Ootko ostanut koskaan sinivalkoista kynttilää?
Itse en ole. Nythän niitä ois taas myynnissä. Semmonen paksu ois ihan nätti kyllä.
Ja tää on ihan tavallinen kysymys kaikilta teiltä, ei liity nyt politiikkaan mitenkään.
Kommentit (18)
Oletko varma, ettei sinivalkoinen kynttilä liity politiikkaan? Punainenhan liittyy. Ur-på.
Enpäs muuten ole, polttelen itsenäisyyspäivänä vaan valkosia kynttilöitä.
Olen joskus kauan sitten, mutta en sen jälkeen, kun Suomi liittyi Euroopan unioniin.
Vierailija kirjoitti:
Enpäs muuten ole, polttelen itsenäisyyspäivänä vaan valkosia kynttilöitä.
Kerro lisää!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus kauan sitten, mutta en sen jälkeen, kun Suomi liittyi Euroopan unioniin.
Poltatko nyt sinistä kynttilää, jossa on keltaisia tähtiä?
Vierailija kirjoitti:
No tarvitseeko kaikista typeristä asioista tehdä kyselyitä? Mitä teet sillä tiedolla, että joku vastaa ”olen” tai ”en ole”. Kai niitä ihmiset ostelee, kun niitä kerran myydään vuodesta toiseen!
Kuka sun muroihin kusi.
Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tarvitseeko kaikista typeristä asioista tehdä kyselyitä? Mitä teet sillä tiedolla, että joku vastaa ”olen” tai ”en ole”. Kai niitä ihmiset ostelee, kun niitä kerran myydään vuodesta toiseen!
Kuka sun muroihin kusi.
Huhhuh.
No yhyy. Onko omasta mielestäsi hyvä keskustelun avaus, että oletko ostanut kynttilän joskus? Mitä seuraavaksi, oletko ostanut koskaan makaronia? Hoksasimpa juuri äsken, että en muuten ole.
Olen ostanut aina sinivalkoisia kynttilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun muroihin kusi.
Huhhuh.No yhyy. Onko omasta mielestäsi hyvä keskustelun avaus, että oletko ostanut kynttilän joskus? Mitä seuraavaksi, oletko ostanut koskaan makaronia? Hoksasimpa juuri äsken, että en muuten ole.
Mitä jos lukisit vaikka kirjaa somen sijaan. Tämä ei selvästikään sovi sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltatko nyt sinistä kynttilää, jossa on keltaisia tähtiä?
En juhli enää itsenäisyyspäivää millään tavalla, koska emme ole enää itsenäisiä.
En, mutta sain ison kasan vihreitä. Annoin ne eteenpäin, kun en itse tarvinnut. Ei liity politiikkaan mitenkään.
Aina sinivalkoiset kynttilät. Ja jos mahdollista, ostan joltain veteraanijärjestöltä.
En ole ostanut koskaan minkään väristä kynttilää.
Kyllä vaan. Juuri ostin partiolaisten myyjäisistä heidän tekemiään sinivalkoisia kynttilöitä.