paras stand up koomikko
No, kuka se on. Sellainen joka iskee 50 vuotiaaseen suomalaiseen perus mieheen. Listatkaa alle niin varaan liput miehelle joululahjaksi.
Kommentit (39)
Parhaat ovat Stewart Lee ja nuoremmista James Acaster.
Suomenkieliset on aika banaaleja ja lapsellisia noiden rinnalla. Suomessa aika vähän tehdään ajatuksia herättävää stand uppia, mikä on sääli. Jos tuo taidelajina kiinnostaa, englanti on pakko opetella.
Aikanaan kun tuli oli vielä stand-upp tyyliä ja otti kantaakin mutta nykyään enään vain harmitonta iltama hupailua.
Mikko Vaismaa ehdottomasti paras.
Ismo leikola ja Niko Kivelä
Minun mielestä Mikko K. on paras.
Jape Grönroos, Jacke Björklund ja Matti Patronen ovat olleet hauskimmat jotka olen nähnyt livenä.
Vierailija kirjoitti:
Keikkaileekohan Iikka Kivi?
Kiven keikka sopisi hyvin pääsiäisen kärsimysteemaan
Suomalaisista Matti Patronen on paras. Ismo Leikola toimii myös.
No liki viiskymppisenä suomalaismiehenä sanon, että Ismo Leikola ja Riku Suokas. Sami Hedberg menettelee myös. Ilari Johanssonia en kuuntele sekuntiakaan, pitää lähinnä oppitunteja siitä, miten moukkia me suomalaiset ollaan - naurattaa ehkä demareita ja vihreitä. Jacke Björklund on vähän raskas seurattava, vaikka jutut ehkä hauskoja olisivatkin sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäs nykyisin keikkailevan twitterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäs nykyisin keikkailevan twitterissä.
Varmaan samaa tasoa aiempien fabo-keikkojen kanssa
Vierailija kirjoitti:
No liki viiskymppisenä suomalaismiehenä sanon, että Ismo Leikola ja Riku Suokas. Sami Hedberg menettelee myös. Ilari Johanssonia en kuuntele sekuntiakaan, pitää lähinnä oppitunteja siitä, miten moukkia me suomalaiset ollaan - naurattaa ehkä demareita ja vihreitä. Jacke Björklund on vähän raskas seurattava, vaikka jutut ehkä hauskoja olisivatkin sinänsä.
Leikolahan ei mollaa yhtään suomalaisia :D
Olen paljon käynyt katsomassa stand-upia tänä syksynä. Kyllä Andre Wickström vain vie voiton. Aatu Raitalakin kyllä hyvä. Mika Eirtovaara. Ursula Herlinistäkin tykkään.
Dear Eki, olenko autistinen kun toi ukko ei vaan naurata? MIKÄ sen jutuissa on hauskaa?