Tuleeko Sanna Marinista seuraava pääministeri?.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä porukalla taas haukkuu naisehdokasta 😂
Mistä te sitä tiedätte, miten hyvin hän pärjäisi. Eipä ole aiemmissa pääministerrissä kehumista. Tuo saattaa hyvinkin pärjätä paremmin kuin edeltäjänsä, siihen ei paljoa vaadita.
Olen tullut siihen tulokseen, ettei naiseus ole mikään meriitti. Joskus olen erehtynyt äänestämään naista sen sukupuolen takia mutta enää en tee niin. Niin paljon huonoja ja ihan surkeita naisia on tuonne eduskuntaan päässyt ihan vaan sukupuolen takia.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen nainen jota on kiitelty toiminnasta Tampereen kaupunginhallituksen puheenjohtajana. Osaa käyttäytyä ja selväsanainen ja edustava nainen.
Lakimies Skinnaria kannatan. Asialinjalla.
Se on kyllä hassua miten kaiken maailman persu- ja kokkari/kepumieliset on niin kovasti sitä mieltä, että Marin on ihan paska ja että demareiden ei tulisi häntä valita. Kamaan. Luulisi, että se olisi heille vaan hyvä, jos vastustaja olisi huono. Taitaakin enemmän pelottaa se, että tämä Marin ei olekaan mikään heikko ja ohjailtava tyttö, vaan päämäärätietoinen ja väriä tunnustava johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Kokovartalopääministeri
Tässä tapauksessa todellakin PÄÄministeri. Hänellä hoksottimet pelaavat eikä tosiaankaan provosoiduin vaikka häntä tahallaan provosoitaisiinkin. Ei väliä dissaajista eikä provosoijista vaan käyttäytyy tilanteessa viileän asiallisesti ja lähtee kun on aika lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta saa kylmää kyytiä lapset ja eläkeläiset.
Marin äänesti Tampereella hoitajamitoituksen alentamisen puolesta. Puhuu muuta mitä tekee. Varokaa.
Olisi saanut olla koko EU-puheenjohtajakauden ajan, mutta kun Antti halusi itse olla hääräämässä.
Sanna Marin on todella edustava pm Suomelle ja Pohjoismaille maailmalla. Toivottavasti valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin äänesti Tampereella hoitajamitoituksen alentamisen puolesta. Puhuu muuta mitä tekee. Varokaa.
Kuten hyvin tiedät, hän oli pakotettu näin tekemään kompromissin vuoksi ja oli siitä pahoillaan. Googlaa jos et muista.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä tulee hyvä pääministeri. Tuo on valtava pesti eikä iäkkäämmät enää jaksa tuollaista kantaa, Rinnekin todella väsyneen näköinen, kuten Sipilä ja Vanhanenkin. Tekee erittäin hyvää, että pestin ottaa energinen nuori ihminen.
Paatero-casessa näimme, että kuinka tärkeää ministerin on itsensä lukea jokainen paperi itse eikä antaa avustajien valikoida ministerille annettavaa luettavaa. Sen vuoksi nuori jaksaa paremmin ja kestää varmaan paremmin kahvia kuin vanhempi ihminen.
Miettikää nyt kuinka paljon meni aikaa yhden opintopisteen saamiseen ja useimmilla ei ole siinä mukana kokopäivätyötä.
Kimmo Sasihan pillitti tästä jo vuosia sitten, kun Marin oli kyykyttänyt sitä lieroa jossakin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä hassua miten kaiken maailman persu- ja kokkari/kepumieliset on niin kovasti sitä mieltä, että Marin on ihan paska ja että demareiden ei tulisi häntä valita. Kamaan. Luulisi, että se olisi heille vaan hyvä, jos vastustaja olisi huono. Taitaakin enemmän pelottaa se, että tämä Marin ei olekaan mikään heikko ja ohjailtava tyttö, vaan päämäärätietoinen ja väriä tunnustava johtaja.
