Vierailija

Kysyin ihan hauskuudeksi että jos minua ei voi valita niin kuka olisi unelmanaisesi. Sanoi erään tunnetun suomalaisen fitnessnaisen. En sano sitä nimeä tähän, mutta olipa taas kuin lyönti kasvoja vasten. Mies haaveilee fitnessnaisesta, enkä minä ole ollenkaan sellainen.

Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille.

Sivut

Kommentit (407)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No mun mies sanoi omaksi unelmanaisekseen oman serkkunsa. Että silleen. Ja tässä serkkumuijassa ei ole kyllä yhden yhtä ominaisuutta mitä itse arvostaisin, tai voisin ylipäätään kenenkään kuvitella arvostavan.

Vierailija

Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.
Hänessä on sitä naapurin tyttöä, jota Amerikassa rakastetaan.

Vierailija

"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni tykkää Hanna Pakarisesta.

Sinun miehesi ymmärtää paremmin mitä tuollaisten kysyjä haluaa kuulla X-)

Vierailija

Oman mieheni ihannenainen on uutisankkuri Piia Pasanen. En siihen voinut muuta sanoa kuin että hyvä valinta. Fiksuus ja kauneus samassa paketissa.

Vierailija

Mun miehen ihannenaiset on pitkiä ja tummia. Itse olen lyhyt ja maantienvärinen. Ei tämä kuitenkaan minulle mitenkään itsetunnon päälle ota, koska tiedän itsestäänselvästi, että paljon minua kauniimpia naisia on olemassa, ja jos kysytään julkkiksista ihannenaista, niin eihän niistä tunne kuin ulkonäön eli valkkaa sen perusteella. Olisi mies saanut varmasti tosielämässäkin ulkoisesti ihannettaan lähempänä olevan puolison jos se hänelle olisi kovin tärkeää ollut, mutta ei ilmeisesti ollut kun valitsi minut. Ihmetyttää aina, miten ihmiset kuvittelee että se ulkonäkö olisi niin valtavan tärkeää. Minusta se ei useimmille teini-iän ja nuoruuden jälkeen enää ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Fitnessnaiset ovat siis kovaa huutoa, tiedoksi vaan kaikille."

Koska sinun miehesi pitää yhdestä fitness-naisesta niin he ovat silloin kaikille kovaa huutoa?

Tätä logiikkaa mäkin ihmettelin. Mun miestä ällöttää fitness-naiset. Luonnottoman näköisiä kuulemma, ihan tavis normaalikroppainen on jees.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä asuva sisareni kysyi mieheltään, pojaltaan (35v) ja tuttava miehiltä ihannenaista. Vastaus oli kaikilta sama: Jennifer Aniston.

Nuorena ehkä mutta onhan Jennifer nykyisin aika kireän ja muovisen näköinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Hieno diplomaattinen vastaus, kun ei uskalla sanoa jotain Megan Foxia. Että 35-vuotiaankin unelmanainen olisi 50-vuotias nainen, jeps jeps. Jenkeissä kommunistit ovat ottaneet sosiaalisen vallan ja sen takia todellisia mielipiteitään ei pysty sanomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oman mieheni ihannenainen on uutisankkuri Piia Pasanen. En siihen voinut muuta sanoa kuin että hyvä valinta. Fiksuus ja kauneus samassa paketissa.

Juu, siinä on nainen joka on fiksu ja kaunis. Eikä tee siitä numeroa.

Vierailija

Olisiko oikea vastaus ollu Tarja Halonen tai Minna Canth vai ehkä kuitenkin Sara Sieppi?  Ellei "öö" Sanna Marin... 

- En teidä mutta arvosan siä, että miehesi ainakin ilm. suoraan vastasi ja tuskin hän valehteli.  On minullakin ihannenaiseni mutta  hän on ihanne naiseni, enkä tiedä haluaisinko oikeasti jakaa elämäni hänen kanssaan. 

Saattaa olla paljon miellytävämpää kuvitella ja ajatella haaveilua ja unelmointia unohtamatta millaista elämä oikeasti saattaisi olla, jonkun Unelman ja haaveiden täytymyksen kanssa, kuin oikesti päästä elämään sitä. Kumma juttu.    

Snkkumies  

Vierailija

Minun mieheni unelmanaisia ovat Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver ja Sandra Bullock! Enkä minä tietenkään muistuta ollenkaan heitä... Mutta ei mieskään muistuta David Bowieta tai Tom Hiddlestonia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat