Vierailija

Pojalla on ylä koulun keski arvo 8,5 ja haluaa lukioon. Kukaan meidän suvussa ei ole käyny lukiota. Koko suku nauraa jo valmiiksi pojalle joka ei hankkinu mopoa ja lukee kieliä valinnaisena. Isän kanssa ei puhu juuri mitään. Hintelä poika menettää vielä monta työ vuotta turhaan.

Ei ole ikinä ollut välkyn oloinen. Huono teknisen työn arvosana ja liikunta. Arvosanat saanu lukemalla ei lahjakkuudella. Miten kääntää pojan pää?

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huono, viime vuonna oli sama aloitus mutta lähihoitajaäiti ei uskonut tyttönsä pärjäävän lukiossa. Nämä ovat oksettavia ja luokkayhteiskunta-ajatteluun kannustavia provoja. Hyi ap.

Vierailija

Itselläni oli keskiarvo yläasteelta 6,9 ja vanhempieni lisäksi myös opinto-ohjaaja koitti tolkuttaa, että en pärjää lukiossa. Minä vaan siitä sisuunnuin ja päätin, että näytän noille kaikille paskapäille. Pärjäsin kyllä ja ylioppilastodistuksessa oli 5 L:ää ja ruotsista C. Yliopistoonkin menin ja valmistuin sieltä matemaattis-luonnontieteellisestä tiedekunnasta maisteriksi. Ja niin ne sanoivat, että kampaajalinja tai vastaava amiksessa on ainoa mihin minun älynlahjoilla pystyy...

Vierailija

Provo mutta tää ei paljon naurata kun tähän törmää irl. Mun tyttärellä keskiarvo oli 9,78 ja koko kesä kuunneltiin painostusta, että häntä ei saa laittaa lukioon kun se on hänelle liian raskasta kuitenkin. Meni jopa välit poikki kahteen sukulaiseen tämän takia.

Ja minä äiti olen yläkoulun ope joten luulisi minun osaavat arvioida paremmin kuin pelkkään peruskouluun jättäntt kaupan kassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huono, viime vuonna oli sama aloitus mutta lähihoitajaäiti ei uskonut tyttönsä pärjäävän lukiossa. Nämä ovat oksettavia ja luokkayhteiskunta-ajatteluun kannustavia provoja. Hyi ap.

Onhan siinä jossain määrin onnistuttu, jos muistat vuoden takaisin aloituksen noinkin tarkasti. Mun mielestä tää oli aika osuva. Likimain jokainen varmaan tunnistaa kyseisen kaltaisia henkilöitä omasta (entisestä) lähipiiristä

Vierailija

Vanhemmat ei 80-luvulla olisi millään halunneet että menen lukioon, koska eivät itsekään olleet opiskelleet mitään.
Menin kuitenkin.
Olisin pystynyt parempaan, mutta jäin suorittavan työn tekijäksi. Suosittelen silti lukiota kaikille, kyse on kuitenkin yleissivistyksestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitus on yhtä vakuuttava kuin Sorjosen sarjan näyttelijöiden savolaismurre.

Tarkoittanet eteläkarjalan murretta, mutta ei ole kyllä vakuuttavaa, siinä olet oikeassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummipoika kävi lukio ja sai surkeat paperit. On nyt DI. Että sillein.

Ja palkka 4000-5000 e.

Oon aina ihmetellyt miten palstalaiset tietävät kummilasten palkat ja pituudet sentilleen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat