Suuruudenhulluutta rippilahjoissa
Siis onko tosiaan tavallista tehdä lahjalista jo rippijuhliakin varten?? Ja skootteria pyydetään! Voi jumankauta! Onneksi ei ole mun sukulaiseni juhlat, lähettäisin kortin ja jättäisin menemättä.
Kommentit (6)
Tytöt sai koruristin ja kellon ja pikkuisen shoppailurahaa. Mitään lahjalistoja ei tarvittu kun oli ihan itsestään selväämitä hankitaan.
jos on niin sitten ymmärrän, mutta jos meinaa että sais rahaa kerättyä vierailta jolla sitten ostais sen niin sitten en ymmärrä.
on jo aikaa ollut yleinen lahja toive nuorilla... Minunkin aikaan, eli reilu 10-vuotta sitten...;)
Nykyääm skoottereita saa jo todella halvallakin, ja monestihan nuori saa rippilahjaksi muutaman sata euroa (-->enemmän) riippuen vieraiden määrästä ja varalölisuudesta...;) Oma asia kai tuo on mihin rahat käyttää...? Luulen että tarkoitti vaan, että ei kiitos hopeisia kakulapiota vaan rahaa...;)
että lahjalista, näitä X toivoo saavansa rippilahjoiksi. Skootterin lisäksi listalla oli mm. Kalevala-koruja, ratsastustunteja jne.
Ja voihan tuo skootteri olla laitettu listalle sillä ajatuksella, että joku isompi porukka sen vaikka haluaa ostaa. Tuskin se siellä on sen takia, että juuri ap:n perheineen sellainen pitäisi lahjaksi viedä.
Kyllä minäkin toivon tulevana syntymäpäivänäni uutta autoa, omakotitaloa ja etelänmatkaa. Mitään niistä en kuitenkaan tule saamaan, mutta toivonpa silti. ;)
Enpä ole kyllä vielä rippilahjalistasta kuullut! Sen verran kyllä toiveita olen kuullut esitettävän, että kun moni on kysynyt rippilapsen toiveista, on sanottu esim. että säästää skootteria varten tms. Kuitenkin moni tuo rahaa, niin onhan se kiva tietää, mihin raha todennäköisesti on menossa.