Naiswt.Imettekö rakastelun aikana muehenna palleja.
Kommentit (13)
Jonkin verran, nuolen ja näykin niitä. Ne on niin isot, että vaikea imeä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkin verran, nuolen ja näykin niitä. Ne on niin isot, että vaikea imeä.
Miehes tykkää kovasti vai
Kädellä sivelen niitä samalla toisella kädellä hyväilen pyllyvakoa tai työnnän sormen anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kädellä sivelen niitä samalla toisella kädellä hyväilen pyllyvakoa tai työnnän sormen anukseen.
Huhu..aika ihanasti teet...M42
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana onko miehesi hom o?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhu..aika ihanasti teet...M42
Jariko se siellä taas
Aika notkea naisenpuoli on, jos rakastelun aikana voi samalla imeskellä miehen palleja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana onko miehesi hom o?
Munkin mieheni tykkää joskus, tosin minulla on lyhyet sormet, joten ollaan kokeiltu mieheen mun pientä peppudildoa. Joskus hieron miestä öljyillä pyyhkeen päällä alasti, ensin päätä, selkää, reisiä, pakaroita ja pohkeita. Sitten mies kääntyy ympäri ja siirryn rintalihaksista ja hauiksista alavatsalle ja aarteisiin. Mies nostaa jalkojaan vähän koukkuun, jotta mun on helpompi käsitellä. Joko istun sängyn reunalla tai makaan miehen kasvoilla. Miehelläkin pieni tappi voimistaa orgasmia ja tulee kovaa. Lapsiperheessä ei aina pysty olemaan kovin äänekäs, joten eroottinen hieronta on joskus hyvä tapa nauttia yhdessä, suosittelen ;)
Minä en saa minkäänlaista mielihyvää kivesteni koskettelusta. Niiden imeskely tuntuu turhan lisäksi vielä nololtakin.
Imeskelen ensin pelkkää kivespussien nahkaa ja sitten imaisen hellästi kiveksen tai molemmat suuhuni kokonaisuudessaan.
Kyllä haluaisin mutta mies ei niin kuin ei mitåän muutakaan.
Kyllä mun antamaan suuseksiin kuuluu myös kivesten nuoleminen ja imeminen. Peppuakin voin nuolla. Ja sormi menee myös sisään.
hups.Muutama kirjain väärin.🙈