Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin työpaikan jouluarvonnasta PS4:sen ja nyt äitini on sitä mieltä että on annettava siskon lapsille

Vierailija
03.12.2019 |

Meillä siis on jo kyseinen vehje, ja toista tuskin tarvitaan. Lapsille riittää tuo yksi. Minulla oli ajatuksena että annan pleikan hyvän ystäväni 12-vuotiaalle pojalle. Heillä on rahasta tosi tiukkaa ja poika on tuota toivonut. Olemme muutenkin tosi läheisiä ja jeesataan ystävän kanssa puolin ja toisin.

Anyways. Äitini on sitä mieltä että minun pitäisi antaa laite siskoni lapsille joululahjaksi. Voisin ehkä antaakkin jos siskoni ei olisi aina niin ilkeä, itsekeskeinen ja ärsyttävä. En ole heidän kanssaan mitenkään läheinen ja siskoni on aina vaatimassa meiltä kaikkea mitä on pieneksi/tarpeettomaksi jäänyt (lastenvaatteita ihan merkkikamaa, leluja yms) ja olen antanutkin - ihan ilmaiseksi. Sisko taas ei koskaan ole antanut meille mitään, aina on pyytänyt maksun jos on tavara vaihtanut omistajaa..
Ärsyttää! Äidiltä tulee koko ajan viestiä ja siskokin oletti jo automaattisesti että heille menee vaikka mitään en ole luvannut!

Tekisi mieli sanoa että myyn vehkeen nettikirpparilla!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit kertomaan voitosta heille? Sano että olet luvannut jo kaverille.

Vierailija
2/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen kenelle haluat. Miksi välität mitä äitisi haluaa tai siskosi olettaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot äidillesi juuri noin kun tähän kirjoitit. Siskolle ei tarvi sanoa mitään. Jos ei mene jakeluun niin älä vastaa puheluihin. Siskon lapsille ne käytetyt vaatteet pukinkonttiin. Nykyään fiksut antaa käytettyä lahjaksi.

Vierailija
4/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen kaverille. Meilläkin miehen ja siskonsa välit niin olemattomat vähän samantapaisen käytöksen takia, joten osaan hiukan kuvitella tilanteen.

Vierailija
5/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet päätöksen itse, unohda äitisi valitus.

Vierailija
6/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teet ihan mitä haluat etkä anna äitisi vaikuttaa asiaan. Itse en kyllä periaatteestakaan antaisi äidille periksi vaan luultavasti ilmoittaisin, että olin jo kääntymässä siihen että annan siskon lapsille, mutta kun tuo painostus ja jatkuva viestittely kävi niin ärsyttämään niin annoinkin ystävän lapselle (tai myin pois).

Vierailija
7/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen sille hyvän ystävän pojalle kun haluat, jos jotain haittaa niin so? Kai sä aikuinen ihminen voit omalle koneelle tehdä mitä haluat.

Vierailija
8/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään tapauksessa anna siskollesi. Itse olen läheisempi parhaan ystäväni kanssa kun oman siskoni ja saan paremman mielen kun saan yllättää ystäväni, joten mene sen mukaan kummasta tulee itsellesi parempi olo. En antaisi sisarelle mitään, ja vielä vähemmän jos joku käskee antaa.

Vierailija
9/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen ihminen? Jos olet , voit antaa oman laitteesi kelle haluat.

Vierailija
10/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kelle haluat. Ei aikuinen ole tilivelvollinen tuollaisista asioista omalle lapsuudenperheelleen.

Jos suuttuvat, anna suuttua ja keskity sinulle oikeasti läheisiin ihmisiin.

Vierailija
11/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni menin sanomaan palkinnosta. Ei olisi kyllä pitänyt, oma moka. Myönnän että olen aika nössö ja huono sanomaan heille vastaan. Mutta ehkä vaan totean että tarviin rahaa ja myyn sen nettikirpparilla. - ap

Vierailija
12/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti annat sen kaverin lapselle, mieti sitä onnea ja iloa, kun hän saa jotain mistä ei ole varmaan uskaltanut edes haaveilla, kun on rahat vähissä. Tulee itsellekin hyvä mieli! Sisko ostaa vehkeen itse lapsilleen, jos haluaa.

Vierailija
13/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on täysin selvä. Annat pleikkarin ystäväsi lapselle joululahjaksi. Eihän tästä ole kahta sanaa.  Siskosi lahjoittelut unohtaisin kokonaan. Kuulostaa melkoiselta kuppaajalta.

Vierailija
14/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjoitat ylimääräisen konsolin pois, niin pojallesi uudempi ja paketin uusi ohjain myös. Ei näistä koskaan tiedä jos kosahtavat jossain kohtaa. Itselleni kävi näin puolisen vuotta ennen uuden konsolisukupolven alkua.

Vierailija
15/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni menin sanomaan palkinnosta. Ei olisi kyllä pitänyt, oma moka. Myönnän että olen aika nössö ja huono sanomaan heille vastaan. Mutta ehkä vaan totean että tarviin rahaa ja myyn sen nettikirpparilla. - ap

Kannattaisi kyllä yrittää ryhdistäytyä ihan jo oman mielenterveydenkin kannalta. Eihän tuollainen tuollainen toisten lattiarättinä olo ole mitään ihmisen elämää! Olet kuitenkin nähtävästi täysi-ikäinen kun sinulla työpaikkakin on ja lapsia?

Vierailija
16/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen vehkeen sille kaverisi pojalle ja äitisi voi ostaa siskosi lapselle oman pelikoneen, jos se on niin tärkeä olla olemassa.

Vierailija
17/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sille kaverin pojalle. Ja kannattaa sanoa totuus sekä äidille ja siskolle, kuka pelikonsolin saa. Joulussa on parasta toisten auttaminen. ❤️

Vierailija
18/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisko on samanlainen. Oma vauvamme oli 8 kk ja heille oli syntymässä lapsi pian ja tämä miehen sisko laittoi minulle tällaisen tekstarin: "Tehän voisitte ostaa jo teidän "Lissulle" normaalin lasten sängyn niin jos saadaan se teidän pinnasänky?" 😂 yhdistelmiäkin vonkui meiltä. Ei vissiin ihan hiffannut että se lapsi istuu rattaissa vielä useamman vuoden..

Vierailija
19/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nössöä.  Jos et uskalla sanoa suoraan että annat ystävällesi, niin voisit kyllä silti antaa, ja vain sanoa äidille että myit. Näin sentään ystävän lapsi saa hyvän lahjan jota ilmeisesti tarvitsisi ja vältät itse nettikirpparimyynnin vaivan.

Vierailija
20/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et selittele mitään ja heidän vaatimuksiinsa ja ruikutuksiin ei tarvitse vastata sanallakaan. Laita vaikka esto puhelimeesi vai millä he nyt niitä vaatimuksiaan esittävätkään. Jatkossa pidät suusi kiinni ja et kerro heille omista asioistasi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi