Mä en ymmärrä, miksi mies tekee kaikesta niin hankalaa?
Mitään ei saisi ostaa, hän haluaa määrätä kaikesta. Miksi?
Kommentit (16)
En tiedä miksi, mutta et kai nyt ainakaan tuollaiseen suostu?
Vierailija kirjoitti:
no älä osta sen rahoilla
Ei se auta kun silti se määrää.
Esim mitä ei saisi ostaa? Minä tahdon vain hyvin hallittavan määrän vaatteita, hygieniatuotteita, harrastusvälineitä ja ruokaa itselleni. Loput rahat tahdon sijoittaa. Mies ei ole vastustanut.
Ammattivalittaja, lopeta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen suostunut kun on sellainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen suostunut kun on sellainen tilanne.
Sellainen tilanne että ne on miehen rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Esim mitä ei saisi ostaa? Minä tahdon vain hyvin hallittavan määrän vaatteita, hygieniatuotteita, harrastusvälineitä ja ruokaa itselleni. Loput rahat tahdon sijoittaa. Mies ei ole vastustanut.
Esim joululahjoja. Ei mulla mitään vaatteita tai muuta turhaa ole.
Äskenhän sanoit että sinulla on varaa ostaa se Nintendo itse. No osta ja lopeta se ruikuttaminen!!!
No, minä en tahdo itselleni joululahjoja, mutta jos on pakko jotain antaa, niin kukkia tai suklaata kiitos! Ostan lahjoja, joista mies ei valita. Sellaisia tarpeellisia ja mieleisiä, kuten suklaata, kukkia elektroniikkaa, kalsareita ja legoja.
4.
Vierailija kirjoitti:
Äskenhän sanoit että sinulla on varaa ostaa se Nintendo itse. No osta ja lopeta se ruikuttaminen!!!
Niin onkin varaa ostaa. En vaan halua riidellä, kun olen sen ostanut.
Onko miehellä joku hyvää syy tähän? Yhteisessä taloudessa molemmilla on vastuu rahankäytöstä. Jos olet holtiton tuhlailija, mies ehkä laittaa tähän stoppia. Omasta mielestä ihan oikeutettua.
Itsekkäät teiniaikuiset alkanut nyt huutaa, että "jokaisella on oikeus omiin rahoihin" ja "parisuhteessa on kaksi itsenäistä ja omia valintoja tekeviä aikuisia", mutta toimiva parisuhde vaatii myös samoja arvoja ja yhteisiä päämääriä. Teiniaikuisten on parempi pysyä sinkkuina, niin ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja...
Ostat mitä ostat omilla rahoillasi, mikäs siinä ongelmana? Jos pyydät rahaa mieheltä, hän voi tietysti päättää antaako sitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no älä osta sen rahoilla
Etkö ole aikuinen ihminen vain miksi sinua joku muu määrää?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä joku hyvää syy tähän? Yhteisessä taloudessa molemmilla on vastuu rahankäytöstä. Jos olet holtiton tuhlailija, mies ehkä laittaa tähän stoppia. Omasta mielestä ihan oikeutettua.
Itsekkäät teiniaikuiset alkanut nyt huutaa, että "jokaisella on oikeus omiin rahoihin" ja "parisuhteessa on kaksi itsenäistä ja omia valintoja tekeviä aikuisia", mutta toimiva parisuhde vaatii myös samoja arvoja ja yhteisiä päämääriä. Teiniaikuisten on parempi pysyä sinkkuina, niin ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja...
En ole kyllä mikään tuhlailija. Vain ruokaa ja lapsen vaatteita ostan, joskus harvoin jonkun vaatteen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no älä osta sen rahoilla
Etkö ole aikuinen ihminen vain miksi sinua joku muu määrää?
Olen tietysti.
no älä osta sen rahoilla