Mä en halua, että se menee munaamaan itsensä ja Suomen tavatessaan esim. Putinin tai Trumpin. Pääministerin on oltava sen verran vanha ja kovaksi keitetty, että se pärjää tuollaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Veikkaan Lindtmania. Se ilmoittautui kisaan jo. Ja se Skinnarikin on varteenotettava ehdokas. Tai Haatainen ja Urpilainen.
EIiköhän tuon urpilaisen kortit ole jo katsotttu.
Hänhän on jo EU-komissaari Mama Africa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä tulee hyvä pääministeri. Tuo on valtava pesti eikä iäkkäämmät enää jaksa tuollaista kantaa, Rinnekin todella väsyneen näköinen, kuten Sipilä ja Vanhanenkin. Tekee erittäin hyvää, että pestin ottaa energinen nuori ihminen.
Paatero-casessa näimme, että kuinka tärkeää ministerin on itsensä lukea jokainen paperi itse eikä antaa avustajien valikoida ministerille annettavaa luettavaa. Sen vuoksi nuori jaksaa paremmin ja kestää varmaan paremmin kahvia kuin vanhempi ihminen.
Miettikää nyt kuinka paljon meni aikaa yhden opintopisteen saamiseen ja useimmilla ei ole siinä mukana kokopäivätyötä.
Sillä on pieni lapsi. Se ei tule pärjäämään ja jaksamaan. Äitiys menee koko ajan suomalaisten asioiden edelle ja sehän ei käy. Muistan hyvin millaista oli olla töissä kun kotiin jäi pikkuinen parkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua, että se menee munaamaan itsensä ja Suomen tavatessaan esim. Putinin tai Trumpin. Pääministerin on oltava sen verran vanha ja kovaksi keitetty, että se pärjää tuollaisissa tilanteissa.
Vähesymättä noiden tilanteiden painoarvoa Marinilla on Putinin kanssa on seksuaalista kemiaa, ja Trumpin kanssa taas vain mielistelijät mogaavat muun (länsi)maailman silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Veikkaan Lindtmania. Se ilmoittautui kisaan jo. Ja se Skinnarikin on varteenotettava ehdokas. Tai Haatainen ja Urpilainen.
EIiköhän tuon urpilaisen kortit ole jo katsotttu.
Hänhän on jo EU-komissaari Mama Africa.
Ja Urpilainen on todennäköisesti demareiden presidenttiehdokas seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Marin vielä ton tollon tyttöbändihallituksen johtoon, niin joulun jälkeen persujen kannatus on 30 %. Valitettavasti.
Persujen kannatus varmaan kasvaa myös persujen pikkujoulujen jälkeen? Tai ylipäänsä kun pakkanen paukuttelee nurkkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähesymättä noiden tilanteiden painoarvoa Marinilla on Putinin kanssa on seksuaalista kemiaa, ja Trumpin kanssa taas vain mielistelijät mogaavat muun (länsi)maailman silmissä.
Näin on. Putinin ollessa Venäjän hallitsija nainen Suomen pääministerinä/presidenttinä on rauhan tae.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on pieni lapsi. Se ei tule pärjäämään ja jaksamaan. Äitiys menee koko ajan suomalaisten asioiden edelle ja sehän ei käy. Muistan hyvin millaista oli olla töissä kun kotiin jäi pikkuinen parkumaan.
Varmaan tietää itse miten pystyy ja jaksaa. Sen verran on varmaan jo kokemusta. Miehensä ottaa tietysti päävastuun lapsesta pakostakin. Tai lähipiiri muuten.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hieenoa saada nainen päääministeriksi.
Nähdäänkö taas verkkosukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten hyvin tiedät, hän oli pakotettu näin tekemään kompromissin vuoksi ja oli siitä pahoillaan. Googlaa jos et muista.
Mä en ymmärrä kun sanotaan et on joku on pakottanut äänestämään vakaumuksen ja puheiden vastaisesti.
Ihmisen pitää kyetä toimimaan sen mukaan mitä puhuu.
Persujen kannatus on nyt jo lähellä potentiaalista maksimia. Minkään puolueen kannatus Suomessa ei voi nousta yli 25%:n. Tai sitten täytyy tapahtua jotain todella erikoista yhteiskunnassa.