Mies halusi laittaa suhteen tauolle ja flirttailee silmieni edessä muille naisille
Itse paloin loppuun ja olisin tarvinnut häntä enemmän kuin koskaan. No mies sanoi, että haluaa laittaa suhteen tauolle ja itse en taukoihin usko.
Nyt sitten flirttailen avoimesti miehen kaverin kanssa ja toisen hänen kaverinsa kanssa on nyt puhuttu fuckbuddy-suhteesta. Ihan sama.
Kommentit (31)
Mä käyn myös tuollaista läpi.
Mä aloin juomaan, tuska oli niin kova.
Tämä läheisriippuvuus...
Nyt oon tehnyt itselleni viikkosuunnitelman, kaikille päiville on täyte. Kiirettä pitää töiden jälkeen.
Hylkääminen on rankka juttu, samoin tuollainen kynnysmattofiilis, itsellä sama.
Se on hullua toivoa idioottia takaisin, mutta jän on tuttu idiootti ja jotenkin turvallinen. Mutta tuottaa vain kipua jatkossakin.
Itkut on itkettävä, sitten koottava itsensä ja järjestettävä se turvallinen elämä itse. Vie aikaa ennenkuin jaksaa tutustua uusiin idiootteihin. Miehet ovat yksinkertaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte molemmat siltä ettei teidän pitäisi olla parisuhteessa.
Ja ap, missä on sun omat kaverit, kun exäsi kaverit sua hyysää?
Ei mulla ole kavereita. Miehen kaverit on ainoat mitä on ja ainoat jotka välittää. Sanoivat myös, että mä kuulun heidän porukkaan ja tuntuu siltä, että olen aina kuulunutkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on korkeintaan avomies ja taidatte olla muutenkin nuorekkaita.... 19-vuotiaita? Mutta ihan sama, ekk opettaa.
Nuoria. "Nuorekkaat" on niitä 69-vuotiaita... Ohis
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko nyt sitten vain hetki keskittyä itseensä ja omaan vointiinsa eikä ainakaan ex-mieheen ja sen kavereihin.
Tämä. Kuulostaa siltä, että asiasi ovat huonolla tolalla. Ammattiapu voisi olla paikallaan.
Ainakaan ei missään nimessä kannata alkaa sekoilemaan niiden exän kavereiden kanssa.
Miksi mies on silmiesi edessä, kun suhteenne on tauolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko nyt sitten vain hetki keskittyä itseensä ja omaan vointiinsa eikä ainakaan ex-mieheen ja sen kavereihin.
Tämä. Kuulostaa siltä, että asiasi ovat huonolla tolalla. Ammattiapu voisi olla paikallaan.
Ainakaan ei missään nimessä kannata alkaa sekoilemaan niiden exän kavereiden kanssa.
Nojoo. En nyt tiedä mitä teen. Lääkärissä kävin sunnuntaina, kun romahdin aivan täysin. Liikaa stressiä ja töitä tällä hetkellä ja diagnoosiksi tuli sopeutumishäiriö. Tunsin oloni jo hetkellisesti hyväksi, kunnes aloin saamaan taas viestejä exältä.
Ap
Kyseessä ei ole ex jos olette vain tauolla. Pistä kokonaan poikki.
Joku tuolla kysyi, millainen on tyypillinen palstailija. Oisko tämä nyt aika lähellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on korkeintaan avomies ja taidatte olla muutenkin nuorekkaita.... 19-vuotiaita? Mutta ihan sama, ekk opettaa.
Nuoria. "Nuorekkaat" on niitä 69-vuotiaita... Ohis
Tässä asiayhteydessä varmaan käytetty kohteliaana synonyymina lapselliselle?
Hankkikaa nyt vielä se taostelukoira kruunaamaan suhteenne.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kuulostatte molemmat siltä ettei teidän pitäisi olla parisuhteessa.
Ja ap, missä on sun omat kaverit, kun exäsi kaverit sua hyysää?