotain laajamittasta hyväntekeväisyytä.
silti päiviä yritetään vankilaan et siinä näkee mikä politiikas tärkeää.
Diakoniaan voi lahjoittaa ilman että kuuluu kirkkoon, se ei vaadi jäsenyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kristityt ovat siis tämmöisiä. Hyvä tietää.
Yksi trolli, jolle muut yrittää selittää kristinuskon perusperiaatteita. Turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kristitty
Olisiko sitten pysyä ikuisesti jäsenenä, vain koska on kerran saanut apua? Kuuluuko se diakonian ehtoihin? Tiedänpähän, että en ikinä itse käänny tuollaisen "avun" puoleen.
Ps. Oletko itse maksanut takaisin jokaikisen kerran, kun olet apua saanut?
Hänen olisi pitänyt liittyä kirkkoon ja tukea sitä joka häntäkin ruokki. Hän liittyi ihan muuhun ja unohti hyvin päivien tultua ne jotka tukivat ja koko Kirkon pääasian. Ihan turha on jeesustaa oikeudella saada rahaa noin ollen.
Kaunista katsottavaa tämä uskovaisten tekopyhyys.
Väärä vastaus. Luepa iso kirja uudestaan.
T.Jeesus