Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi haluaa väkisin lukioon, ei tule pärjäämän

Vierailija
03.12.2019 |

Pojalla on ylä koulun keski arvo 8,5 ja haluaa lukioon. Kukaan meidän suvussa ei ole käyny lukiota. Koko suku nauraa jo valmiiksi pojalle joka ei hankkinu mopoa ja lukee kieliä valinnaisena. Isän kanssa ei puhu juuri mitään. Hintelä poika menettää vielä monta työ vuotta turhaan.

Ei ole ikinä ollut välkyn oloinen. Huono teknisen työn arvosana ja liikunta. Arvosanat saanu lukemalla ei lahjakkuudella. Miten kääntää pojan pää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä oot ap tyhmä.Liikunnalla, teknisellä työllä ja hintelyydellä ei ole mitään tekemistä lukiossa menestymisen kanssa. Eikö myös sillä, ettei puhu isälleen,,,no ei tietenkään ,jos isänsä on yhtä yksinkertainen kuin äitinsä( ap) .

Kyllä poika teille vielä näyttää taivaan merkit.

Vierailija
22/22 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli keskiarvo yläasteelta 6,9 ja vanhempieni lisäksi myös opinto-ohjaaja koitti tolkuttaa, että en pärjää lukiossa. Minä vaan siitä sisuunnuin ja päätin, että näytän noille kaikille paskapäille. Pärjäsin kyllä ja ylioppilastodistuksessa oli 5 L:ää ja ruotsista C. Yliopistoonkin menin ja valmistuin sieltä matemaattis-luonnontieteellisestä tiedekunnasta maisteriksi. Ja niin ne sanoivat, että kampaajalinja tai vastaava amiksessa on ainoa mihin minun älynlahjoilla pystyy...

Aika hyvä harppaus luniossa!

Poijani meni n 7 keskiarvolla lukioon. Ei opot vastustelleet, kai näkivät hukatun mahdollisuuden pojassa. Minä kyllä sanoin, että amis on myös hyvä, laita joku amislinja loppuvalinnoiksi, kun en ollut varma päseekö lukioon. Pääsi ja laiska lukija on edelleen. Osa numeroista oikein hyviä, osa vitosia. Mutta syksyn kirjotukset menneet hyvin, M on tulossa parista aineesta ja näyttää selvivän kolmessa vuodessa.

Nyt sanon sensijaan että voit tehdä mitä ikinä haluat. Poika on lahjakas, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla